کد خبر: ۱۵۸۷۸۹
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱

ادامه کارشکنی‌های ازبکستان؛ ضبط دو دوربین خبرنگاران ایرانی!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کارشکنیهای ازبکستان در میزبانی از تیم ملی ایران برای خبرنگاران ایرانی ادامه پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که ازبکستانی‌ها در میزبانی از تیم ایران کارشکنی‌های زیادی از جمله بازرسی و تفتیش چمدان چند ملی پوش و در اختیار قراردادن اتاقهای محدود کرده بودند. شرایط بد میزبانی‌شان برای خبرنگاران ایرانی هم دردسر ساز شد.

خبرنگاران و عکاسان ایرانی که بیش از یک ساعت مانده به آغاز دیدار ایران برابر ازبکستان در ورزشگاه جار حاضر شده بودند، پس از گذر از چندین مانع با سختگیری پلیس ازبکستان برای ورود به جایگاه خبرنگاران روبه‌رو شدند و آشنا نبودن پلیس ازبکستان به زبان انگليسي بر این مشکلات اضافه کرد و در نهایت با کمک یکی از تماشاگران ازبکستانی خبرنگاران ایرانی توانستند پلیس این کشور را متوجه کنند که قصد حضور در جایگاه خبرنگاران را دارند.

با این حال پس از ورود خبرنگاران ایرانی به جایگاه خبرنگاران آنها با صندلی‌های محدودی مواجه شدند که از قبل توسط خبرنگاران کشور میزبان پر شده بود. در نهایت خبرنگاران ایرانی پس از چند دقیقه معطلی با دخالت یکی از مسوولان فدراسیون فوتبال ازبکستان در جایگاه ویژه مستقر شدند اما در عین حال هر لحظه ممکن است که با حضور کسانی که بلیت جایگاه ویِژه را در اختیار دارند روبه‌رو شده و مجبور به ترک این قسمت شوند.

همچنین در ادامه این مشکلات پلیس ازبکستان دوربین تصویربرداری دوخبرنگار ایرانی را ضبط کرد. پلیس ازبکستان در شرایطی این اقدام را انجام داد که پیش از این هماهنگیهای لازم برای ورود این دو دوربین در استادیوم انجام گرفته بود.

بازیکنان تیم ملی هم چهل دقیقه پیش از شروع مسابقه به زمین بازی آمدند و تمرینات خود را انجام دادند. بازیکنان ازبکستان هم در طرف دیگر زمین مشغول به تمرین هستند.

سه داور ژاپنی هم به رهبری نیشیومورا در حال تمرین هستند. آنها پیش از حضور در زمین به خوبی شرایط چمن و دروازه‌ها را مورد بررسی قرار دادند.

حدود سیصد ایرانی در ورزشگاه هستند که از این تعداد حدود نیمی از آنها از سفارت ایران بلیتهایشان را دریافت کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین