کد خبر: ۱۶۵۷۲۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۹

رئیس‌ سازمان خصوصی‌ سازی برکنار شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: با حکم وزیر امور اقتصادی و دارایی پیمان نوری از سمت رئیس سازمان خصوصی سازی برکنار و محمد رحیم احمد وند رئیس جدید سازمان خصوصی سازی شد.

پیمان نوری که از شهریور 89 به عنوان رییس سازمان خصوصی سازی انتخاب شد، با حکم وزیر اقتصاد و دارایی از این سمت برکنار شد.

قرار است به جای او محمدرحیم احمدوند ـ رییس اقتصاد و دارایی اصفهان ـ که فوق لیسانس علوم اقتصاد از دانشگاه تهران است به عنوان رییس جدید سازمان خصوصی سازی معرفی شود.

براساس این حکم قرار است فردا مراسم تودیع و معارفه رییس جدید و سابق سازمان خصوصی سازی با حضور مسوولان وزارت اقتصاد برگزار شود.

گفته می‌شود مرجانی و بنایی معاونت نظارت امور حقوقی و قراردادها و معاون برنامه‌ریزی توسعه منابع و امور پشتیبانی این سازمان نیز به همراه پیمان نوری تغییر می‌کنند و شمس و افضلی به عنوان معاونان آماده سازی و واگذاری در سازمان خصوصی سازی باقی می‌مانند.

پیمان نوری از 31 مرداد 89 از سمت مدیر عاملی بانک رفاه به عنوان پنجمین مدیر، رئیس سازمان خصوصی سازی شد و به جای غلامرضا حیدری کرد زنگنه نشست.

به گزارش ایسنا،پیمان نوری که واگذاری شرکت‌های اصل چهل و چهاری حمل و نقل خلیج فارس و پالایشگاه بندرعباس را در کارنامه خود دارد،در طول فعالیت 2 ساله خود با انتقاد هایی از جمله محافظه کاری و کند شدن روند واگذاری ها و کشیدن ترمز دستی در واگذاری شرکتهای اصل چهل و چهار رو به رو بوده است.

توقف واگذاری هواپیمایی هما و بلوک 50،5 درصدی فولاد خوزستان که واگذاری آن پس از دوبار آگهی و قیمت گذاری به تاخیر افتاد و نیز هلدینگ پتروشیمی که قرار بود در ابتدای سال واگذار شود از آخرین اقدامات سازمان خصوصی سازی بود که انتقادهای فراوانی را در پی داشت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین