کد خبر: ۱۶۰۸۶۴
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۱
جام ملت‌هاي اروپا - 2012

صعود انگليس و فرانسه از گروه D

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: ديدار تيم‌هاي فوتبال اوکراين و انگليس ساعت 23:15 به وقت ايران در ورزشگاه دونباس آره‌نا شهر دونتسک اوکراين با قضاوت ويکتور کاساي مجارستاني برگزار شد که در نهايت شاگردان روي هاجسون با نتيجه يک بر صفر به پيروزي رسيدند.

وين روني در ترکيب سه‌شير اولين بازي خود را در يورو پشت‌سر گذاشت و تک گل بازي را در نيمه دوم به ثمر رساند.

در ابتداي نيمه اول ميزبان يورو که از حمايت تماشاگرانش بهره مي‌برد بازي را نسبت به انگليسي‌ها بهتر آغاز کرد و موقعيت‌هاي خوبي را بر روي دروزاه حريف تدارک ديدند اما در ادامه رفته رفته بازي به تعادل کشيده شد و درنهايت نيمه اول با تساوي بدون گل به پايان رسيد.

در آغار نيمه دوم انگليس صاحب يک ضربه کرنر شد که پس از ارسال جرارد و برگشت توپ توسط مدافعين اوکراين، بار ديگر کاپيتان سه‌شير صاحب توپ شد و با ارسالي زيبا و روي اشتباه دروازه‌بان اوکراين، وين روني در دقيقه 48 موفق به گلزني شد تا انگليسي‌ها با يک گل از ميزبان مسابقات پيش بيفتند.

اوکرايني‌ها پس از دريافت گل ديگر چيزي براي از دست دادن نداشتند و همه‌جانبه حملاتي را بر روي دروازه انگليس تدارک مي‌ديدند اما شاگردان هاجسون نيز در ضدحملات خطرآفرين ظاهر مي‌شدند.

يکي از بهترين فرصت‌هاي شاگردان اولک بلوخين در دقيقه 62 رخ داد و زماني که مهاجم اوکراين با جو هارت تک به تک شد و ضربه اين بازيکن با عبور از دروازه‌بان انگليس در شرايطي که به نظر مي‌رسيد توپ از خط دروازه عبور کرده، توسط مدافعين انگليس برگشت داده شد.

به گزارش فارس،در نهايت اين ديدار با پيروزي انگليس به پايان رسيد و سه شير به عنوان صدرنشين گروه چهارم شدند راهي مرحله يک‌چهارم شدند.

*ترکيب اوکراين:

پياتوف، سلين، پاکيتسکي، خاچريدي، گوسف، تيموشچوک، کونوپيليانکا، يارمولنکا، گارماش (نازارنکو 78)، ميلفسکي (بوتکو 77)، دويچ(شوچنکو 70)

*ترکيب انگليس:

جو هارت، جانسن، تري، لسکات، اشلي کول، ميلنر (والکات 70) ، جرارد، پارکر، يانگ، روني، ولبک (کارول 82)

در ديگر ديدار همزمان اين گروه تيم‌هاي فوتبال فرانسه و سوئد آخرين بازي خود در مرحله گروهي يورو 2012 را در ورزشگاه المپيک شهر کيف با قضاوت پدرو پروئنکا پرتغالي آغاز کردند که در نهايت سوئدي‌ها با دو گل به پيروزي رسيدند.

نيمه اول اين ديدار با تساوي بدون گل به اتمام رسيد اما در نيمه دوم زلاتان ايبراهيموويچ با ضربه‌اي ديدني و زيبا در دقيقه 54 دروازه فرانسوي‌ها را گشود تا زردپوشان از حريف آبي‌پوش خود پيش بيفتند.

در ادامه باز هم سوئد در واپسين دقايق بازي توسط لارسون 1+90 به گل رسيد.

در نهايت اين بازي با پيروزي سوئدي‌ها به پايان رسيد و فرانسه با اين باخت و با توجه به پيروزي انگليس در جايگاه دوم گروه چهارم قرار گرفت.

*ترکيب فرانسه: 

لوريس، کليچي، مکسس، رامي، دبوچي، ام‌ويلا (جيرود 83)، ديارا، نصري (منز 77)، ريبري، بن‌عرفا (مالودا 59)، بن‌زما

*ترکيب سوئد:

ايساکسون، گرانکوئيست، ملبرگ، يوناس اولسون، مارتين اولسون، اسونسون (هولمان 78)، کالستروم، بايرامي (ويلهمسون 46)، ايبراهيموويچ، لارسون، تويوونن (ورنبولوم 78)

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین