کد خبر: ۱۷۳۵۳۱
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۴

مانور تخلیه اضطراری شهر بندرعباس برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از برگزاری مانور تخلیه اضطراری شهر بندرعباس همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی خبر داد. 

به گزارش مهر، حسین رنجبر عصر چهارشنبه در نشستی خبری ضمن تشریح برنامه های هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی در استان هرمزگان، اظهار داشت: از 15 الی 21 مهرماه همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، برنامه های آموزشی مختلف و مانورهای امدادی برای آمادگی مردم در هنگام بروز حوادث طبیعی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در نخستین روز هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی مانور امدادی تخصصی مقابله زلزله و بحرانها در شهر بندرعباس برگزار می شود و طی این هفته کارشناسان با حضور در مدارس کارگاههای آموزشی مقابله با بحرانها و حوادث را برگزار می کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: از دیگر برنامه های این هفته در هرمزگان می توان به برگزاری همایشهای مدیریت بحران شهری و مخاطرات زلزله، افتتاح پایگاههای چند منظوره مدیریت بحران شهرستان بندرعباس و مرکز لرزه نگاری شهرستان میناب اشاره کرد.

رنجبر با اشاره به برگزاری چند مانور طی این هفته در هرمزگان، عنوان کرد: علاوه بر برگزاری مانورهای تخصصی، مانور تخلیه اضطراری شهر بندرعباس بعد از ظهر سه شنبه 18 مهرماه در محل بوستان خلیج فارس بندرعباس برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در مجموع طی این هفته با برگزاری برنامه های مختلف و اطلاع رسانی از طریق رسانه ها، در جهت آموزش همگانی مردم برای آمادگی در برابر وقوع هر بحرانی تلاش خواهیم کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
0
0
فعلاً استاندار محترم در سخنرانیهایش با گفتن هی امروز .... امروز....... به سرعت در حال تعویض مدیران است .آخه تو هم در آینده نزدیک رفتنی هستی.ولی این قدر سیستم اداری استان را تضعیف نفرما.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین