کد خبر: ۱۶۶۴۳۷
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۳

دزد شيشه‌اي در اتاق خواب

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دوازدهم مرداد امسال مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت و خبرداد دزدي وارد خانه‌شان شده و قصد جان همسرش را دارد.

در پي اين تماس، ماموران كلانتري 103 گاندي با هماهنگي سرهنگ بستو، رييس كلانتري عازم محل حادثه در شمال تهران شدند.

ماموران با حضور در محل، از سارق خواستند با رها كردن زوج صاحبخانه خود را تسليم كند، اما خبري از مرد سارق نبود.

دستگيري متهم

در اين موقع ماموران متوجه سايه مردي روي ديوار شدند كه در حال پريدن از تراس طبقه اول مجتمع به خيابان بود.

ماموران بلافاصله دزد فراري را تعقيب و او را در خيابان دستگير كردند. آن‌گاه متهم و زوج شاكي به كلانتري منتقل شدند.

متهم قصد جان زوج صاحبخانه را داشت

در تحقيق از زوج شاكي معلوم شد، مرد خانواده در آشپزخانه بوده، كه دزد جوان وارد خانه‌شان شده و با ورود به اتاق خواب همسرش، قصد سرقت اموال و طلايشان را داشته كه او با شنيدن فرياد همسرش به اتاق خواب رفته كه در اين هنگام مرد سارق با تهديد صاحبخانه و همسرش بي‌آن‌كه اموالي سرقت كند، فرار كرده است.

به گزارش جام‌جم،در ادامه تحقيق از متهم وي ادعا كرد معتاد بوده و پس از توهم ناشي از مصرف ماده مخدر شيشه به اشتباه وارد اين ساختمان شده است.

متهم سابقه دار بود

در پي اظهارات متناقض متهم، ماموران در استعلام از سوابق كيفري وي متوجه شدند او به اتهام سرقت منازل و خريد و فروش مواد مخدر چند بار دستگير و در زندان‌هاي جهرم، اهواز و لاهيجان دوران محكوميتش را گذرانده و چندي پيش از زندان آزاد شده است.

با مشخص شدن سوابق كيفري متهم، او اعتراف كرد براي سرقت وارد خانه شاكي شده است.

اعتراف به دزدي از منازل

متهم با اشاره به نحوه سرقت‌هايش گفت: با شناسايي مجتمع‌هاي آپارتماني ساعاتي پيش از سرقت زنگ در منازل را به صدا در مي‌آوردم و سپس با اطمينان از اين كه كسي در خانه حضور ندارد، وارد آپارتمان‌ها شده و با باز كردن قفل در، طلا و پول مي‌دزديدم.

متهم اضافه كرد: در اين سرقت، از طريق پنجره باز آپارتمان وارد خانه شدم و به گمان اين كه كسي در منزل نيست ابتدا وارد اتاق خواب شدم و زني را ديدم كه وحشت كرد و داد و فرياد راه انداخت. با تهديد از او ‌خواستم آرام باشد و پول و طلايش را در اختيار من قرار دهد.

متهم يادآور شد: در همين موقع مرد صاحبخانه سررسيد كه با او هم درگير شدم و با تهديد قصد جان هردو را داشتم، اما با شنيدن صداي آژير پليس در محله اقدام به فرار كردم.

بنابراين گزارش، براي متهم قرار قانوني صادر شد. او براي ادامه تحقيقات در اختيار ماموران پايگاه سوم پليس آگاهي تهران قرار گرفت. شهرونداني كه در دام اين سارق گرفتار شده‌اند مي‌توانند براي شكايت از متهم به پليس آگاهي مراجعه كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین