کد خبر: ۱۷۳۲۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۱
در گفت و گو با لاهوتی مطرح شد:

وزرای ورزش و راه در استان گیلان چه می کنند؟

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مهرداد بائوج لاهوتی نماینده لنگرود و عضو کمیسیون عمران در گفت و گو با خبرنگار شفاف با اشاره به حضور وزیر راه و شهرسازی در استان گیلان،گفت: جلسه مجمع نمایندگان استان گیلان در خصوص مسایل استان با استاندار،نماینده ولی فقیه برگزار کردیم و دوشنبه نیز در خدمت آقای نیکزاد وزیر راه و شهرسازی هستیم و مشکلاتی که درخصوص راه و مسکن داریم را با وی مطرح خواهیم کرد.

وی ادامه داد: پیش از این نیز در خدمت دکتر عباسی وزیر ورزش و جوانان بودیم و کلنگ احداث چمن مصنوعی شهر شلمان و احداث یک زور خانه توسط ایشان زده شد. همچنین خدمت آقای محرابیان بودیم مسئول پروژه های مهر ماندگار که وی از حوزه های مهر ماندگار استان بازدید کردند و تصمیمات خوبی در این خصوص گرفته شد.

نماینده مردم لنگرود با اشاره به احداث دو کارخانه در استان گیلان، تصریح کرد: در این فاصله نیز ما دو سرمایه گذاری خوب را داریم پیگیری می کنیم که در شهرستان اجرایی شود. یکی کارخانه احداث فولاد و دیگری کارخانه ام دی اف است که این دو کارخانه می تواند نزدیک به 1500 اشتغال ایجاد کند.

لاهوتی خاطرنشان کرد: پروژه بعدی ما هم بازدید از بند در حال ساخت چمخاله است که از پروژه های خوب شهرستان است و نقش موثری در اهداف اقتصادی و بحث حمل و نقل و توسعه بنادر کشور می تواند داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین