کد خبر: ۱۶۹۵۶۶
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱

رای دربی تهران احتمالا تا دوشنبه اعلام می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: رای ما در مورد تخلفات دربی تهران به احتمال فراوان تا روز دوشنبه اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، حسین در مورد فحاشی‌های رخ داده در دربی گیلان بین دو تیم داماش و ملوان، اظهار داشت: در حال حاضر که در تعطیلات هستیم اما یکشنبه به محض اینکه گزارش نماینده سازمان لیگ و ناظر انضباطی را دریافت کنیم در این مورد جلسه می‌گذاریم.

وی ادامه داد: در آئین‌نامه راهکارهای مختلفی برای این مسائل از جریمه نقدی تا انجام بازی بدون حضور تماشاگر یا بازی در استان همجوار و در نهایت کسر امتیاز در نظر گرفته شده اما باید با کمک باشگاه‌ها و ارگان‌های مربوط اقدامی انجام دهیم که این اتفاق‌ها در ورزشگاه‌ها به حداقل برسد. همه نوع تنبیهی برای باشگاه‌ها در گذشته انجام داده‌ایم اما کارساز نبوده و باید کار فرهنگی انجام شود تا کمتر شاهد این اتفاق‌ها در ورزشگاه‌ها باشیم.

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در مورد رای این کمیته در مورد تخلفات دربی تهران، تصریح کرد: در مورد بازی دو تیم پرسپولیس و استقلال اعضای کمیته انضباطی دو جلسه داشتند و بیش از 10 ساعت در مورد اتفاق‌های دربی تهران بحث و بررسی شد. برخی از اعضا نظرشان بر تنبیه شدید بود و برخی دیگر معتقد بر اجرای دقیق آئین‌نامه بودند در نهایت مقرر شد بعد از تعطیلات رای دربی تهران صادر و اعلام شود و تصور می‌کنم به احتمال فراوان تا روز دوشنبه رای دربی تهران اعلام شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: برخی به اشتباه تصور کردند جریمه 4 میلیون تومانی پرسپولیس به دلیل فحاشی‌ هواداران این تیم در دیدار با صبای قم مربوط به اتفاق‌های دربی تهران است که چنین چیزی نیست. اگر آن رای ما در کمیته استیناف تایید شود در آن صورت محرومیت یک جلسه‌ای و تعلیقی پرسپولیس از انجام بازی بدون تماشاگر هم اعمال و به رای ما در مورد بازی با صبا اضافه می‌شود.

وی در مورد اینکه مسئولان ملوان معتقد بودند به دلیل اتفاق‌های رخ داده در دیدار داماش و پرسپولیس دربی گیلان باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد، گفت: همانطور که گفتم در آئین‌نامه تنبیه‌های مختلفی در نظر گرفته شده و ما به این مسئله که تیم حریف چه نظری دارد توجهی نمی‌کنیم و چنین اظهاراتی تاثیری بر رای ما ندارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین