کد خبر: ۱۶۶۹۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۸

نابغه علمی ایران میزبان استاد برجسته حوزه علمیه قم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: حضرت آیت الله میرسید محمد یثربی با حضور در منزل محمد استادمحمدی رتبه اول کنکور سراسری 91 از ایشان تجلیل نمودند.

در این دیدار آیت الله یثربی با اهداءیک جلد قرآن کریم، ضمن طلب علو درجات برای مرحوم پدر محمد استاد محمدی و با تشکر و قدردانی از زحمات وی و خانواده گرانقدر ایشان افزودند: باید همه کاشانی ها قدردان این نخبه علمی باشند و در این مسیر وی را در حد وسع خود یاری کنند و اجازه ندهند او در مسیر تحصیل دچار مشکل گردد.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم محمد استاد محمدی را از سرمایه های ارزشمند کشور برشمرده و در نصیحت پدرانه ای از ایشان خواستند تا هیچ گاه و در برابر هیچ پیشنهاد وسوسه‌انگیز بیگانگان، خاک وطن عزیز خویش را معاوضه نکرده و ایران را ترک نکند.

در این دیدار رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی کاشان، برخی از اساتید دانشگاه و معتمدین کاشان، رییس حوزه علمیه شهرستان کاشان را همراهی نمودند.

خاطر نشان می کند آیت الله یثربی در دیدار دیگری میزبان اصحاب رسانه و قلم بودند.

ایشان ضمن تبریک روز خبرنگار، با برشمردن وظایف مهم روزنامه‌نگاران از ایشان خواستند که خدای نکرده به هیچ عنوان حقایق را برای مردم وارونه جلوه نداده و سیاه را سفید و سفید را سیاه نشان ندهند.

آیت الله یثربی با بیان اینکه در حال حاضر جامعه ما به کسب حقایق رسانه ای بیش از هر زمان دیگری نیاز دارد افزودند: اصحاب متعهد قلم همواره در مسیر حقیقت حرکت نموده و هرگز تعهد حرفه ای و شرافت انسانی خویش را با مطامع دنیایی دیگران معاوضه نمی کنند.

قبل از این دیدار خبرنگاران حاضر روزه خود را در محضر آیت الله یثربی افطار نمودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین