کد خبر: ۱۶۵۳۰۳
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۰

شوخی با چاقو رفیق‌کشی را رقم زد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری متهم به قتل پس از گذشت چهار سال خبر داد. 

سرهنگ حسین بارونی در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان دشتستان در 29 تیرماه سال 87 در جریان وقوع قتل عمدی قرار گرفتند. وی با بیان اینکه کارآگاهان با حضور در صحنه حادثه دریافتند که پسری 23 ساله به نام «امید» با ضربات چاقو در ناحیه سینه و شکم از پای درآمده است گفت: تحقیقات کارآگاهان نشان داد که امید در شب حادثه با دوست خود به نام «ایمان» در ارتباط بوده است. 

رییس پلیس آگاهی بوشهر با بیان اینکه تحقیقات نشان داد که ایمان پس از به قتل رساندن امید از صحنه متواری شده است، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به آن در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت تا محل اختفای ایمان مشخص شود. 

بارونی با بیان اینکه تحقیقات کارآگاهان برای واکاوی زوایای پنهان این جنایت و همچنین دستگیری متهم به قتل ادامه داشت تا این که این فرد نهایتا پس از گذشت چند سال در اوایل تیرماه سال جاری خود را به دادگستری شهرستان معرفی کرد گفت: پس از معرفی ایمان، ماموران دایره مبارزه با جرایم‌جنایی به دادگستری عزیمت و متهم را دستگیر و برای تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت دادند. 

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر با بیان اینکه «ایمان» در بازجویی‌ها، صراحتا به بزه انتسابی اعتراف کرد، گفت: وی در تشریح علت و چگونگی قتل عنوان کرد که به همراه دوستانش تا پاسی از شب در میدان میوه و تره‌ نشسته بود تا این که «امید» با موتورسیکلت و به همراه بطری مشروبات‌الکلی پیش آنان آمده و به همراه هم به محل «تل‌مر» رفته و تا صبح مشروبات‌الکلی مصرف کرده بودند. 

وی افزود: متهم در ادامه افزود که با چاقو اقدام به شوخی با مقتول کرد که ناگهان چاقو به سینه و شکم امید برخورد کرد. 

به گزارش ایسنا، بارونی با بیان اینکه «ایمان» در اعترافات خود عنوان کرد که به علت خونریزی زیاد «امید» ترسیده و از محل متواری شد گفت: «ایمان» در اعترافات خود عنوان کرد که فردای آن روز با موتورسیکلت به تهران رفته و در این مدت در تهران به عنوان کارگر مشغول به کار بوده است. رییس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: متهم به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین