کد خبر: ۱۶۰۵۲۱
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰

انتقاد شديد رهبر حزب کارگر انگليس از ديويد كامرون

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «اد میلیبند» رهبر حزب کارگر انگليس به شدت به «دیوید کامرون» نخست‌وزیر اين كشور حمله کرده و وي را نخست‌وزیری خواند که اعتبارش خدشه‌دار شده است.

به گزارش ايلنا به نقل از بي‌بي‌سي، اد میلیبند که در گردهمایی این حزب در «برمینگام» سخن می‌گفت، افزود که کامرون، «در برابر ثروتمندان و قدرتمندان به پا نمی‌خیزد.»

رهبر حزب کارگر انگليس گفت كه کامرون، به شیوه‌هایي از تاریخ گذشته و ناموثر اقتصادی، اجتماعی و سیاسی معتقد است که «در برابر چشم‌هایمان در حال زوال هستند.»

محافظه‌کاران انگليس در واکنش به این سخنان رهبر حزب مخالف کارگر گفته‌اند که وي (اد میلیبند) در دنیای واقعی زندگی نمی‌کند.

اد میلیبند در سخنان خود گفت که جهان به رهبری جدید اقتصادی برای ارائه طرحی جهانی برای اشتغال‌زایی و رشد نیاز دارد.

وي در سخنان خود به مدارک و شواهد ارائه شده به کمیته تحقیق لویسون اشاره کرد که در آنها به روابط نزدیک دیوید کامرون با شخصیت‌های بلندپایه شركت «نیوز اینترنشنال» پرداخته شده است.

میلیبند گفت كه این تحقیقات، یک رسوایی در باره نحوه اداره انگليس است.

دیوید کامرون پنجشنبه گذشته به کمیته تحقیق لویسون گفت که وي هیچ توافق محرمانه‌ای با رسانه‌ها نداشته و هیچ‌گاه برای کسب حمایت رسانه‌ها، با آنها وارد معامله نشده است.

از زمان افشای رسوایی شنود غیرقانونی تلفنی در انگليس، حزب مخالف کارگر نیز فشارهای خود بر حزب محافظه‌کار را افزایش داده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین