کد خبر: ۱۶۹۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۶

باشگاه ماشين‌سازی تبريز كليه فعاليت‌های اين باشگاه را تعطيل كرد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مسئولان باشگاه ماشين سازي تبريز به دليل آنچه "عملي نشدن وعده‌ها" عنوان كرده‌اند، كليه فعاليت‌هاي ورزشي اين باشگاه را تا زمان انتقال به مالكي ديگر، تعطيل كردند.

به گزارش ايسنا،‌ در نامه‌ سرگشاده‌اي كه افشين دبيري خطاب به مردم استان آذربايجان شرقي نگاشته است، با توصيف قدمت و گذشته اين باشگاه، از آنچه "عملي نشدن وعده‌ها و سياست‌گزاري ناصحيح" عنوان كرده ابراز نارضايتي كرده و اعلام كرده است كه فعاليت‌هاي ورزشي اين باشگاه تبريزي از اين پس تعطيل خواهد بود.

متن كامل اين نامه به اين شرح است:

به نام خداوند حق و حقيقت

اذهان بيدار، آگاه خداجوي ملت شريف آذربايجان شرقي و هواداران صديق تيم فوتبال ماشين سازي تبريز

با سلام

همواره از ساليان دور عشق به فرهنگ والاي ورزش و تلاش براي اعتلا و ارتقاي ورزش ديار آذربايجان در جامعه ايران زمين، هدف و غايت نهايي اينجانبان بوده و تاكنون تلاش نموده‌ايم در قول و عمل و به معناي واقعي كلمه اين عشق را به منصه ظهور برسانيم.

تيم فوتبال ماشين سازي تبريز با قدمتي نزديك به نيم قرن و به عنوان نماد فوتبال اين استان مطرح بوده و هست، ولي متاسفانه سياستگذاري‌هاي ناصحيح و نامعلوم و عدم سرمايه‌گذاري مناسب در دو دهه اخير موجبات به قهقرا كشيده شدن و ضعف بنيان اين مجموعه و در نهايت سقوط اين تيم مردمي به ليگ دسته دوم فوتبال كشور را پديد آورد.

بي‌شك اگر عشق به پرورش نسل جوان فوتبال اين منطقه و تلاش براي حفظ‌شان در مجموعه ماشين سازي تبريز نبود در سال 1387 قدم به عرصه باشگاهداري حرفه‌اي در فوتبال كه چيزي جز هزينه و تحمل رنج و مشقت فراوان نداشت، نمي‌گذاشتيم و در طول اين سه فصل بي‌يار و ياور تنها با تكيه بر الطاف الهي بار سنگين مصائب تيم داري را بر دوش نمي‌كشيديم.

چه وعده‌ها و قول‌هايي كه از روزهاي اول تيمداري بيان نشد و چه آرزوها و آمال‌هايي كه در سايه اين وعده‌ها و قول‌ها به سرانجام نرسيد.

حال امروز در پيشگاه خداوند متعال روسفيديم كه غش در معامله و خيانت در امانت نكرديم و به وظيفه شرعي و اخلاقي خود در قبال جامعه ورزشي آذربايجان عمل نموديم و امسال نيز تنها در راستاي تكريم درخواست هواداران صديق اين باشگاه و با تكيه بر قول‌هاي مسئولان تا اين لحظه مقدمات تشكيل تيم را در فصل مسابقاتي 92 ـ 91 فراهم نموديم، ولي متاسفانه تاكنون هيچ كدام از قول‌هاي داده شده به مرحله اجرا در نيامده و اميدي هم به تحقق آن نمي‌باشد.

بدين منصور علي‌رغم ميل باطني خويش از مسئوليت اداره تيم، كناره‌گيري نموده و ان‌شاءالله با تصميم مقامات استاني، مجموعه تيم را به نهادي كه ذيصلاح اين امر باشد واگذار خواهيم نمود.

از خداوند متعال براي مجموعه تيم فوتبال ماشين سازي تبريز عزت و سربلندي و براي زحمت كشان صديق اين باشگاه دوام و قوام از درگاه الهي خواهانيم.

افشين دبيري
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۳
0
0
ای بابا همه چیز را در فوتبال خلاصه کردین جوان هزار درد بی درمان دارد اصلاً ادغام کردن وزارت ورزش و جوانان اشتباه محض بود. آخه چرا در این بحران اقتصادی که مخصوصاً قشر جوان سرگردان جامعه با آن روبرو هستند اینقدر هزینه برای فوتبال می کنیم. بی کاری بی مسکنی و بی همسری و مشکلات مختلف ... خدا را شکر امیدوارم همه باشگاههای ورزشی تعطیل شوند تا این بودجه ها و هزینه های هنگفت که فقط در دست قشر خاصی رد و بدل میشود صرف آبادانی و اشتغال زایی جوانان مملکت که سرمایه های ما هستند شود. در آخر از مسئولین محترم خواهش میکنم که از شعار و حرف دست برداریم و زانوی اشتر ببندیم و عمل کنیم. متأسفانه همه هزینه های مملکت صرف تشریفات و اجلاسها و ... میشود. مثل معروف: آفتابه لگن هفت دست شام و ناهار هیچی...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین