کد خبر: ۱۶۱۰۸۵
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۱

فرمانده نیروی انتظامی: ماموران رشوه‌گير اخراج می‌شوند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی انتظامی گفت: عقوبت ماموری که رشوه فرد متخلف را بپذیرد، اخراج از نیروی انتظامی است.

به گزارش ایسنا، سردار اسماعیل احمدی مقدم روز پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده نیروی انتظامی قم با بیان اینکه سطح سلامت در نیروی انتظامی روز به روز در حال بهبود است، افزود: تمام شاخص‌ها از نگاه آمار طی یکسال گذشته نشانگر کاهش‌های قابل توجهی در آسیب‌های درون سازمانی است.

وی ادامه داد: به بهانه اینکه افزایش جرائم ممکن است موجب آلودگی پلیس باشد نبايد اصل کار را متوقف کنیم، باید تلاش کنیم که نیروهای ما دارای تقوا، مناعت و سلامتی باشند تا این موارد در آنها اثر نگذارد.

احمدی مقدم با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تلاش است تا آسیب‌پذیری را در سازمان به حداقل برساند، گفت: ماموری که رشوه داده شده را ضمیمه برگ جریمه فردخاطی کند، ما به همان میزان بلکه بیشتر مامور را مورد پاداش مادی قرار می دهیم تا آسیب پذیری را به حداقل برسانیم.

وی اضافه کرد: کسانی که چنین تصوری دارند باید بدانند که پیشنهاد رشوه برای عبور از قانون موجب گرفتاری خودشان خواهد شد؛ بهتر است که بی قانونی نکنند که مجبور شوند بوسیله مسیرهای غیرقانونی مشکلات خود را حل کنند.

فرمانده ناجا گفت: جرائم ثبت شده در بین کارکنان بسیار کم است ولی حتی با گرفتن مبلغ 10 هزار تومان هم قطعا اخراج نیروی رشوه گیر از سازمان را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه ناجا در مبارزه با ناهنجاری های اخلاقی از همت بالایی برخوردار است، افزود: اقدامات ناجا باید با اقدامات ایجابی و پیشگیرانه دستگاه های دیگر تکمیل شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین