کد خبر: ۱۶۹۹۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷

کری‌‌خوانی بازیکنان و دردسرهای یک‌کولر!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم ملی فوتسال ایران در راه آماده‌سازی برای حضور در جام جهانی، صبح امروز به تمرین پرداخت.

تمرین تیم ملی فوتسال ایران از ساعت 10:30 صبح امروز در کمپ تیم‌های ملی با حضور تمام بازیکنان آغاز شد و ساعت 13:15 به پایان رسید.

در تمرین امروز بازیکنان به گرم کردن پرداختند و پس از آن تمرین تاکتیکی روی ضربات کرنر را در دستور کار خود قرار دادند.

پس از اینکه بازیکنان در دو قسمت روی ضربات ارسالی کرنر به صورت مستقیم به دروازه ضربه می‌زدند، در نیمه زمین بازی فشرده را انجام دادند. در این قسمت دو تیم 3 نفره رو به روی یکدیگر قرار گرفتند و بازی فشرده را در دستور کار خود قرار دادند.

پس از این تمرین بازیکنان به 3 تیم تقسیم شدند که به صورت برنده بجا با هم بازی کردند.

* از نکات قابل توجه امروز کری‌هایی بود که بین دروازه‌بانان و محمد طاهری و محمد کشاورز در هنگام تمرین ضربات کرنر صورت می‌گرفت.

* در تمرین امروز 3 کودک حضور داشتند و زمانی که بازیکنان تمرین نمی‌کردند آنها در وسط زمین با توپ بازی می‌کردند. دو تن از این کودکان، فرزندان علی صانعی سرمربی تیم ملی بودند

* کولر سالن تمرین تیم ملی به علت خرابی برای بازیکنان دردسرساز شده بود. هنگامی که این کولر روشن بود، آب روی زمین پاشیده و باعث می‌شد زمین خیس شود و بازیکنان لیز بخوردند. به همین علت با درخواست سرمربی تیم ملی کولر را خاموش کردند.

* مجتبی نصیری دروازه‌بان تیم ملی در صحنه‌ای که با مسعود دانشور برخورد داشت دچار مصدومیت جزئی از ناحیه مچ پا شد.

* در ابتدای تمرین همچون روز گذشته دوربین فیلم‌برداری حضور داشت که از تمرینات بدن‌سازی بازیکنان تصویر برداری می‌کرد. حضور این دوربین به این علت بود که کلاس پیشرفته فوتسال در آسیا برگزار خواهد شد و قرار است 4 جلسه از تمرین تیم ملی فوتسال فیلمبرداری شود.

* رضایی پزشک فصل گذشته تیم فوتبال استقلال به عنوان پزشک در تمرین تیم ملی فوتسال حضور داشت. وی در این باره به فارس گفت: با من تماس گرفتند و گفتند در کادر پزشکی حضور یابم اما هنوز قراردادی منعقد نکرده‌ام.

* بازیکنان امروز در اختیار باشگاه‌های خود قرار می‌گیرند و تمرین آینده تیم ملی عصر شنبه هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش فارس،تیم ملی خود را برای حضور در جام جهانی فوتسال که آبان ماه سال جاری در تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین