کد خبر: ۱۷۰۲۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۸

صادق‌زاده: اين مدال را به زلزله‌زدگان تقديم كرده و از وزنه‌برداری خداحافظی می‌كنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزنه‌بردار 100- كيلوگرم ايران در رقابت‌هاي پارالمپيك لندن پس از كسب مدال برنز گفت: اين مدال را به زلزله‌زدگان آذربايجان شرقي تقديم كرده و از دنياي وزنه‌برداري خداحافظي مي‌كنم.

به گزارش ايسنا از لندن، صادق‌زاده پس از كسب مدال برنز دسته 100- كيلوگرم مسابقات وزنه‌برداري پارالمپيك لندن اظهار كرد: حريفان سرسختي در اين وزن حضور دارند. حريفاني از نيجريه، مصر و چين كه فوق‌العاده هستند. آنها ركوردهاي خوبي را به جاي مي‌گذارند. من در صحنه‌ي رقابت‌هاي داخلي وزنه 245 كيلوگرم و در تمرينات وزنه 250 كيلوگرم را زده‌ام اما متاسفانه مدتي است كه با آسيب‌ديدگي مواجه شدم و به همين دليل رقابت با چنين حريفاني برايم سخت‌تر هم شد.

وي گفت: مي‌خواهم از پدر و مادرم، فدراسيون جانبازان و معلولين و نيز سازمان ورزش شهرداري تشكر كنم كه حمايت‌هاي خوبي از من داشتند. من اين مدال را به مردم زلزله‌زده‌ي آذربايجان تقديم مي‌كنم. متاسفانه پس از آن اتفاق ناگوار در آذربايجان من به طور كامل در اردو بودم و نتوانستم به آن منطقه بروم اما پس از بازي‌هاي پارالمپيك بلافاصله به مناطق زلزله‌زده مي‌روم.

صادق‌زاده با تاكيد بر اين‌كه از دنياي حرفه‌اي وزنه‌برداري خداحافظي مي‌كنم، گفت: تصميمم را به طور جدي گرفته‌ام و مي‌خواهم از وزنه‌برداري خداحافظي كنم و قطعا مرا در پارالمپيك بعدي نخواهيد ديد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین