کد خبر: ۱۵۵۹۱۲
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۵
به مناسبت روز زن برگزار شد:

برگزاری مراسم و جشن های شاد در ایستگاه های مترو

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روز گذشته که مصادف با روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) بود، معاونت فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو اقدام به برگزاری مراسم هایی شاد و مذهبی با همین مضامین کرد.

هادی زند، قائم مقام معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو، در محل برگزاری یکی از این مراسم ها به خبرنگار شفاف گفت: هفته گذشته این برنامه ها از طریق رسانه ها و نشست خبری که برگزار کردیم اعلام شد. 5 جشن داشتیم؛ اول، جشن تجلیل از مادران زهرایی که در بهشت زهرا نزدیک ایستگاه متروی حرم مطهر برگزار شد و 4 جشن هم امروز برگزار شد. اولین آن در ایستگاه متروی صادقیه، دومی در ایستگاه امام خمینی، سومی در ایستگاه متروی ولیعصر(عج) و مراسم دیگر آن در ایستگاه تجریش برگزار شد.

وی افزود: این جشن ها که عنوان «جشن میلاد بانوی اخلاق» را داشت، شامل برنامه طنز، موسیقی، سخنرانی، شعرخوانی و مولودی خوانی برای مسافران متروی تهران بود. ضمن اینها مسابقاتی هم برگزار شد که جوایزی نیز به رسم یادبود اهدا شد.

هادی زند در خصوص هدف برگزاری این گونه مراسم ها در ایستگاه های مترو خاطرنشان کرد: ما شعاری داریم که باید آسایش و آرامش را برای مسافران مترو فراهم کنیم. این برنامه ها هم در راستای همین اهداف پیش بینی شده است.

وی در خصوص برنامه های آتی معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو گفت: به مناسبت ارتحال حضرت امام(ره) و تقارن آن با میلاد حضرت علی(ع)، نمایشگاه عکس امام تا روح الله را خواهیم داشت و همچنین نمایشگاه خوشنویسی که آثار هنرمندان در آن به تصویر کشیده خواهد شد. ضمن اینها اعیاد شعبانیه را نیز پیش رو داریم که به همین مناسبت، برگزاری جشن هایی با همین مضمون را به همین شیوه پیش بینی کرده ایم.

به گزارش شفاف،وی درخصوص سایر فعالیت های جانبی اظهار کرد: ضمن برگزاری این مراسم ها، واگن بانوان با گل آرایی، تزیین شده که به نحوی هم توانسته باشیم این روز را به بانوان مسافر مترو تبریک بگوییم.

{$old_album_155912}
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین