کد خبر: ۱۷۲۰۶۷
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۸

رئیس مرکز آمار آموزش و پرورش: ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز داریم

پسرها ۵۱ درصد، دخترها ۴۹ درصد
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزش و پرورش گفت: امسال ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس کشور تحصیل می‌کنند. 

یوسف نوری، رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: هنوز تمام آمار دانش‌آموران وارد سامانه اینترنتی ثبت‌نام نشده است اما ثبت‌نام تمام دانش‌آموزان به پایان رسیده و تعداد دانش‌آموزان کشور 12 میلیون و 300 هزار نفر است.

وی به جزئیات آمار دانش‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: 6 میلیون و 700 هزار دانش‌آموزان ابتدایی داریم که از این تعداد حدود یک میلیون و 250 هزار دانش‌آموز در پایه اول ابتدایی درس می‌خوانند و یک میلیون و 80 هزار دانش‌آموز نیز در پایه ششم ابتدایی تحصیل خواهند کرد.

نوری درباره تعداد دانش‌آموزان سایر پایه‌های تحصیلی نیز گفت: امسال 2 میلیون و 200 هزار دانش‌آموز در مقطع راهنمایی و 3 میلیون و 300 هزار دانش‌آموز در مقطع متوسطه تحصیل می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مجموع تعداد دانش‌آموزان پسر کمی بیشتر از دانش‌آموزان دختر است، اضافه کرد: دانش‌آموزان دختر 49 درصد و دانش‌آموزان پسر 51 درصد آمار دانش‌آموزان را به خود اختصاص داده‌اند.

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش درباره دانش‌آموزان مدارس غیردولتی نیز گفت: هنوز آمار تمام این دانش‌آموزان وارد سامانه اینترنتی ثبت‌نام نشده است اما تعداد این دانش‌آموزان حدود 950 هزار نفر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۱
0
0
انشاا... همه امور مدارس نوین واینترنتی بشه وتحول اموزشی با افزایش تصیل فرهنگیان کامل بشه
توسی دبیر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
0
0
سلام من اسم خترم را در سایت وارد کردم ولی هر بار که می خواهم وارد شوم می نویسد که رمز اشتباه است خواهشمند است مرا یاری کنید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین