کد خبر: ۱۵۶۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۰

کشف بیش از ۹۳۹ کیلو حشیش و تریاک در یک هفته

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده انتظامی استان هرمزگان از کشف 939 کیلو و 440 گرم حشیش و تریاک و دستگیری 13 نفر از عوامل توزیع مواد طی چند عملیات در هفته گذشته در استان خبر داد. 

سردار محمدعلی آخوندی گفت : ماموران مبارزه با موادمخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، بشاگرد و دیگر یگان‌های انتظامی استان در راستای مقابله با قاچاق موادمخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با انجام فعالیت شبانه‌روزی در هفته گذشته و با بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی، طی چند عملیات جداگانه در سطح استان 9 دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق موادمخدر را شناسایی و توقیف کردند. 

وی افزود: پلیس در بازرسی از خودروهای توقیفی 716 کیلو و 600 گرم تریاک و 222 کیلو و 840 گرم حشیش، جمعاً 939 کیلو و 440 گرم حشیش و تریاک و یک قبضه اسلحه و 16 تیر فشنگ کشف و در این رابطه 13 نفر از قاچاقچیان و سوداگران را دستگیر کردند. 

به گزارش فارس، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر هرمزگان خاطرنشان کرد : خودروهای توقیفی به همراه موادمخدر مکشوفه به پلیس مبارزه با موادمخدر استان انتقال و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین