کد خبر: ۱۶۸۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۸

احمدی‌مقدم: حکام دیکتاتور در براندازی دولت سوریه با آمریکا و صهیونیست‌ها همنوا شده‌اند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه حوادث تروریستی در سوریه همانند جنگ های 22 روزه غزه و 33 روزه لبنان به شکست منجر خواهد شد گفت: متاسفانه برخی کشورها که خود حکومت های دیکتاتوری دارند در براندازی دولت سوریه با آمریکا همنوا شده اند و می خواهند بیداری اسلامی را مصادره کنند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم در گفتگوبا مهر با اشاره به حوادث تروریستی در سوریه و اجتماع دنیای استکبار برای ساقط کردن دولت حاکم بر این کشور گفت: حوادث تروریستی در سوریه تلاش دشمنان برای انحراف بیداری اسلامی و مصادره حرکت های عظیم مردمی است اما آنها باید بدانند که به هیچ وجه موفق به انجام این کار نمی شوند.

وی با بیان اینکه امروز آشکار شده است که مخالفان دولت بشار اسد مزدور و یا فریب خورده اند افزود: بر همه تحلیل گران و مردم منطقه آشکار شده است که با سلاح و پول آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی توان بدنبال نهضت اسلامی بود لذا به هیچ وجه برخی سخنان در مورد یکسان بودن تحولات سوریه و تحولات جاری در دیگر کشورها سخنی باطل است.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه حوادث تروریستی در سوریه همانند جنگ های 22 روزه غزه و 33 روزه لبنان به شکست منجر خواهد شد گفت: اتفاقاتی که در سوریه به وقوع می پیوندد وحشیانه و تروریستی است که برخی مزدوران با پول و سلاح آمریکا و اسرائیل انجام می دهند.

احمدی مقدم همچنین تاکید کرد: متاسفانه برخی کشورها که خود حکومت های دیکتاتوری دارند در براندازی دولت سوریه با آمریکا همنوا شده اند ومی خواهند بیداری اسلامی را مصادره کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در جبهه براندازی دولت سوریه شکست خواهد خورد گفت: به زودی شاهد پیروزی مردم و دولت سوریه بر اقدامات نفوذی های حاضر در این کشور خواهیم بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۲
0
0
سلام ، می دانم که هرچی بنویسم ، نمی توانید چاپ کنید ، ولی
اگر روزی برسد که هرکسی ، خیلی راحت نظرات خود را بنویسد و
شماهم خیلی راحت بتوانید ، آن را درج نمایید ، خیلی از این
مشکلات و سوءتفاهمات حل خواهد شد . به امید آن روز.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین