کد خبر: ۱۷۱۳۰۹
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴

جنايت جوان افغانی در کوچه باغ شقايق!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نور چراغ هاي کاميون، بخشي از محوطه باغ را روشن کرده بود که ناگهان راننده زير نور چراغ، پيکر جواني را ديد که نقش بر زمين شده بود. او هراسان از پشت فرمان پايين پريد و با مشاهده جسد خون آلود کارگر افغاني، متوجه جنايتي شد که ساعاتي قبل داخل اين باغ رخ داده بود. لحظاتي بعد زنگ تلفن پليس ۱۱۰ به صدا در آمد و خبر اين جنايت هولناک، ماموران کلانتري فردوسي را به کوچه باغ شقايق کشاند. مالک اين باغ که مقتول را شناسايي کرده بود، به ماموران گفت: او (مقتول) در باغ رو به رو به همراه ۲ کارگر ديگر مشغول ساخت و ساز بود و داخل اين باغ چادري را براي استراحت برپا کرده بودند. اين گزارش حاکي است، ماموران انتظامي با حفظ صحنه جنايت، موضوع را شبانه به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند. عقربه هاي ساعت حدود 22:30 را نشان مي داد که قاضي اسماعيل شاکر به همراه پزشک قانوني و کارآگاهان پليس جنايي آگاهي به محل کشف جسد عزيمت کرد.

با حضور مقام قضايي در اين باغ، تحقيقات درباره اين جنايت آغاز شد. جسد مربوط به کارگر ۳۰ساله افغاني بود که حدود ۱۰ضربه چاقو به شکمش و ضربات ديگري نيز بر پشت، گردن و سرش وارد آمده بود. يک ميله آهني خون آلود به همراه غلاف کارد بزرگ در حالي کنار جسد کشف شد که بررسي هاي مقام قضايي نشان داد، هيچ گونه آثار دفاعي روي دستان مقتول وجود ندارد و اين امر بيانگر آن بود که کارگر جوان احتمالاً در يک لحظه توسط چند نفر غافلگير شده است. همچنين ادامه تحقيقات ميداني در محل جنايت مشخص کرد، خودروي پيکان مقتول نيز به سرقت رفته است و ۲کارگر ديگري که همراه جوان افغاني در اين باغ کار مي کردند، متواري شده اند. قطرات خوني که در محل در ورودي کوچک باغ ريخته شده بود و تا محل افتادن جسد ادامه داشت نيز اين احتمال را قوت بخشيد که عامل يا عاملان جنايت به محض اين که در باغ باز شده به کارگر جوان حمله ور شده اند و او را با ضربات بي رحمانه، مجروح کرده اند و کارگر افغاني پس از طي مسافتي نقش بر زمين شده و به دليل خونريزي شديد جان باخته است.

با بررسي شماره هاي گوشي تلفن همراه مقتول هم مشخص شد که او چند ساعت قبل از کشف جسد زنده بوده و اوايل شب مورد حمله عامل يا عاملان جنايت قرار گرفته است. گزارش خراسان حاکي است، به دستور مقام قضايي، ماموران کلانتري فردوسي ساعتي بعد موفق شدند محل سکونت مقتول را شناسايي کنند و بدين ترتيب همسر اين کارگر جوان براي يافتن سرنخي از عاملان جنايت مورد پرسش قاضي ويژه قتل عمد قرار گرفت. او در پاسخ به اين سوال قاضي شاکر که پرسيد آيا همسرت با فرد يا افرادي اختلاف داشت، گفت: شوهرخواهرم با همسرش اختلاف داشت و همه آن ها همسرم را عامل اختلافاتشان مي دانستند و او را مقصر جلوه مي دادند. به همين دليل هم شوهرخواهرم و پدرش او را تهديد کرده بودند.

به گزارش خراسان،با به دست آمدن اين سرنخ، مقام قضايي دستور احضار باجناق مقتول و پدر وي را صادر کرد اما بررسي هاي پليس مشخص کرد که آن ها متواري شده اند بنابراين قاضي اسماعيل شاکر با صدور دستورات ويژه اي از کارآگاهان خواست تا براي دستگيري افراد مورد ادعاي همسر مقتول و همچنين ۲ کارگر افغاني ديگر که در باغ محل جنايت کار مي کردند اقدام کنند. از سوي ديگر نيز مشخصات خودروي پيکان مقتول به تمام يگان هاي انتظامي اعلام شد تا در صورت مشاهده توقيف شود. بنابر اين گزارش، پس از انجام يک سري تحقيقات ميداني، قاضي ويژه قتل عمد دستور انتقال جسد به پزشکي قانوني را صادر کرد و بدين ترتيب رمزگشايي اين جنايت هولناک در دستور کار پليس قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۵
0
0
از خودمان کم بود ، حالا وارداتیش را هم داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
0
0
واقعا عنوان خبر مغرضانه نوشته شده به طوری که تا خبر را نخوانی فکر می کنی یک افغانی عامل یک جنایت بزرگ است نه قربانی آن!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
0
0
آقای نویسنده این انصاف نیست مقتول افغان است بعد تیتر که انتخاب کردی بسیار ننده و تحریک کننده چون برادران ایرانی فکر میکنند که افغانی یک ایرانی را کشته بسیار فجیع حتما از این مطلب غرض داری ورنه این تیتر با متن زمین تا آسمان فز ق میکند چون هنوز قاتل یا قاتلین دستگیر نشده وحتا شناسایی نشده از کجا معلوم قاتلینن مانند گذشته از ایرانی ها نباشد ویک کار گر اافغان را بخاطر پولش و یا بهتر مظلومیتش کشته باشند وان وقت شما افغانها را چه معرفی میکنی فقط از خدا بترس و همیشه در گزارشهایت خدا را در نظر بگیر ورنه بزودی خداوند جزای همسال ترا خواهد داد
سالها قبل یک قوچانی چند زن خیابانی را کشت تا ماجرا روشن شد هزا رها افغان لتو کوب شد وچند افغان کشته بخاطر خبر دروغ که روزنامه ها به نام افغانها پخش کرد .
قاتلین آن زنها بدکاره اعدام شد اما قاتلین مظلومین افغان هنوز زنده وراه میروند چون افغانها کسی را ندارد از انها دفاع کند فقط خداوند انشاالله جواب مظلومین افغان را بدهد والسلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
0
0
عنوان خبر گمراه کننده است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
0
0
شما کار بی بی سی رو میکنید . از سایت شما بعید بود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین