کد خبر: ۱۷۱۵۲۶
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۰:۴۷

رسایی و نادران از پاسخ وزیر ارشاد قانع نشدند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در مورد جلسه عصر امروز (یکشنبه) این کمیسیون اظهار داشت: حسینی وزیر ارشاد و آقای شمقدری برای پاسخ به سوالات نادران نماینده تهران و یونس اسدی به کمیسیون فرهنگی آمدند و آقای اسدی به دلیل عدم حضور به موقع در کمیسیون نتوانست سوال خود را مطرح کند.

وی افزود: ‌سوال نادران در مورد ساخت فیلم لاله بود که طبق شنیده‌ها قرار است 5 تا 8 میلیارد تومان صرف تولید این فیلم شود که وزیر ارشاد در پاسخ به سوال وی گفت: هزینه ساخت این فیلم 4 میلیارد تومان است که در حال حاضر یک میلیارد تومان آن هزینه شده است.

جعفرپور با بیان اینکه حمید رسایی نماینده مردم تهران نیز سوالاتی را در خصوص فیلم گشت ارشاد از وزیر ارشاد مطرح کرد، گفت: وزیر ارشاد در پاسخ به این پرسش آقای رسایی که چرا باتوجه به اینکه از اکران این فیلم ممانعت شد، باز برای پخش خانگی آن موافقت کردید، گفت: مسئولان این فیلم دچار تخلف شده‌اند و ما تنها به فیلمی مجوز دادیم بود که اصلاحات در آن صورت گرفته بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اضافه کرد: به گفته وزیر ارشاد این وزارتخانه به عنوان مدعی شکایت کرده و پیگیر آن است اما رسایی از توضیحات وزیر قانع نشد.

به گزارش فارس،وی با تاکید بر اینکه فیلم لاله دارای بار سیاسی است، تصریح کرد: وزارت ارشاد به طور قطع باید با این تخلف با تمام قدرت برخورد کند و در نظر داشته باشد که فیلم‌های در حال ساخت باید مسائل اسلام و احکام دینی در آنان دیده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین