کد خبر: ۱۶۴۵۳۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۱

شیرزاد: برخی به دنبال سکه تقلبی اصلاحات هستند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده اصلاح طلب مجلس ششم گفت: امکان این مساله وجود دارد که برخی جریان‌های درونی قدرت بخواهند سکه تقلبی برای بدنام کردن اصلاحات بزنند که البته علي رغم محدودیت‌های رسانه‌ای اصلاح طلبان بعید می‌دانم این طرح موفق شود.

احمد شیرزاد در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به احتمال اعلام حضور برخی از گروه‌های اصلاح طلب ناشناخته در آستانه انتخابات و با بیان اینکه در شرایط فعلی نمی‌شود برای کسی کارت اصلاح طلبی صادر کرد، گفت: البته یک حسن قضیه هم این است که اصلاح‌طلبی در حال حاضر نان و آبی ندارد و هرچند از طرف جامعه مقبولیت دارد، اما افراد سودجو بیشتر به دنبال منافع کوتاه مدت هستند تا سرمایه گذاری‌های بلند مدت.

نماینده مجلس ششم اظهار کرد: جریان اصلاح طلب جریانی است که باز‌شناسی آن دشواری چندانی ندارد و چهره‌های آن نیز برای مردم شناخته شده‌اند، البته این به معنای آن نیست که نمی‌خواهیم از چهره‌های جدید استقبال کنیم ، اما در مجموع فکر می‌کنم بهتر است موضوع را به درک و شعور مردم واگذار کنیم.

نماینده اصفهان در مجلس ششم در عین‌حال خاطرنشان کرد: امکان دیگری هم که وجود دارد این است که برخی جریان‌های درونی قدرت بخواهند سکه تقلبی برای بدنام کردن اصلاحات بزنند که البته باوجود محدودیت‌های رسانه‌ای، اصلاح طلبان همواره نظرات خود را به گوش مردم می‌رساند و بعید می‌دانم این طرح موفق شود.

شیرزاد درباره مباحث مطرح شده پیرامون شرکت در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه هنوز برای ورود این قبیل مباحث زود است، تصریح کرد: باید دید مسئولین به چه صورتی می‌خواهند با مسئله حضور اصلاح طلبان برخورد کنند، زیرا این با دست پس زدن‌ها و با پا پیش کشیدن‌ها جامعه را خسته می‌کند. آن‌ها باید تکلیف خود را با حضور نیروهای منتقدشان در عرصه انتخابات روشن کنند و تقسیم بندی اصلاح طلبان را به خود آنان موکول کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب درباره اقدامات مجلس نهم از بدو تشکیل تا امروز و اینکه این مجلس چقدر توانسته مطالبات مردمی را محقق کند، گفت: تا یکی دوماه اول نمی‌توان در مورد مجلس نظر قطعی داد، اما شواهد امر نشان می‌دهد برخي از این نمایندگان باید دوره‌ای از آزمون و خطا را بگذرانند تا نهایتاَ به تجربه کافی برای کار سیاسی برسند.

شیرزاد خاطرنشان کرد: جریان اصولگرا تمایل عجیبی دارد به اینکه نیروهای با تجربه خود را کنار بزند و نیروهای تازه کار را وارد صحنه کند و بعد از مدتی که این‌ها هم از تجربه کافی برخوردار شدند، آن‌ها را با نیروهای تازه وارد دیگری عوض کند كه این تازه وارد پسند بودن نیروهای اصولگرا کار دست آن‌ها می‌دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین