کد خبر: ۱۶۴۶۷۱
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۳

آتش سوزی در جنگل‌های کازرون

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علیرضا زاد افشار، روز شنبه در حین نظارت بر چگونگی اطفای حریق در منطقه یاد شده افزود: این آتش سوزی ساعت ۲۱ جمعه ۴۰ هکتار از جنگل‌ها و مراتع منطقه مذکور را در برگرفت که پس از شش ساعت و نیم این آتش با همکاری نیروهای امدادی و مردمی در ساعت سه و نیم بامداد شنبه مهار شد.

وی بیان داشت: در ساعت هفت بامداد امروز به سبب وزش باد شدید، مجددا این آتش شعله ور شد و قسمت‌های وسیع تری از منطقه مورد اشاره را در برگرفت که تا لحظه مخابره خبر همچنان ادامه دارد.

زاد افشار افزود: علاوه بر نیروهای مردمی و اعزام خودروهای آتش نشانی از بخش‌های قائمیه و کوهمره نودان، ۲۰۰ نفر از پرسنل مرکز آموزش صفرهفت ارتش جمهوری اسلامی مستقر در کازرون نیز برای مهار این آتش سوزی به محل اعزام شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه علت این آتش سوزی هنوز مشخص نیست، گفت: اعلام وسعت دقیق منطقه‌ای که طعمه حریق شده و همچنین میزان زیان‌های وارده، پس از اطفای کامل حریق انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا،به سبب وزش باد شدید، دامنه این آتش سوزی در حال گسترش است و همین امر عملیات اطفای حریق را با مشکل مواجه کرده و موجب عقب نشینی نیروهای امدادی شده است.

شهرستان کازرون در فاصله ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین