کد خبر: ۱۵۶۵۴۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۶

نكونام: به هيچ‌وجه به ليگ ايران باز نمی‌گردم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جواد نكونام مي گويد فصل آينده تحت هيچ شرايطي به ليگ ايران باز نمي‌گردد.

به گزارش ايسنا، هافبك تيم فوتبال اوساسونا كه امروز نخستين تمرينش را در كنار ساير ملي‌پوشان برگزار كرد، درباره اين اردو و دو ديدار پيش روي تيم ملي در رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني برزيل، اظهار كرد: خوشبختانه اردوي خوبي است. بازيكنان براي بازي با ازبكستان و قطر انگيزه‌هاي زيادي دارند. با وجود اين كه بازي با ازبكستان در خانه اين تيم است، اما ما براي هر سه امتياز به زمين مي رويم و به طور كلي به دنبال پيروزي در هر دو بازي هستيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه فصل بعد به چه تيمي خواهيد رفت؟ گفت: من تحت هيچ شرايطي به ايران باز نمي‌گردم. با وجود اين كه از ايران پيشنهاد دارم، اما هنوز زود است كه به ايران بازگردم. هنوز تيمم براي فصل آينده مشخص نيست، اما چيزي كه مسلم است به ايران باز نمي‌گردم.

نكونام درباره افت بارسلونا در اين فصل هم گفت: در فوتبال هر اتفاقي ممكن است بيفتد. اگر در بازي بارسلونا و چلسي دقت كنيم، متوجه مي شويم كه چلسي فقط 18 درصد مالكيت توپ را داشت. با اين وجود بارسلونا نتوانست اين تيم را شكست دهد و به فينال صعود كند. فكر مي‌كنم تيم‌هايي كه جلوي بارسلونا بازي مي‌كنند به دنبال اين نيستند كه با بازي خوب به نتيجه‌ برسند، بلكه مي‌‌خواهند بسته بازي كنند و راه گلزني بارسلونا را ببندند. به هر حال در بازي برگشت بارسلونا تلاش زيادي كرد، اما به نتيجه‌ دلخواه خود نرسيد. به هر حال اين طبيعت فوتبال است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین