کد خبر: ۱۷۳۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۹

چشم اندازي مبهم براي صنعت غذا

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدحسن احمدي کارشناس صنايع غذايي در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با بيان مطلب فوق افزود: صنعت غذايي کشور جايگاه بسيار خوبي دارد و با توجه به پاسخگويي به نياز داخل زمينه صادرات محصولات را به کشورهاي ديگر را هم دارد.

وي ادامه داد: ايران در اين صنعت از جايگاه و آينده بسيار خوبي برخوردار است و بايد براي استفاده از اين پتانسيل ها تلاش دو چندان صورت گيرد.

وي افزود: بسياري از مشکلات بر بازده و عملکرد و کارخانه ها تاثير مي گذارد که دولت با حل مشکل نقدينگي و ارايه تسهيلات مي تواند تا حدودي مشکل توليدکنندگان را برطرف کند.

اين کارشناس صنايع غذايي ادامه داد:امسال، سال حمايت از توليد ملي، کار و سرمايه ايراني است که کمبود نقدينگي باعث شده بسياري از کارخانه ها، اشتغالزايي خود را از دست بدهند و تاثير منفي بر اقتصاد کشور بگذارند.

وي تصريح کرد: بسياري از توليدکنندگان معتقد هستند که حمايت هاي خوبي از بخش خصوصي به عمل نمي آيد و بسياري از صنايع براي تامين مواد اوليه و تجهيزات مدرن با مشکل روبرو هستند.

وي خاطرنشان کرد: افزايش توليد و صادرات نيازمند عملکرد بالاي اين صنعت است و اين امر با حمايت دولت و استفاده از تکنولوژي هاي روز محقق مي شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین