کد خبر: ۱۶۲۳۳۷
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۲

رسایی: حضور یک ماهه من در آلمان دروغ محض است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم تهران با انتقاد از سخنان نماینده ارومیه گفت: این طرح به نفع نمایندگان شهرستان است که در مدت تعطیلات به حوزه انتخابیه می‌روند در حالیکه اگر اسم آن تعطیلات تابستانی باشد به نفع ما تهرانی‌ها است.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در تذکری با استناد به ماده 77 آیین‌نامه داخلی به سخنان نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه اشاره کرد و گفت: آقای قاضی‌پور یا به خطا و یا به تعمد مطالبی را گفتند که واقعیت ندارد، اینکه بنده سال گذشته یک ماه در آلمان بودم یک دروغ محض است.

وی افزود: بنده شبهای قدر را بر اساس تعطیلی مجلس و همچنین برخی جلسات را مرخصی گرفتم و به دلیل شرایطی که داشتم و همچنین از آنجا که از ده سال قبل از نمایندگی برای تبلیغ اعزام می‌شدم، سال گذشته نیز برای تبیلغ اعزام شدم.

این نماینده مجلس ادامه داد: کسانی که دغدغه حوزه انتخابیه دارند، پس چرا در حالیکه تعطیلات را به حوزه انتخابیه خود رسیدگی می‌کنید اما فحش تبلیغات تابستانی را می‌خورید.

به گزارش فارس، رسایی خاطرنشان کرد: برخی نمایندگان می‌گویند شما تهرانی‌ها دغدغه ندارید که ما هم می‌گوییم که اگر تعطیلات تابستانی باشد به نفع ما تهرانی‌ها است اما می‌گوییم که اسم آن را تعطیلات تابستانی نگذارید و همان سرکشی به حوزه انتخابیه باشد تا کارمان را درست‌تر انجام دهیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۱
0
0
احتمالا 29 روز بوده است، 30 روز آن کذب محض است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین