کد خبر: ۱۵۹۰۲
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۸۴ - ۱۴:۲۰

زندگی جدید جنیفر لوپز

آفتاب‌‌نیوز : لوپز قبل از اولین اکران فیلم «زندگی ناتمام» در مراسم خاصی به همین مناسبت به خبرنگاران گفت: «ردفورد همیشه هنرپیشه محبوب مادرم بوده است.»
«این همان مردی است که مادر من جانش را برای او فدا خواهد کرد. باور کنید زندگی کاری من بعد از حضور در کنار ردفورد وارد مرحله جدیدی شده است.» حرفه بازیگری برای جنیفرلوپز تا به حال موفقیت‏ها و شکست‏هایی را به همراه داشته است. او که در سال 1997 برای حضور در فیلم «سلنیوم» کاندیدای دریافت جایزه جهان طلایی بود در سال 2003 با حضور در فیلم «گیگلی» طعم تلخ شکست حرفه‏ای را تجربه کرد. 

لوپز پس از بازی در فیلم «دور از دیده» در کنار جرج کلونی فعالیت خود را بر روی صنعت موسیقی متمرکز کرد و با تولید برنامه‏های تبلیغاتی و اجرای کنسرت‏های متعدد موفقیت بیشتری را از حضور در فیلم‏های کمدی عاشقانه‏ای مانند «مستخدمی در منهتن» و «برنامه‏ریز عروسی» نصیب خود کرد.
 
در کنار زندگی حرفه‏ای، زندگی شخصی لوپز نیز بسیار جالب توجه است. او که در ابتدا رابطه عاشقانه‏ای را با بن افلک تجربه می‏کرد در نهایت به ازدواج با ستاره موسیقی لاتین، مارک آنتونی تن در داد. 

لوپز در فیلم جدید خود نقش عروس بیوه رفورد را بر عهده دارد که برای ممانعت از سوءاستفاده از خود و دخترش به مزرعه یومینگ باز می گردد. 

او 2 سال پیش درست پس از اتمام «مستخدمه‏ای در منهتن» این فیلم حضور یافت. 

لوپز می‏گوید: «همیشه آرزو داشتم در فیلمی شخصیت محور و دراماتیک تر بازی کنم. من تا به حال نقش‏های متفاوتی را تجربه کرده ام ،اما در فیلم‏های کمدی عاشقانه و تبلیغاتی نسبت به دیگر ژانرها بسیار موفق‏تر بوده‏ام.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۸۴/۰۷/۰۹
0
0
((واقعا تبريك مي گويم ))
ناشناس
|
-
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۸۴/۰۷/۱۲
0
0
چه كسي با اين خانم ازدواج ميكند چون من عكس هايي از جنيفر ديدهام كه اگر واقعي باشد بعيد است كسي با او ازدواج كندولي در هر حال تبريك ميگويم.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین