کد خبر: ۱۶۴۰۴۹
تعداد نظرات: ۹۰ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵

"اگر عمر منشور كوروش بيش از 200 سال باشد، گردنم را با گيوتين مي‌زنم"

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: خبرگزاری دانشجو نوشت:

حسين روا زاده روز گذشته در جمع دانشجويان حاضر در هفدهمين دوره طرح ولايت كه از ديروز در دانشگاه فردوسي مشهد آغاز شده است، با اشاره به بيماري فشار خون گفت: هنگامي كه انسان دچار فشار خون بالا مي‌شود به طور خدادادي خون از بيني خارج مي‌شود اين مسئله كه با رفتن فشار بالا بايد از فرد خون بگيريم آيا در علم بوده است؟

وي دانشگاه را فاقد علم و تفكر دانست و افزود: علم فقط قابل ارتقاست و داراي ارزشي الهي است، صهيونيست‌ها داشته‌هاي علمي خود را مدتي بعد تكذيب مي‌كنند كه علم از نظر آنها قابل تكذيب است و اگر تفكر هم در دانشگاه‌ها باشد كه نيست، ما در دانشگاه‌هاي كشور اجازه تفكر نداشتيم و اگر داشتيم امام خميني (ره) در ميان اين همه دانشگاه بر روي دانشگاه امام صادق تاكيد نمي‌كردند.

استاد دانشگاه تفكر مي‌كرد بالاي سر دانشگاه نمي‌نوشتند سمپوزيوم دندانپزشكي

اين كارشناس طب سنتي خاطرنشان كرد: اگر استاد دانشگاه تفكر مي‌كرد بالاي سر دانشگاه نمي‌نوشتند سمپوزيوم دندانپزشكي، و البته با كمي تحقيق متوجه مي‌شويم كه معني كلمه سمپوزيوم در دايرةالمعارف، محيطي است كه در آن مشروب‌خوري مي‌كنند.

روازاده با اشاره به اينكه چرا اساتيد ما در سر كلاس‌هاي دانشگاه به جاي اينكه بگويند 3000 قبل مي‌گويند 3000 قبل از ميلاد مسيح، يك استاد از خودش بپرسد و تفكر كند كه چرا اين امر قبل از بعثت رسول اكرم (ص) نباشد و مي‌گويند ميلاد مسيح.

وي در ادامه بهترين پل ارتباطي كه امروز مسلمانان به سمت كفر بروند را مسيحيت دانست و تاكيد كرد: صهيونيست‌ها در اين زمينه موفق عمل كرده‌اند آنها به راحتي مسلمانان را از مسيحيت به كفر مي‌برند.

اين كارشناس طب سنتي بيان داشت: اگر در دانشگاه‌ها قدرت تفكر وجود داشت، چرا امام (ره) دستور دادند اسم فروشگاه‌هاي كوروش را در ميدان كندي عوض كنند و به جاي آن اسم قدس را بگذارنند؛ چرا ما هنگامي كه اسم كوروش را بر مي‌داريم سايت‌هاي غربي و راديو اسرائيل ما را مي‌كوبند؛ اما زمان اهانت پيامبر (ص) آن افراد را تشويق مي‌كنند.

وي گفت:‌ در قبل از انقلاب مي‌نوشتند سخنان علي (ع) و سخنان كوروش و هنگامي كه نگاه مي‌كرديم سخنان كوروش به فرموده هاي حضرت علي (ع) برتري داشت و آنها مي‌خواستند با اين كار كم‌كم بگويند علي (ع) را مي‌خواهي چه كار؟ ما ايراني هستيم و كوروش داريم تا از اين طريق زيرآب اسلام توسط يك مشت كليمي زده شود؛ اما غافل از اينكه بسيجي تا ته جريان را در نياورد، آرام نمي گيرد.

روازاده با اشاره به نام تخت جمشيد گفت:‌ چرا جمشيد را مطرح نمي‌كنيد مگر سال شمسي، جام جم و عيد نوروز متعلق به جمشيد نيست، بزرگان ما از جمشيد حرف زدند؛ اما هيچ‌كدام در مورد كوروش سخني نياوردند و حتي ائمه (ع) يك كلام در مورد كوروش سخني نگفتند.

چرا سعدي و حافظ يك بيت شعر از كوروش ندارند؟

وي خاطر نشان كرد: چرا سعدي و حافظ يك بيت شعر از كوروش ندارند وقتي كه اسلام ظهور كرد؛ مگر هزار سال از كوروش ساختگي نگذشته بود.

روازاده در ادامه خاطرنشان كرد: در حوزه مي‌گويند به خدا شك كنيد تا به يقين برسيد؛ پس چرا نبايد به كوروش شك كرد.

اين استاد طب سنتي با اشاره به تفسير ذوالقرنين اظهار داشت: تا كنون تفسير ذوالقرنين به درستي انجام نشده است، در تحقيقاتي كه جديدا صورت پذيرفته ذوالقرنين نه پيغمبر است و نه پادشاه، بلكه امام زمان است از نظر حروف ابجد هم مشخصات ذوالقرنين به امام زمان مي‌خورد؛ صهيونيست‌ها به دنبال اين هستند كه كوروش را جاي پيغمبر و علي (ع) بگذارند.

وي با اشاره به كلك راديو اسرائيل براي جا انداختن يك موضوع براي شنونده، به موضوع آب انداختن روي مقبره كوروش اشاره كرد و گفت: آنها با طرح اين مسئله به طور غيرمستقيم مي‌خواهند كوروش را در جامعه جا بيندازند و حال ما مي‌بينيم كسي كه در خصوص كوروش صحبت كرده، حسن پيرنيا است كه يك فرد فراماسونري بوده، و نصف كتاب تاريخ ايران را نوشته است.

اين استاد طب سنتي بيان كرد: نصف ديگر كتاب تاريخ ايران توسط عباس‌ آشتياني كه وي هم يكي از اعضاي فراماسونري بود نوشته شده و آنها مي‌گويند ما چيزي از كوروش پيدا نكرده‌ايم. آنچه يافتيم از تاريخ يونان بوده، كه اگر به قبل برگرديم توسط بني‌اسرائيل نوشته شده است.

اگر عمر منشور كوروش بيش از 200 سال باشد، گردنم را با گيوتين مي‌زنم

روازاده با اشاره به منشور اصلي كوروش كه توسط انگليس‌ها از آن مراقبت مي‌شود، بيان داشت:‌ مگر كوروش مال ما نيست، پس چرا منشور آن را به ما نمي‌دهيد و اگر اين منشور را بررسي كرديد و عمر آن بيش از 200 سال بود، من گردنم را با گيوتين مي‌زنم.

ماموريت 150 ساله بزازهاي يهودي در ايران

وي در ادامه با اشاره به بزازهايي كه در قديم در كوچه‌ها فرياد مي‌زدند كتاب كهنه، كوزه شكسته و قرآن كهنه مي‌خريم، انتقال فرهنگ يك كشور را سينه‌ به سينه، از طريق عتيقه‌جات و كتب قديمي قابل انتقال دانست و گفت: 150 سال بزازهاي يهودي را فرستادند در كوچه‌هاي ما كتاب كهنه و كوزه شكسته بخرند. از اين طريق عمل‌شان را گرفتند و با از بين بردن كوزه شكسته مي‌خواستند كه ما نفهميم پشت همه جريانات يهوديان‌ هستند، آنها اينگونه ما را به يغما بردند حال آنكه اساتيد دانشگاهي ما نگاهي به اين جريانات ندارند.

اين استاد طب سنتي همچنين به ساخت شيشه يك ليتري كه بتوان در آن آب و مواد غذايي نگه داشت، در ايران اشاره و تصريح كرد: غرب اين سيستم تكنولوژي را به ما ندادند. هنگامي كه به تاريخ نگاه مي‌كنيم متوجه مي‌شويم شيشه ليرزي را خود ما درست مي‌كرديم، اما شيشه‌سازان را طي سه مرحله كوچ دادند و باعث شدند بسياري از آنها فوت و يا دست از كار بكشند كه اخيرا يك نفر را در اصفهان پيدا كرديم و توانستيم علم شيشه‌سازي را از آن بگيريم.

روازاده افزود: مهندس خراساني هنگامي كه به ژاپن سفر کرد، یک مهندس ژاپني سراغ اين شيشه‌ساز اصفهاني را از وی مي‌گيرد و این در حالی بود که این مهندس خراسانی او را نمی شناخت.

وی ادامه داد: اسم خودمان را استاد گذاشته‌ايم اما علم را زير پا مي‌گذاريم و با بيان 7000سال قبل از ميلاد در سر كلاس‌هاي دانشگاه، هجويات مربوط به غرب را خوب ياد گرفتيم و آن را تطبيق نكرديم، اين استاد اصفهاني آخرين آبكار كاشي دوران صفوي بود كه آبكاري آن 500 سال مي‌ماند، اما ژاپن تا 40 سال بيشتر تجربه ندارد. حال اگر ما برويم و به ژاپني‌ها بگوييم يك ميليارد مي‌دهيم تا تجربه آن استاد را به ما بدهد، اين كار را نخواهد كرد.

اين استاد طب سنتي خاطرنشان كرد: همه افرادي كه دنياي علم بودند، مرده اند، اما يكي از اساتيد ما به دنبال آنها نرفت. یعنی هفت هزار سال پيش، گذشتگان ما هیچ كاري نكردند؟ پس عجب تنبل‌هايي بودند که گذاشتند تا يك مشت انگليسي بيايند تا مشكل طب و اقتصاد ما را حل كنند!

اين كارشناس تغذيه يكي از دلايل خريد قرآن كهنه را استفاده از علم آن دانست و بيان داشت: در قديم هنگامي كه قرآن را مي‌نوشتند و يا چاپ مي‌كردند، روال بر اين بود كه سه كاغذ كاهي آخرش مي‌گذاشتند اگر اين قرآن سه قرن در خانه‌اي مي‌ماند، تجربيات را در آن مي‌نوشتند. اگر كسي اين قرآن را پيدا مي‌كردو اين سه تا كاغذ آن پر باشد، ميلياردها تومان ارزش داشت. چون بايد همين مقدار را هزينه مي‌كرد تا به يكي از آنها برسد. اينها علم است. آن وقت ما مي‌گوييم اينها دهاتي‌اند.

صهيونيست جهاني به ايران به عنوان يك استان نگاه مي‌كند

اين كارشناس تغذيه با بيان اينكه از نظر يهود ايران يك استان كشور جهاني صهيونيست محسوب مي‌شود، بيان كرد: اينها در امور كشور ما به عنوان يك استان دخالت مي‌كنند. بدانيد آنها دائم براي ما توطئه مي‌كنند.

روازاده ادامه داد:‌ صهيونيست‌ها به دنبال افراد نخبه مي‌گردند و براي همين در دانشگاه‌ها تز را قرار دادند و براي كساني كه تا مقطع ديپلم تحصيل مي‌كنند، المپياد مي‌گذارند؛ آنها با نخبه‌يابي به دنبال جوانان ما هستند.

وی افزود: كساني كه تز خوب مي‌نويسند اولا يك كپي از اين تزها توسط عوامل نامرئي به اسرائيل مي‌رود، سپس آن ها شما را شناسايي مي‌كنند، اسامي شما را به سفارتخانه‌هاي مهم مي‌دهند و شما را از هر طريقي تشويق به ادامه تحصيل در خارج از كشور مي‌كنند و يا حتي نامه به در خانه‌هايتان مي‌آورند.

این کارشناس تغذیه افزود: آنگاه 10 نفر را انتخاب مي‌كنند كه هفت نفر آن ها بيكار هستند اما سه نفر خوب هستند كه در يك مراسم به اسم قرعه‌كشي آن سه نفر را بيرون مي‌كشند؛ حال اگر شما نخواهيد از كشور خارج شويد هنگامي كه بخواهيد استخدام شويد آنها از طريق عوامل‌شان در بدنه دولت كاري مي‌كنند كه شما استخدام نشويد و به شغل مسافركشي روي بياوريد؛ اما اگر فرزند آدم بزرگي بوديد هنگامي كه وارد يك سازمان شديد هنگامي كه بخواهي تزت را امتحان كني صحنه را جوري مي‌چينند كه تز شما به شكست بينجامد، آنگاه شكست خورده ديگر به دنبال عامل آن نخواهي رفت.

روازاده مشكل كردن تزها را براي پيدا كردن افراد نخبه دانست و خاطرنشان كرد: آن ها نخبگان را انتخاب و آنگونه كه بخواهند تعليم و تربيت مي‌كنند و فكر آن ها را مي‌سازنند تا از اين طريق بر دنيا حكومت كنند.

اميدواريم عقده خدا را از آستين شيعيان براي كباب كردن صيهونيست ببينيم

اين استاد طب سنتي با اشاره به اشغال آمريكا، استراليا و كانادا گفت: اين تز كثيف يهوديان بود كه افراد بومي را كشتند، زنان، كودكان، مردان، جوانان و نوجوانان را زنده نگذاشتند آن وقت در فيلم‌ها نشان مي‌دهند كه اينها بومي اين مناطق هستند، اين دروغ است و صحت ندارد هرگاه به جايي وارد شدند بوميان را قتل‌عام كردند.

روازاده بيان كرد: عقده خدا از آستين شيعيان براي كباب كردن آن ها بيرون مي‌آيد و آن ها سعي مي‌كنند از ما عليه خودمان استفاده كنند كه حتي دل امام راحل نيز را اين زمينه به درد آمده است.

وي با اشاره به افرادي كه از ايران به آمريكا و كانادا و استراليا سفر مي‌كنند، گفت: اين افراد با عنوان شهروند كه ساخته يهود است، آنجا توان انقلاب ندارند؛ اما فرزندان آن ها كه در آنجا بزرگ شده‌اند و نمي‌دانند كه ايراني هستند از طريق اسرائيل به افغانستان برده مي‌شوند و افغاني‌ها را مي‌كشند آن وقت يهوديان بالا نشسته‌اند و كشته شدن اين دو نفر را مي‌بينند آن جوان گناهي نكردهد بلكه اينها هستند كه از ما به راحتي استفاده مي‌كنند آنها آمده‌اند تا همه دنيا را در اختيار بگيرند.

این کارشناس تغذیه گفت: كساني كه خود را حزب‌اللهي مي‌دانند اما بعد از 30 سال به خارج از كشور مي‌روند، از انقلاب هيچي نفهميده‌اند ما امروز دو قدرت در دنيا داريم يكي قدرت صهيونيست‌ها با بازوان فراماسونري و ديگري جمهوري اسلامي.

وي با اشاره به وجود لژ خانوادگي در برخي از كبابي‌ها گفت: لژ به معني عضو فراماسونري و لژ خانوادگي هنوز هم به كار مي‌رود و دليل اين امر اين است كه با آن بسيجي برخورد نكرديم؛ اما بدانيد از امسال به بعد شرايط فرق كرده الان زماني است كه بچه‌هاي ما در عرصه فرهنگي اقدام مي‌كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۹۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
62
75
بهتره که همین کارو بکنه چون عمر منشور كوروش بیش از این حرفاست
باید افتخار کنیم که ایرانی هستیم .
اسلام با ایرانی بودن در تضاد نیست.
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۲
صحبت های این آقا تقابل اسلامیت و ایرانیت نیست ،تقابل این دو با هم در مقابل یهودیت و صهیونیسم هست،اینکه تاریخ ایران هفت هزار ساله هست خوب حرف کاملا درستی هست ایشون میگه اونایی ک طرفدار تغییر مبدا تاریخ بودن خب از هفت هزار سال پیش زمان جمشید افسانه ای مبدا بگیرین نه زمان هخامنشیان،اینکه این علوم تمدن ایران رو ب سرقت بردند باز هم حرف ادله دار و مستندیه و خیلی موارد دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
معده من زخم شده کارشناس .....گه هر که جای خودش بود دنیا حای بهتری داشت استاد جان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
32
37
بخدا تلویزیونای غربی حرفای این آقا رو پخش میکننو ...فکر میکنن همه ایرانیا اینجورین...
جون من دوباره متنو بخون...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
47
71
سلام
جالب است. واقعا راست میگه. فکر کنم قدمت تخت جمشید و نقش رستم هم به چند دهه هم نمیرسه. احتمالا یهودیها امدن ایران و این را ساختند تا مذهب مارا از ما بگیرند. قدمت مقبره کوروش هم به قبل از انقلاب میرسه. خلاصه این آقا ..شده نظریه پرداز. ..........
پاسخ ها
سید حسین خراسانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
چیه بی خود حرف میزنی تو که تاریخ رو نخوندی چرا به کوروش توهین میکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
38
68
به نام خدا ، این کارشناس طب سنتی ، بهتر است راجع به تخصص خود صحبت کند و نه اینکه تاریخ را نفی کند . کوروش به دفعات زیاد نامش در کتابهای تاریخی آمده است و در کتاب تورات هم ، نام او به عنوان نجات دهنده عده زیادی از قوم بنی اسارئیل برای بازگشت به وطنشان آمده است . در کتاب بزرگ قرآن هم که خیلی از محققین ، تحقیق کرده اند ، نام کوروش بزرگ ، به اسم ذوالقرنین ، به معنی صاحب 2 شاخ شرق و غرب آمده است .
( به خاطر پیروزی و فتوحات آن زمان در شرق و غرب دنیا ) ، و در حقیقت نام او جزو 1240000 پیامبر است . و اولین منشور حقوق بشر را او ، نوشته است . بهتر است در دین تنگ نظرانه
نگاه نکنیم و پیامبران و انسانهای زیادی از طرف پروردگارمان
برای نجات بشر به این جهان آمده اند . و نام بردن از یکی و
احترام به او ، نباید دلیل بر بی احترامی به بقیه این عزیزان
شود . دردین نباید بخل ، تنگ نظری و منیت گرایی داشت که
اینها همه صفات شیطانی هستند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
28
51
ای کاش این استاد برای رفع مشکلات تغذیه هم بیاناتی می فرمودند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
30
65
یه دفعه بگن که تخت جمشید رو هم خود ایشون بنا کردند.
واقعا شرم آوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
40
59
جز تاسف برای افرادی این چنین حرفی برای گفتن ندارم . ضمنا عمر منشور کوروش توسط کارشناسان به دوره هخامنشی مشخص شده . لطفا گیوتین ...
ناشناس
|
Spain
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
38
53
تاسف بسیار برای استادی که تاریخ نمی داند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
25
44
سلام اين دوست عزيز بهتر است فقط در حوزه طب سنتي که تخصصش است اظهار نظر کندواز اظهار نظر غير علمي در ساير حوزه ها خودداري کند که موجب شکستن حرمت خود مي شود.براي مثال در حوزه فقه اگر فردي ادعا کند از فقها ومراجع بزرگ بيشتر مي فهمدفقط خود را بي ارج وقرب مي نمايدلذا ايشان هم بهتر است اظهار نظر در ارتباط با تاريخ را بر عهده مورخان ومتخصصين تاريخ کشوربگذارد ووارد آن حوزه نشود که موجب ازبين رفتن حرمت وجايگاه اجتماعي ايشان مي شود.درضمن قدمت منشور کورش با روش کربن 14 قابل اندازه گيري است که يک روش علمي مورد تاييد همه است همچنين طبق نظر استاد علامه طباطبايي وتعداد زيادي از علماي بزرگ با توجه به مشخصات ذوالقرنين در قران مجيد ازجمله ساختن سد مسي اين مشخصات با مشخصات کورش مطابقت داردواحتمال قوي مي دهند که ذوالقرنين همان کورش است. بعلاوه کتب تاريخي يونان باستان در 2500 سال پيش نوشته شده وتوسط غربي ها در عصر جديد نوشته نشده است ومطالب تاريخي در مورد کورش از اين کتابها وساير کتب تاريخي واثار تاريخي برجا مانده در کشور خود ما استخراج شده است نه برآساس دست نوشته هاي خاخامها وبزازان يهودي وياآثار تاريخي دست ساخته آنها.در ضمن کورش جايگاه خودش را به عنوان انسان وارسته دارد وهيچگاه در جايگاه پيامبر(ص) ومولا علي (ع) قرار نمي گيرد .از 124000 پيامبر خداوند فقط از 24 پيامبر در قران اسم برده شده وما آسامي ساير پيامبران را نمي دانيم ..........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
60
50
با نظر استاد کاملا موافقم
درجواب اونی که گفت سخنان استاد با تخصصش ربطی نداره ؛ میگم این مسائل راهرکسی باهر تخصصی باید بداند ضمنا شما به حرف توجه کن نه شخصیت"خذوالحکمه ولو من المنافقین"
ضمنا چرا اینقدر از فرهنگ خود بیگانه شدید؟
.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
76
56
حرف حق تلخ است سخنان ایشان کاملا منطقی بود اگر شما هم دلیل یا سندی دارید بسم الله...
البته بنده میتوانم اسناد بیشتری درباره ی دروغین بودن کوروش هم ارائه کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
39
33
واي واي به خدا جاي تاسفه تاسف!!!!!!!!!!!!!!!!
....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
37
47
چرا سعدی و حافظ با همه عشق و علاقه شان به دین مبین اسلام به عنوان مثال اشعاری که با نام مقدس ائمه مثلا با نام امام حسین علیه السلام و یا دیگر ائمه به آشکاری و روشنی ذکر نکرده اند؟ ....
ای کاش ایشان به همان طب سنتی خود می پرداختند....
ای کاش قدری تاریخ میدانستند...
و درکار بزرگان سخن به لغو نمی گشودند...
این حقیقت همانند آفتاب روشن بر جهان عالمگیر است...
......
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
البته که با شما موافق هستم ولی سعدی اهل تسنن بود حافظ رو نمیدونم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
14
28
با سلام ، حرفهای این استاد دانشگاه یکی به میخ زدن است و یکی به نعل ، درمورد کلمه سمپوزیوم چیز جدیدی می شنویم .در تمام جلسات با اسامی و کاربرد های مختلف مانند کنفرانس ، سمینار ، و... شاید تا چند سال پیش مسکرات هم مصرف میشد آنهم در زمان تنفس و / یا پذیرایی در تاهار و شام ، ربطی به موضوع جلسه نداشت.در ضمن منشور کوروش را باید آقای روازاده در کتب معتبر تاریخی در دنیا مطالعه کنند و سریع گردن خود را به گیوتین نسپارند.
پاسخ ها
محمود دهقان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
حیف گیوتین ناموسن باید با داس گردنشو بزنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
32
41
جای بسی تاسف که یک فرد معلوم الحال اینچنین تاریخ وتمدن این ملت را تباه می سازند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
19
27
سلام ، حب الوطن ، من الایمان ، دوستی و عشق به وطن ، از ایمان است .
درست است که همه دینمان ، پیامبران و امامان را دوست داریم ، ولی دلیل نمی شود که از مملکت خود و شخصیتهای تاریخی آن اطلاعی نداشته باشیم و بدون مطالعه آنها را تکذیب کنیم .
تاریخ شناسان بزرگ بین المللی و معتبر ایرانی ، همگی ، این
شخصیتهای جهانی را تائید کرده اند ، حالا تعدادی ، بدون مطالعه ابراز عقیده می کنند ، باعث تاسف است و بهتر است ، با بغض و کینه و نظر تنگی ، به همه مسائل در زندگیمان نگاه نکنیم ، چون درآن صورت است که کم کم حتی خانواده خود و پدر و مادر خود را نفی می کنیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
چرا اینطور فکر میکنید که هر کس ضد کوروش است حتما ضد ایران هم هست؟؟؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
29
26
سلام با احترام به همه باید در ایرانی بودن این افراد که در تاریخ این مرز وبوم خدشه وارد می کنند شک کرد ...... باعث تاسف است که که کشورهایی که 500 سال تاریخ ندارند برای خود تاریخ و شخصیتهای تاریخی می سازند ....... واقعا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
تو خودت فراری ایرانی نیستی ب تو ربطی نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
24
39
ادعاهای این فرد را بخونید و خودتون قضاوت کنید

از سخنان ایشان (برای پیدا کردن منبع به ویکی سر بزنید)
1 برای جلوگیری از ریزش مو، در موقع رفتن توالت کلاه بر سر بگذارید.
2.هر انسان ۴ روح دارد و روح برای خوابیدن نیاز به تاریکی دارد.
3. کلمه Woman در غرب بمعنی «وسیله» برای مرد است.
زیاد خوردن آب باعث ریزش مو می‌شود.
4.درخت کاج را آمریکائی‌ها به ایران آورده‌اند و هرجا دیدید آنرا از ریشه در آورید

5.بچه هایی که آدامس می خورند بدون استثناء اول عینکی میشوند و بعد مشروب خور میشوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
17
25
آقای استاد یک فرد تحصیل کرده و آکادمیک اینقدر قاطع صحبت نمی کند چون تنها پیامبر و معصومینند که حرفشان لایتغیر است.و بنا به قاعده دفع خطر بهتر است اینقدر محکم صحبت نکنید چون ممکن است سرتان را از دست بدهید!اگر راستگو باشید؟
آقای استاد امروز آنقدر بشر پیشرفت کرده است که هر کس می تواند در حطیه داشته های خود صحبت کند.شما از عمرسنجی و نیمه عمر عناصر چه میدانید؟
آقای استاد مگر حرفهای کوروش عامل فساد در زمین یا تردید در آمیزه های دینی شده است؟.....
آقای استاد کمی اندیشمندانه تر برخورد کنید.باشد یا نباشد ما به خود افتخار میکنیم که قبل از اعراب یکتا پرست بوده اییم
واکنون آمیختن این دو فرهنگ خود فرهنگ ساز شده است.
.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
15
23
دنيا داره ميره به سمت تخصصي شدن، اونوقت اين آقا در مورد همه چي صحبت ميكنه جز تخصصش 
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
18
19
این چه حرفیه؟ حافظ و سعدی یک بیت از امام حسین(ع) هم ندارند؟ حافظ و سعدی که مورخ نبودند!
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۷
حافظ و سعدی که اهل تسنن بودند و کاملا مشخص هست که از ائمه سخنی بمیان نیاورند... البته با گرایش صوفی گری
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
30
21
به خدا اشک تو چشمام جمع شده تمام تنم داره می لرزه . واقعا متاسفم که دارم این .... را می شنوم و بعضی از دوستان هم تایید می کنند .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
22
27
هردم از این باغ بری می رسد تازه تراز تازه تری می رسد

استاد دانشگاه و این همه ضدیت با ایرانی و فرهنگ غنی ایران زمین ::::
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
22
16
تاسف ..................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
20
15
برای این ....متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
17
19
نصيحتي براي اين استاد عزيز علم طب سنتي دارم . استاد عزيز : سعي كن خدا را خوب بشناسي ، در ان صورت علم را، طب سنتي را ، بندگان خدا را ، اسلام را ، مسيح را ، يهود را ، كوروش را ، حافظ وسعدي را ، عظمت اين ملت مسلمان را ، حرمت و احترام راستي و راستگويي را ،و خيلي چيزهاي ديگر را شناخته و زياد در عذاب نخواهي بود ، انشاء ا...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
19
19
خواهشا شما برو در مورد طب سنتي خودت تحقيق كن ....
ناشناس
|
Netherlands
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
16
20
بسم الله

برای جناب استاد تاسف دارم.خط به خط سخنان ایشان نه با علوم عقلی ونه با علوم نقلی قابل فهم است- یعنی چه که بایست به کوروش شک کردیا آنرا با شخصیت افسانه ای (جمشید )مقایسه کرد یا کوروش که یک شخصیت تاریخی است را باید در منابع ادبی جست. پس تاریخ تطبیقی را برای چه گذاشتن؟ضمنا می فرماین که ذوالقرنین (درقران مجید)هیچ نزدیکی به کوروش ندارد که فکر کنم مولانا ابوالکلام ازاد این مورد را به صورت روشنی در کتاب ذوالقرنین اثبات می کند.
بعدشم حتما نبایست ادیبان بزرگی مثل سعدی و حافظ اشاره کنند چونکه خط سیر اونا چیز دیگه ای هستش وگرنه شخصیت هایی مثل سهروردی مفصلا در مورد کوروش بخث داشته اند واما در مورد اسلام که فکر کنم هیچ مردمی به اندازه ایرانیان به آن وابستگی پیدا نکردن اما بعضی از منافقین همیشه در هر زمان در پی جدایی ایران واسلام بوده اند مثلا همان قضیه اسلام و دموکراسی که فکر میکردن اینا از همدیگه جدا هستن اما حضرت امام(ره) به خوبی جواب اینارو دادن. در آخر یک توصیه به این استاد عزیز دارم و آن اینکه در هیچ زمان دیگه ای در مورد تاریخ اصلا حرف نزنند. با تشکر فراوان یک کرمانشاهی
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
29
26
با احترام به دوستان که نظر دادن متاسفانه 70% حرفهای ایشون صحیح است و با انکار این مطالب و انکار نظریات و برنامه های حرفه ای دولت ....نمیتوانید صورت مساله رو پاک کنید. اگرچه در بعضی موارد ایشون فقط چیزی رو حدس میزنه و میگه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
21
12
یک ادم عاقل وجود ندارد جلوی این حرفهای ... وبدون سند ومدرک رو بگیره ؟!!!! واقعا عجیبه
....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
14
17
امیدوارم این استاد......... پای حرفش بایسته. و همه ایرانی ها شاهد.....
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
21
13
متاسفم برای ایشون

با این حرف ها چی رو میخواد ثابت کنه!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
16
16
استاد این سرزمین قوم ها و مذاهب زیادی داره
جوری حرف بزنید که توهین به اندیشه ای نشه
غرب در پی اختلاف بین مذاهب و اعتقاداته تا با این روش به اهدافش برسه.
استاد داری وسیله ای میشی برای پیشبرد اهداف
.... غرب.
مشکلات مملکت ما وجود یا عدم وجود کوروش نیست.
سالهاست که قبر کوروش در میان خاک قرار داره.
استاد یادت باشه خدا هر کس بخواد بزرگ میگنه و هر کس بخواد خار میگنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
38
23
راست میگه . کوروش شخصیت خیالی بیش نیست. رهبر ما ایرانیها بعد اهل بیت فقط سلمان فارسی است نه این جمشید و کوروش و اسفندیار های خیالی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
29
30
اقایون افتابی شما احتمالا از گروه های ضاله هستین که فقط نظرات علیه دکتر و نوشتین
به نظر من کوروش یک شخصیت دروغین است اخه 3000 سال پیش اصلا صنعت چاپ نبوده چه طور فردوسی سعدی حافظ هیچی از هخامنشیانو و کوروش وبقیشون نگفتن ولی همشون برای امامان معصوم شعر گفته اند چرا افرادی که نظر دادید دروغ میگید راستی کوروشو تا قبل اینکه ماهواره بیاد ایران هیچ کدوم نمیشناحتید حالا دارین واسه یک شخصیت خیالی می میرید انشا الله با کوروش محشور بشید ما هم با معصئمین

شعر حافظ برای امام زمان : ای پادشه خوبان داد از غم تنهایی
دل بی تو به جان امد وقت است که باز ایی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
22
15
همین حرفها و حرکات را تکرار کردند که یک مشت عرب .. حالا جسارت پیدا کردند و می خواهند نام خلیج فارس را ...... تغییر دهند . سهم نفت و گاز ما را از زیر زمین می کشند و می فروشند و بر علیه ما توطئه می کنند اونوقت ما برای سرپوش گذاشتن....می گیم....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
نظرخودتو بنویس محترمانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
2
11
تصور کنید بقیه اساتید دانشگاه هم برای اثبات صحبتشون در مقاله ها بگند مثلا اگر این واکنش انجام نشد من گردنمو با گیوتین میزنم. این استاد صحبتشون هم مانند......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
17
25
من اصلاً کاری نه به حرفهای آقای روازاده دارم و نه به بقیه نظرها. ابتدا یک سوال مطرح میکنم هرکسی خودش برای خودش جواب بده:
اگر واقعاً مسلمان هستی و اعتقاد به روز معاد داری! بگو ببینم آیا خدا موقع حساب کتاب از میزان ارادت و محبت شما به کوروش سوال میکنه؟ اصلاً منشور کوروش و ... کجای دین ماست که اینقدر داره در موردش صحبت میشه؟! کاش ما جوونای مسلمون بجای این حرفا کمی در مورد شخصیت و سیره 14 معصوم(ع) مطالعه و تحقیق میکردیم و وقت با ارزشمونو پای این بحثهای بی ارزش تلف نمی کردیم.
خدا شر این.... و دار و دسته نامسلمونشو هر چه سریعتر از سر این مملکت امام زمان(عج) کم کنه...آمین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
18
14
تیشه به ریشه تاریخ ایران زدن به سود کیست؟ . تکذیب تاریخی که حتی دشمنان قسم خورده ایران ( از جمله مورخان قدیم یونان)آن را پذیرفته اندوکتمان منشوری که سرلوحه حقوق بشر سازمان ملل قرار گرفته وجزء بزرگترین افتخارات ملت ایران محسوت میشود به نفع چه کسانی است؟ . تازه مگر سعدی وحافظ ...مورخ بوده اند که با استناد به عدم ذکر نام کورش از طرف آنها بعنوان مدرک علیه تاریخ ملی ما استفاده میکنید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
9
15
سلام :
حب الوطن من الایمان ، عشق به وطن ، از ایمان است .
حب الوطن من الایمان ، عشق به وطن ، از ایمان است .
حب الوطن من الایمان ، عشق به وطن ، از ایمان است .
اینهایی که می خواهند بین دین و وطن ، جدایی بیندازند ، ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
15
16
شماها ایرانی اید یا عرب یا یونانی؟؟؟؟؟؟؟// نمی دانم شاید هیچ کدام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
5
6
نظرات ایشون رو که یکی از هم وطنها بصورت کامنت گذاشته بخوننین
احتمالا .........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
17
19
چـــــــــــقدر حکیمانه و فرزانه وار سخن گفته این استاده عالیقدر

احسنت( استاد حسين روا زاده )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
این آقای به اصطلاح استاد اگه چیزی بلد بود در باره تخصصش صحبت میکرد . اخه واجبه در چیزی که سررشته نداری حرف بزنی . حیف گیوتین واقعا متاسفم یه سری کاسه لیس دور خودمون جمع کردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۸
11
3
ما بايد قرار مغز هارا در فرار مغزها بگنجانيم.
ناشناس
|
Canada
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
16
14
دلیل اینکه سعدی و حافظ نامی از کورش نبرده اند این است که ایرانیان در دوره جدید و پس از رمزگشایی از خط میخی و تحقیقات دیگر برای نخستین بار متوجه شدند که بخشی از تاریخ ایران متعلق به قبل از اسلام است و سلسله هخامنشیان که کتیبه هایی از شاهان آن در تخت جمشید و بیستون موجود است یکی از مهمترین سلسله های پادشاهی در ایران باستان بوده است. بیگانگی ایرانیان از جمله سعدی و حافظ با تاریخ گذشته دلایل تاریخی اجتماعی و زبان شناختی متعددی داشته است که متخصصان در جای خود درباره آن تحقیق کافی کرده اند. فراموش نشود که در دوره استیلای عرب بر ایران برای مدتی طولانی حتی زبان فارسی از رسمیت افتاد و بدیهی است که ارتباط ایرانیان با زبانهای ایرانی میانه بسیار ناچیز بوده است و حتی کسانی مثل فردوسی هم هیچ آشنایی با زبانهای ایرانی باستان نداشته اند. شما نمی توانید در بین شخصیتهای دوره حتی یک نفر را پیدا کنید که توانسته باشد یکی از کتیبه های دوران هخامنشی را بخواند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
1
19
سلام ، از سخنان دکتر علی شریعتی :
خدایا ، مزا ازبندگانی قرار ده که پول دنیا را میگیرند وبرای دین خرج میکنند ،
و نه آنهایی که پول دین را می گیرند وبرای دنیا کار می کنند .
.....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
12
9
واقعا متاسفم.فقط همینو کم داشتیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
11
18
چي بگم فقط ميتوانم بگم براي خودم متاسفم وبيشتر براي كساني كه پاي سخنان ايشان بوده اند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
11
13
آقای ...محترم اگه در مورد تخصص خودت حرف بزنی سنگین تر نیستی؟ کی ما یاد بگیریم در مورد چیزی که هیچ تخصصی نداریم ... نزنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
11
18
آقای روا زاده
گیرم که منشور کورش 200 سال بیشتر عمر ندارد با بنای عظیم 2500 ساله تخت چمشید چه میکنی . با شاهنامه فردوسی چه میکنی با هزاران میراث فرهنگی در سرتاسر ایران چه میکنی.
در تمام دنیا سعی در بزرگداشت تاریخ و فرهنگ خود حتی با جعل مدارک دارند این چه حکمتی است که گروهی اندک ذر ایران سعی در نابودی این فرهنگ عظیم دارند همساز و همآواز با سینمای هالیوود که فیلم مسخزه 300 را میسازد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
2
9
آفتاب نیوز ی های عزیز یک مطلب کارشناسی و مستند از کوروش تیتر بزنید
نه فقط کامنت ها را نشون بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
14
14
فقط می توانم بگم متاسفم برات !!!!!
این سرزمین بزرگ و گرانبها که شما بروی ان زندگی می کنید و این نفت و این طلای سیاه و این معادن بزرگ که شما دارید همه از دلاوریهای کورش بوده و گرنه معلوم نبود که اصلا کشوری به نام ایران وجود دارد یا نه!!!!!!!
...........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
13
15
آخه.... مگر تو منشور کوروش چیز بدی وجود دارد که تو آن را انکار می کنی همه در به در دنبال آن می گردن که به اندازه یه ابسیون از فرهنگ و تاریخ ما را داشته باشند آن اعراب ... که....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
11
18
باسلام
سخنم باکسانی است که به آقای روازاده احساساتی حمله ور شدند اینست که ایشان نظریه داده و هرنظزیه با تحقیق رد یا اثبات می شود نه اینکه شخصیت نظریه پرداز را بکوبیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۱
6
7
سلام ، هر نظریه ای باید منطبق با صداقت ، راستی و درستی
باشد و برای حفظ تکبر و نظریه خود ، نباید انسانها یا گروهها و یا
تاریخ و ادیان دیگر ،را کوچک کرد ، و اگر بخواهیم آنهارا کوچک کنیم ، در حقیقت شخصیت و ذات خود را زیر سوال برده ایم و این را می گویند ، مجیز گویی و فرصت طلبی که در آن بعضی از افراد ،
نان را به نرخ روز می خورند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
9
5
ماکه نفهمیدیم چی به چی بود؟کارشناس تغذیه وبیان این مطالب؟؟؟؟؟بعدمطالب خیلی ناقص,وکوتاه بود,ازاین شاخه به آن شاخه پریدن بود,
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
6
14
اقای کارشناس تو که این همه به دانش و فلسفه و تاریخ و علوم تغزیه و علوم دینی و جامعه شناسی و روان شناسی و ادبیات و اقتصاد و اسطوره شناسی اگاهی خوب یه وقتی ام می ذاشتی با سعدی و حافظ هم یه مصاحبه می کردی و می پرسیدی چرا در مورد کوروش شعر ندارن........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
7
4
این اقای روا زاده پزشکند که شده اند متخصص طب سنتی!!! ظاهرا در همه چیز حکیم فرزانه اند!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
6
10
حالا نه اینکه اونهایی که از کوروش تعریف کردن همشون تاریخ دان بودن!! ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
9
13
چرا سعدي و حافظ يك بيت شعر از كوروش ندارند ؟

خیلی ساده است

چون اون موقع درس تاریخ توی مکتب تدریس نمی شده.و مردم تنها با قرآن و کتابهای دینی باسواد می شدن.

در ضمن کشور ما تا زمان سعدی زیر نظر و نفوذ خلیفه ی بغداد اداره می شد ,یعنی کشور ما عملا 700 سال بود که در اشغال بود و اگر کسانی مثله فردوسی و سعدی نبودن کوروش که خوبه ما حتی زبان پارسی رو فراموش می کردیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۸
خب چرا فردوسی چیزی از کوروش نگفته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
6
14
برای سایت آفتاب متاسفم که چرت و پرت های افرادی که معلوم نیست بر چه اساسی اظهار نظر می کنند را انعکاس می دهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۲
13
6
لزومی نداره سعدی و کوروش تاریخ شناس بوده باشن!!! مطمئنا کوروشی که اینقدر مشهور بوده حتما به افرادی چون سعدی و حافظ هم شناخته شده بوده دیگه نه؟؟؟ .....
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۱
2
4
نه افراط جناب دکتر ونه بیخیالی شما.اگه اهل مطالعه ریشه ای باشیم.خودمون(نه جو زده حرفهای دو طرف)میبینیم دشمنا واقعا برای نابودی ما ازسالیان دراز باهزینه های سنگین برنامه ریزی داشتند ودارند.ولی من با یه چیز روازاده خیلی مخالفم خیلی.اونم اینکه اونا این قدرگنده نیستن و نمیتونن کاری کنن که این آقا میگه.دشمنا هم دقیقا همین رو میخوان که کسایی اونها رو بزرگ جلوه بدن و آقای روازاده داره به این خواسته اونها دامن میزنه.معتقدم به عنوان یه جوون ایرانی بایداهل مطالعه از روی منابع معتبر و تفکرباشم.(وکاری رو شروع کنم منم)نه فقط شنونده وجوگیریکی از طرفین.2درضمن مشکل دشمن نه ایرانی فقط.بلکه اسلام وبرای نابودیش هرجای دنیا غیر از ایران ایرنی هم تلاش میکنه همچنان که میبینیم
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
6
11
باسلام
دوستان گرامی که از سخنان آقای روازاده ناراحت شده اند دقت بفرمایند که اصلا بحث اینکه ایشان درست میگویند نیست ولی شما که میتوانید با ادله و برهان صدق گفتار خودتان را ثابت کنید
اگر نمیتوانید نباید متمسک به بدگویی بشوید
حقیقت امر این است که تعدادی از دوستان مایل نیستند باورهای خودشان را اگر غلط بوده اصلاح کنند که این روش عموما مطلوب کسانی است که هیچ اندیشه و فکری از خود نداشته و افکار خود را دربست در اختیار کسانی که سودی میبرند قرارداده اند
ایران تاریخ بزرگی دارد که خیلی بزرگتر از تاریخ کوروش میباشد و تنها چیزی که مورد وثاق تمام تاریخ نویسان است این است که کوروش یهودیان بابل را آزاد کرده است
ولی دوستان شما حتی حاضر نیستید چیزهایی را که خود یهودیان در باب پوریم تورات نوشته اند را نیز قبول کنید با این حسا فکر کنید شما ایرانی هستید یا یهودی ویا شخصی دگم با افکار بسته و فریب خورده که نا خواسته افکار یهودی های اسراییل را توسعه میدهید
لطفا فقط یک ذره تعمق کنید
تاریخ ما خیلی پیشتر از کوروش میباشد و درواقع با شروع سلسله هخامنشیان( خاخام منشیان) تاریخ ایران به خواب و سکوت رفته است و ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
11
10
دوستان مواظب باشید عده ای بیگانه پرست وضدفرهنگ ایرانی به دنبال محوفرهنگ ایرانی هستند وکورش راکه شناسنامه ایران است رامی خواهند ساختگی بانند تنهاشخصیتی که آثاربه جامانده ازاودرتمام تمدن ها یونان، روم ومصرازاوبه جامانده واثبات شده درودبرکورش پدرایران
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
3
4
واقعا که اخه نظر داره که این همه نظر میذارید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
5
4
بسیار عالی
از تبار کوروشم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
10
16
پدرم کوروش
جدم کمبوجیه
وطنم ایران
نژادم آریایی
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۵
4
7
آقای مثلا دکتر ؛ با کمال احترام لطفا یاد بگیرید برای کسب شهرت خلاف جریان آب شنا نکنید وبدانید با توهین به جامعه علمی و کل ایرانیان و بزرگان ایران نه تنها عزیز نمیشوید بلکه منفور شده و به فاصله گرفتن جامعه تحصیل کرده از افکاری مثل خودت بیشتر کمک میکنید -
مهدی مهدوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
2
13
کشورهای دیگه مثل امریکا و انگلیس با ۴۰۰ سال قدمت همه تلاششون اینه که برای خودشون تاریخ و تمدن بسازن اونوقت تو کشور ما امثال این ادما تاریخ داشته ما رو نفی میکنن
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
5
15
واقعا برا خودمن متاسفم که وجود کوروش قهرمان ملی خودمون رو انکار میکنیم.تعصب خارجیا به کوروش از ما بیشتره.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
7
12
این دکتره جاش تو ایران نیست جاش تو داعشه که همون کاری که خودش گفت بهتره بکنه و پیش داعشی های کثیف خودکشی بکنه.دکتری که از تاریخ هیچی نمی دونه واسه ما به درد نمی خوره.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
7
8
این دکتره جاش تو ایران نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
19
13
یک نفر که متولد قبل از سال 1300 باشه رو پیدا کنید که اسمش کورش باشه
بابا این کورش و اشرف پهلوی درست کرده کمبوجیه پسر کورش
به گفته خودشون با خواهرش ازدواج کرده گور بابای کورش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۶
....کوروش ستیز
سید حسین خراسانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
وطن فروش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۱
8
10
یک نفر که متولد قبل از سال 1300 باشه رو پیدا کنید که اسمش کورش باشه
ميهن دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
5
5
اي خدا تريبون و بلندگو ايران و دست كي ميدن؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
3
9
خیلی خب پس مطمعن باش ثابتش میکنیم تاتو گردن خودتوبزنی
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
7
10
(به کوری چشم بدخواهان) .فرزندان کوروش بزرگ 7 ابان زادروز و روز جهانی کوروش بزرگ نزدیک است ا ماده باشین برای برپایی این جشن بزرگ.پاینده باد نامت کوروش بزرگ
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۵
6
8
(به کوری چشم بدخواهان) .فرزندان کوروش بزرگ 7 ابان زادروز و روز جهانی کوروش بزرگ نزدیک است ا ماده باشین برای برپایی این جشن بزرگ.پاینده باد نامت کوروش بزرگ
ثمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
3
2
نژادپرستی ممنوع
.
افراط و تفریط .
.
❗میگویند کوروش برده داری را برانداخت؛
.
اما
.
مسلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
1
1
ﭼﻨﺪ ﺳﺆﺍﻝ ﻣﻬﻢ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﻛﻮﺭﻭﺵ
ﻫﺮ ﮐﺲ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻣﯿﺘﻮﻧﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﯾﺎ ﺑﺴﺘﮕﺎﻧﺶ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﻧﺪ،
ﻣﻤﻨﻮﻥ ﻣﻴﺸﻴﻢ!
zahra
|
Germany
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
6
4
سلام علیکم در موردکوروش هخامنشی باید عرض کنم که نام ایشون در متون کهن نیامده،درمتون اوستایی (اعم از یسناها، یشت‌ها، ...) نامی ازش نیست و اطلاعاتی ازش در متون فارسی باستان وجود ندارد، اما در دو جا نام او به شکل‌های زیر آمده است. یکبار در کتیبه‌های کوتاه و مکرر پاسارگاد،من کورش، شاه هخامنشی و دیگری در کتیبه داریوش در بیستون که کمبوجیه و بردیا پسران کورش معرفی شده‌اند: پسر کورش به نام کمبوجیه از دودمان ما در اینجا شاه بود،گئومات نامی به دروغ چنین می‌گفت که من بردیا پسر کورش هستم،قدمت تاریخی هم تخت بعضیها حتی تردید دارن تخت جمشید و پاسارگاد و .. جدیدالاحداث هستن
ازکورش در متون پهلوی اشکانی. و ساسانی و مانوی هم اسمی نیومده، اسمش حتی توی کتابای فارسی مثل شاهنامه ی فردوسی نیومده،
و بزرگ کردن کوروش توسط یهودیان در این دو قرن بوده،که البته اشتباه بزرگی هست چون کوروش پانصد سال بعد از حضرت موسی علیه السلام به دنیا اومده.
البته نام کوروش در کتاب ابوریحان بیرونی به صورت قورس یا قورش اومده،برخی مثل حمزه اصفهانی نام کورش را یک نام عبرانی یهودی می‌داند..
پاسخ ها
ارمان
| Spain |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
ابوریحان بیرونی برو بخون کم .... !!!!
نیما
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۰
میخواهی کوروش رو توی یشت ها پیدا کنی؟؟؟
یشت ها از نظر زبان شناسی در حدود 3200 سال پیش گفته شده یعنی زمانی که زرتشت زنده بوده کوروش 2570 سال پیش می زیسته.
بعد هم تاریخ ایران به طور شفاهی منتقل شده و با حفظ حوادث به زمانی رسیده که در خداینامه ها مکتوب شده و الان به نام تاریخ اسطوره ای شناخته میشه که در شاهنامه منظوم شده. در تمام فرهنگ های دنیا هم این مسئله وجود داره یونان چین هند سلت ها و ... نام کوروش را باید مطابق یکی از شاهان اسطوره ای دانست نظیر کیخسرو از کیانیان. برای اطلاعات بیشتر کتاب تاریخ باستانی ایران مشیرالدوله را بخوانید در انتهای کتاب به این سوالات پاسخ داده است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
دوست عزیز حضرت موسی حدوداً 700سال قبل از کورش میزیسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
6
6
قربونت جناب دکتر,بهتر بروید همون طب سنتی رو ادامه بدین,ودرکاری که درحوزه تخصصی شما نیست اظهارنظرنکنید,جناب دکتر(البته اگه واقعا مدرک دکترا دارین)...برو عمو برو رد کارت..
دانیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
11
8
حرفای استاد کاملا منطقی و درسته...اونایی که مخالفند فقط از اینو اون چند کلمه شنیدند و از کوروش بت درس کردن...
چرا حافظ و سعدی و مولانا یک بیت شعر هم ننوشت...؟!!!!!!!
دانیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
11
6
حرفای استاد کاملا منطقی و درسته...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
10
6
آخه بی مغز حالا چون حافظ و سعدی شعر نگفتن باید منکر وجود کوروش کبیر بشیم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
6
8
متاسفم برای یک ایرانی بی هویت مثل این. حیف از عنوان دکتر.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۲
7
9
سلام. اولین ایران ملتهای زیادی دارد و همه انها اریایی نستن دومین چطور شده المان هم ادعا مکنی ما اریایم هند هم وابران هم وهیچ یک از کشورها هم از نظر فرهنگ وقیافه شبیه هم نستن شما مگوید کورش زرتشت بود همه مدانند در دین زرتشت اجساد را می سوزادن قبری وجود نداشت پس چطور شده کورش قبر دارد در تاریخ است کوروش درجنگ با ملکه ازربایجان کشته شد و سرش را از بدنش جدا کردن در کنار رود اراز (ارس) اگر شما ادعا مکنید قبری کورش در پاسارگاد است فاصله پاسارگاد تا رود اراز چند صد کیلو متر است اولین جنازه بدون سر را چه طور پیدا کردن وچگونه جسد کورش را با اسب چند صد کیلو متر را بدون اینکه به انجا رساندن
سرباز وطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۲
7
8
تف بر اینهمه وطن فروشی تف بر وطن فروش
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۲
5
5
اقای نا دکتر برو یه کم مطالعه کن بعد حرف بزن برو به همون طبت برس ما اظهار نطر ازتو نخواستیم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
3
7
کارشناس طب سنتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نظر در باره ی تاریخ !!!!!!!!!!!!!!!!!! این از حامیان همون سیاست هایی که میخواستن تخت جمشیدو با خاک یکسان کنند که با مقاومت مردم مواجه شدند . همون کاری که داعشی ها با شهر پترا سوریه کردند اونا میخوان با تخت جمشید هم همین کارو بکنن .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
12
9
کورش اریایی فقط توهمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
12
8
کورش اریایی فقط توهمه
ايرانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
14
10
كورش ساخته دست انگليس هست ، همان طور كه در هند دين هندو روي كار اوردند ميخواستند يك دين جديد بنام دين كورش رو در ايران درست كنند كه كور خوندند اگر راست ميگن اون منشور دروغين رو بياريد تا ما روش ازمايش كنيم و ببينيم مال چند سال پيشه درضمن چرا ما اين همه شعر و ادب و فرهنگ داريم هيچكدام نامي از كورش نبردند من تا حالا شاه رو دوست داشتم حالا فهميدم كه اين شاه لعنتي چقدر پست بوده همين بهتر كه نيست و نابود شد
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
7
10
اگر قرار بود کورش با حرفهای هرکس و ناکسی نابود بشه ک دیگه کوروش نبود!! ضمنا ایشون گردنشو بزنه یا نزنه بعید میدونم مشکل خاصی پیش بیاد. افکار کوچیک ک نباید دم از تفکر بزنند
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
6
9
اخه ایران ستیزی و کوروش ستیز بودن که شاخ و دم نداره .... آقای روازاده بهتره بری بخونی اسم کیخسرو تو شاهنامه همون کوروش هست . بله ممکنه سالهای اخیر اسم این پادشاه به اسم کوروش نبوده ممکنه به اسمهای کیخسرو ، سیروس ، کیروش و ...بوده که تغییر نسل پیدا کرده . جالبه کل دنیا وجود کوروش و منشورشو تائید میکنن به غیر از خودمون. تمام این کوروش ستیزیا به خاطر اینه که عده ای با خودشون نگن چرا اولین منشور حقوق بشر ، قوانین حقوقی ، بیمه و همچین خدماتی توسط پیامبران مطرح نشد و توسط یک پادشاه مطرح شد و این برای امثال دکتر درد داره ، ما حاضریم با 500 سند به حقانیت کورورش جلوی تمام دنیا بایستیم .راستی دکتر حرفای جدید شما خریدار نداره سعی کن پول حلال در اری .
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
1
3
چهره-پنهان-کوروش-هخامنشی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۸
4
8
کوروش بزرگ عشق است و پدر ایران
بعد از خدا کوروش رو بیشتر از هرکسی دوست دارم
کوروش کبیر تجلی قدرت و شوکت و عدالت خداوند در روی زمین و پادشاه نصف جهان شد
بدون یاری خداوند و بدون خواست او کوروش پسر کمبوجیه هرگز کوروش کبیر یا ذوالقرنین نمیشد
در تورات او را خدواوند مسیح و منجی لقب داده که برخواهد گشت و درتمام ادیان اسمانی از او به نیکی یاد شده
درود و سلام خداوند بر پدر ایرانیان باد
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
5
3
چرا ضد کوروش مساوی ضد ایرانه ؟اینکه تخت جمشید نیمه کاره ی که واضحه هنوز بخشهایی در تخت جمشید است که کامل نیست و سنگ ها تراشیده نشده,البته من با این دکتره مشکل دارم و بعضی از حرف هاش بسیار احمقانه است ولی بطور مثال اون.معابدی که در کتیبه کوروش ازش یاد شده و ادعا شده که ترمیم شده اصلا همچین اتفاقی نافتاده و باستان شناسان ترمیم این معابد را انکار میکنند پس یا کوروش دروغ گفته یا کتیبه به دروغ ترجمه شده یا کتیبع جعلی
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
تاریخ واقیتی است که نمیشود آن را دروغ پنداشت یا حذف کرد، و همه مردم جهان هر روز از تاریخ مطمئن تر میشوند ....
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۲
6
6
این مطالبی که ایشون گفتن تازه گوشه ای از ماجراست حقایق بسیاری وجود داره که خیلی ها نمی خوان راجع بهش صحبت بشه . ایران از 150 سال پیش تا الان بر اساس پانفارسیزم داره اداره میشه واسه همین هست که همین جوری داریم درجا میزنیم و پیشرفت نمی کنیم...
جریکو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۹
9
6
اقا دمتگرم واقعا گل گفتی کوروش یک داستان تخیلی برای کودکانی ایرانی بیش نیست کاش میشد ...............................
وحید
|
Germany
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
4
4
کدام بیچاره‌ای است که برای درمان به این استاد! مراجعه می‌کند. این فرد در دانشگاه سخنرانی میکند و هنوز خیال میکند که علم باستانشناسی به وجود نیامده یا علم تاریخ این است که هرکس پیش پدربزرگش بنشیند و خاطراتش را بعنوان تاریخ بداند.
بیسوادی این به یک سو، کاش یک لحظه فکر میکرد که اگر کورش کبیر وجود نداشت چون حافظ و سعدی شعری از وی نگفته‌اند، پس قدمت تورات لابد به بعد از حافظ و سعدی می‌رسد که ایشان از ۱۶ بار تکرار نام کورش کبیر در تورات بیخبر بوده‌اند.
در عصر اتم و فضا و نانو، کسی نام پسرش را ایرانی بگذارد، هزاران نفر همچون این، به او اعتراض میکنند که چرا نام فرزندت را اصغر و اکبر نگذاشته‌ای و این شخص توقع دارد نامی از صاحبخانه در میان بهره‌مندان نیز وجود داشته باشد.

این اراجیف شاید مشتی پانترکیست را خوشحال کند و یا تعدادی متشرع که دینداری را در بیغیرتی بدانند خشنود سازد، ولی برای گوینده همین بس که پسته بی مغز چون لب واکند رسوا شود
وحید
|
Germany
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۸
4
6
کدام بیچاره‌ای است که برای درمان به این استاد! مراجعه می‌کند. این فرد در دانشگاه سخنرانی میکند و هنوز خیال میکند که علم باستانشناسی به وجود نیامده یا علم تاریخ این است که هرکس پیش پدربزرگش بنشیند و خاطراتش را بعنوان تاریخ بداند.
بیسوادی این موجود به یک سو، کاش یک لحظه فکر میکرد که اگر کورش کبیر وجود نداشت چون حافظ و سعدی شعری از وی نگفته‌اند، پس قدمت تورات لابد به بعد از حافظ و سعدی می‌رسد که ایشان از ۱۶ بار تکرار نام کورش کبیر در تورات بیخبر بوده‌اند.
در عصر اتم و فضا و نانو، کسی نام پسرش را ایرانی بگذارد،............
Andrew laidis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۳۰
10
7
کوروش فقط ی توهمه
خیلی ها دوست دارن با این توهم زندگی کنن،کاش با این صفاتی که براش تعریف میکنید زندگی میکردید.
اگه کوروش الان بود سر تک تکتون رو به خاطر عقاید و رفتارهای نا به هنجارتون میبرید.
تو یک آریا باش من نیستم...
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۷
3
4
ایشون باید تو حوضه تخصصی خودشون اظهار نظر کنن.کی گفته تو کتاب شاهنامه چیزی درباره کوروش گفته نشده.نحوه حکومت،حوادث کودکی،دوران نوجوانی،و نحوه مرگ کوروش دقیقا شباهت داره ب کیخسرو پادشاه افسانه شاهنامه.در ضمن کوروش رو اصلا ب رژیم صهیونیستی ربطش ندید.رژیم صهیونیستی یه فرقه ک تو قرن 18 ایجاد شده.و کوروش یهودیای برده رو ک توی بابل اسیر بودن آزاد کرده بود ک در زمان پیامبرمون بنیامین بوده.من خودم تو ایرانی بودن این دسته از افراد شک دارم.مطالعه تاریخب ندارن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۳
2
8
چه آریایی باشیم و چه نباشیم ما ایرانی های امروز ادمهای خوبی نیستیم
Ali bigham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
6
10
نام کوروش بزرگ در منابع قدیم به صورت کوروش نبوده بلکه به اشکال دیگری ذکر شده!
در مورد ذوالقرنین هم براساس تحقیقات علامه طباطبائی در تفسیر المیزان عنوان شده که به ضرس قاطع کوروش بزرگ هست.
نام کوروش بزرگ چهار بار در عهد عتیق هم آمده.
و اما شاهنامه
قابل توجه دوستان عزیز و اهل مطالعه نام کوروش در شاهنامه به صورت دارا ذکر شده...
در ضمن آیت الله مکارم شیرازی روحانی برجسته ایشونم در تفسیر قرآنشون به طور صریح گفتند که کوروش کبیر همون ذوالقرنین هست.
پس بهتره وقتی صحت چیزی رو نمیدونم در موردش چیزی ننویسیم.
بهروز طهماسب زاده دکترای باستانشناسی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
16
8
دوستان. حقیقت رابپذیرید. کوروش ساخته وپرداخته پهلوی بوده ویهودیها.. اگر هم میخواهید میتونم بادلیل ومدرک ثابت کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۷
13
6
چند سالِ اخیرِ که ما اسم کورش را میشنویم کورش را بزرگش کردند که بین مردم ایران دودستگی ایجاد کنند
تتمه
|
Japan
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
0
10
از خوبی متخصص های ما اینه که در حوزه هایی که تخصص ندارند اظهار نظر عمومی می کنند یا اینطور اظهار نظرها رو انتشار می دن
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
3
8
جوابم ب این اقای محترم
دلیل این که نام کوروش باقی نمونده بوده نابودی کتاب های تاریخی در زمان حمله اسکندر هست و خب کتاب ها به این صورت نبوده ک زیاد باشن دوم این ک فرددسی هم از شخصیت اای افسانه ای استفاده کرده یا از شخصیت هایی استفاده کرده ک زیاد دور نبودن..........
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
12
7
سلام و عرض ادب
کوروش ساخته ذهن بشر است که
مادری بچشو میزنه صورت بچه زخمی میشه به بچه میگه اگه بابات اومد به بابات بگو که از پله افتادی آنقدر تکرار میکنه به بچه بچه باور می‌کنه وقتی بابای بچه میاد باباش میگه چی شده بچه میگه از پله افتادم
این جریان کوروش هم اینه
پاسخ ها
پویا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
تحلیل ..... که میگن اینه ها،، قدمت و اصالت منشور حقوق بشر کوروش بزرگ با تکنولوژی فتو مگنالیزیشن چهاربعدی به اثبات رسیده،، مگر دیوانه اند آن همه کشورهای متمدن و پییشرفته که مو را از ماست میکشن، یک منشور دویست ساله جعلی را به عنوان نماد انسانیت و عدالت بر سر در اغلب دادگاه‌های بین المللی و مراکز فرهنگی معتبر دنیا، نصب کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۸
8
10
ایرانی ها کوروشو قبول دارند ولی اینهایی درمورد کوروش بد میگن یا ایرانی نیستند یا عثمانی......زنده باد ایران زنده باد کوروش..‌زنده باد اریایی...مخالفان کوروش کبیییییر
پاسخ ها
ناشناس
| Sweden |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
همه مردم کره زمین کوروش را اولین امپراتور بزرگ جهان میدانند که اولین کشور بزرگ جهان در تاریخ کره زمین را بوجود آورد ، یعنی 8,000,000,000 نفر آدم کوروش رو واقعیت میدانند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۱
1
0
سلام گیتون که میشه لبخوانی
یاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۱
0
0
آگه اینطوری هست که شمامیگید
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
2
10
از ماست که بر ماست
همه کشورها از هرطریقی سعی دارند واسه خودشون پیشینه و تاریخ سازی کنند بعد افرادی میان سعی در نابودی کشوری که قویترین و غنی ترین تاریخ رو داره صحبت میکنن .جالبه اگه منشور کوروش قدمت 200ساله داره چرا انقدر ارزشمنده که دزدیده میشه چرا سرستون های تخت جمشید از موزه های کشورهای دیگه سردرمیاره چرا میان خلیج فارس شو به اسم خودشون میزنن چرا دریای خزرشو میبرن چرا بازی چوگان رو مال خودشون میدونن چرا ایران و مثل لباسی زرکوب پاره پاره میکنن چرا تاریخ کهن ایران رو میبرن تا برای خودشون ارز آوری کنن یعنی همه اینا یه توهمه؟ که کل دنیا دارن و بابت این توهم اینقدر هزینه های گزاف میپردازن تا گوشه ای از اون رو داشته باشن ؟ چطور اهرام مصر توهم نیست .چطور فرعون توهم نیست چطور سینوهه پزشک مخصوصش که دوتا کتاب قطور داره که برای 3هزار سال قبل از میلاده توهم نیست ؟؟؟تمام اینها فقط یک جواب داره اونها واسه گذشتشون ارزش قائلن اونها برای تاریخشون هزینه میکنند اونها حتی واسه خودشون تاریخ سازی میکنند.اونها تاریخ ندارند و تاریخ میسازند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
2
6
همون جا که گفته مگه حافظ و سعدی درباره ش شعر گفتن دگه نخوندم
مگه حافظ درباره تاریخ شعر می گفته
ARIA
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۷
1
3
چرا استاد طب سنتی باید در رابطه با تاریخ نظر بده
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۸
1
3
این شخص کاملا معلوم ااست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۲
2
6
هر ک را بهر کاری ساختن اخه تو چی خوندی تو تمام کتابهای تاریخی و غیره از مصر تا۰۰۰۰ از کوروش ب نیکی یاد کردن ک بزرگترین موزهای دنیا خواهن کرایه یک قطعه از باستان دوره هخامنش هستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۰
2
5
جناب یاشماایرانی نیستی ویاباپول خریدنت،که اینطورداری تاریخ ایران راحاشامیکنی،این دلیل نمیشه که حافظ وسعدی چون درموردکوروش کبیرشعرنگفتن،پس وجودنداشت.!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۱
1
4
جناب،شماهرگزنمیتوانی تاریخ یک کشورراپاک کنی،چون آثار به دست آمده ازدل خاک این سرزمین پاک، گواه میدهدمردان بزرگی دراین سرزمین یک روزی نفس میکشیدن،شماهرچقدرزوربزنیدتاآدمهای پاک رامنکرشوید،آنهامعروفترودردل مردم عزیزترخواهندشد،چون این قانون طبیعته که انسانهای بزرگ وعدالت خواه هرگزنمیمیرند.زنده بادایران.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۵
1
3
به سختی اینا نوشتم سوادم ندارم از تاریخم چیزی
نمیدونم ولی مظلوم ها دیگه سیر شدن بیش از حد بردن اگه خوب ببینید میدونید چه کسی داره دروغ میگه
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۱
3
6
اونایی‌که‌کوروش‌را‌کذب‌میدانند هیچگونه‌آگاهی‌نسبت‌به‌‌او‌ندارند
افتخار‌میکنم‌که‌اسمی‌ایرانی‌دارم‌و‌فرمانروایی‌چون‌کوروش‌کبیر
دارم
هما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۰
6
1
اری ...تمام اثار باستانی ما چه در شیراز واصفهان و...غیره رامهندسان وکارشناسان ایرانی وبا نبوغ ایرانی درست کردند وما به ایرانی بودن خودمون بابت این نبوغ هنری افتخار میکنیم....ولی همواره پارشاهان دشمن ایرانی بودهاند وعامل به یغما رفتن ایران بوده اند وبه همین علت هم این اقا کورش تا دویست سال پیش اسمش نه در کتابهای فرهنگی ادبی بود ه ونه رد پایی در هویت ایرانی داشته ...
بلوچ
|
United States of America
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۹
2
1
این آقا بره کار تغذیه شو انجام بده و حرفایی قبلی شو هم گوش کردم این حتی طب جدید رو هم قبول نداره و تبلیغ طب سنتی رو می کنه .....
احمدرضا نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
2
2
آخه تو از تاریخ چی میدونی..مشکل اصلی این آقا اینه که دچار خودباختگی فرهنگی شده و یا بهتر بگم تحول و فراموشی هویتی روبرو شده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
1
1
چرا هرکس هرکاری میکنه رو مینویسین؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۴
2
3
آخه بیسوادی که میگی تاریخ ایران توسط پهلوی ساخته شده کوری برو تاریخ طبری رو بخون.برو کتاب سیرملوک الفرس رو بخون.اصلا کاری به کوروش هم ندارم و از اونا هم نیستم که کوروش پرستن اما عقل هم خوب چیزیه به خدا.اگه کتاب نمی‌خونی و مطالعه نمیکنی پس چرند نباف.سوره روم مربوط به جنگ رومیان با آدم فضایی ها بوده لابدَ.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
1
1
دوست عزیز بهتره سریع گیوتین رو جور کنی من کوروش پرست نیستم ولی عقل سلیم و تعادل می‌گه حرفایی که زدین بی معنیه
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
1
0
دکتر جان شما که اینهمه علم غیب دارید و سرتان را گرو می‌گذارید میشود در مود بنی عباس دوم یا صحبت کنید و ایشان را به ما بشناسانید چه کسانی هستند و در کجا حکومت میکنند؟ اگر ذره ای از علم غیب خودتان استفاده کنید ممنون میشوم .
هی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۲
1
0
شما دیگه چتونه خدایی اول میگید چرا حافظ و سعدی راجع به اینا شعر نگفتن بعد میگید چرا تاریخ نگارای یونانی گفتن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
1
0
آخه فرهنگ کشور خودتو چرا نابود میکنی تو دکتر طب سنتی بیشتر میدونی یا باستان شناسان
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
2
1
درود برهمه.یکی از اون دانشجوهاباید بهش میگفت تو برو تو حوزه تخصصی خودت که عنبرنسارا و روغن بنفشه هست نظر بده تورو چه تاریخ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین