کد خبر: ۱۶۱۴۶۸
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۴

جزئیات «کارنامه پوشش» دانشجویان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دکتر وحید صرامی، با اشاره به تدوین آیین‌نامه پوشش و رفتار حرفه‌ای برای دانشجویان علوم پزشکی با همکاری معاونت آموزشی وزارت بهداشت، گفت: امید است این آیین‌نامه در صورت نهایی شدن از مهر ماه با ابلاغ به دانشگاه‌های علوم پزشکی اجرا شود.

وی با بیان اینکه با توجه به آیین‌نامه پوشش، کارنامه پوشش و رفتار حرفه‌ای برای دانشجویان صادر می‌شود، اظهارکرد: بر اساس این کارنامه، اساتید به دانشجویان خود نمره پوشش به صورت ضعیف، متوسط، خوب و عالی می‌دهد.

وی افزود: در واقع کارنامه پوشش برای شورای انضباطی به عنوان بازوی مشورتی است و در صورتی که دانشجویی بر اساس کارنامه پوشش وضعیت مناسبی نداشته باشد در مرحله اول دانشجو به دفتر مشاوره ارجاع داده می‌شود و اگر مجددا تکرار شود تصمیم انضباطی برای وی اتخاذ می‌شود.

به گزارش ایسنا،دبیر شورای مرکزی انضباطی دانشجویان علوم پزشکی با تاکید بر اینکه با صدور کارنامه پوشش دانشجویان پایش می‌شوند، خاطرنشان کرد: در صدور کارنامه رفتار حرفه‌ای دانشجویان از جمله نحوه تعامل با بیمار نیز مورد توجه است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۴
0
0
سلام ، چرا اساتید و استادان را به جای نگهبانهای حراستی، جایگزین می کنید ؟ کنار در دانشگاه ، باید این مسائل اجرا شود و نه اینکه از استاد و اساتید بخواهید که اینکار راانجام دهند. و این هم بهانه ای می شود برای اختلافات و تصفیه حسابها . شاید خود استاد هم موافق با پوشش آنچنانی نباشد . و یا با شاگردش
خورده حسابی داشته باشد . نحوه تعامل با بیمار دیگر چیست ؟ با این کارها ، ناخود آگاه ، بیمار به وجود می آورید .
ایکاش در کنار در هر دانشگاهی ، اتاقی بود که به طور خیلی قشنگ و خوب و به دور از چشم همه ، موارد را اعلام می کردند و با خود دانشجو مشکل را به طرز قشنگ و دوستانه ، حل میکردند . و خود مجری امر به معروف و نهی از منکر ، انسان لایق و خوبی باشد که دانشجویان قبولش داشته باشند . در نهی از منکر ، آبروی هر کسی را باید حفظ کنند و به دور
ازجمع هم باشد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین