کد خبر: ۱۷۳۶۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶

آیت​الله علم​الهدی: مردم فرافکنی هیچ یک از مسئولان را قبول نمی‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امام جمعه مشهد گفت: مردم فرافکنی هیچ یک از مسئولان را قبول نمی‌کنند، چرا که این ملت خاطره‌ای تلخ از فرافکنی مسئولان دارد. 

انتقاد از سخنان احمدی نژاد به خطبه های نماز جمعه هم کشید و آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی خطیب جمعه مشهد به مسئله ارز و نوسانات نرخ ارز و دلار در چند هفته اخیر اشاره کرد و ادامه داد: اکنون مسئله ارز از صرافی‌ها خارج شده است و سرنوشت قیمت ارز را عده‌ای سوداگر در انبارهای کالا رقم می‌زنند. عده‌ای سوداگر، برنج، روغن و دیگر کالاهای اساسی مردم را در انبارها با هدف بالا رفتن نرخ ارز نگه داشته‌اند که این مستلزم برخورد قاطع قوه قضائیه برای مقابله با این سوداگران است. 

وی افزود: بی‌شک انبار کردن کالا از سوی این سوداگران سودجو، مصداق احتکار و محکوم به مصادره کالا است. 

به گزارش فارس، علم‌الهدی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به مسئولان کشور گفت: مردم ایران مردمی ولایتمدار و دینی هستند و در مقابل تمام مشکلات تاکنون ایستاده‌اند و پس از این نیز به راه خود ادامه خواهند داد. اما شما به عنوان مسئول در برابر زندگی و معیشت این مردم مسئولیت دارید. 

این عضو مجلس خبرگان رهبری بدون نام بردن از مسئولی، گفته است: «روزی که رأی گرفتید و ادعا کردید می‌توانید، آیا می‌دانستید این کشور و مردم انقلابی هستند یا نه؟، اگر می‌دانستید که این کشور و این ملت انقلابی هستند و در برابر استکبار در حال مقابله و ایستادگی هستند پس باید آماده هرگونه مشکل و بحرانی که استکبار برای این ملت ایجاد می‌کند آماده می‌بودید.» 

امام جمعه مشهد با طرح سئوال دیگری خطاب به مسئولان کشور گفت: اگر می‌دانستید که نمی‌توانید در مقابل این مشکلات و بحران‌ها ایستادگی کنید چرا به مردم گفتید که می‌توانید؟، بی‌شک در حق مردم خیانت کرده‌اید و در این ارتباط نیز اگر می‌توانید کاری انجام دهید و آن را انجام نمی‌دهید و وارد عرصه نمی‌شوید، حکم منافق دارید. 

وی در بخش از سخنان خود به فشارهای اقتصادی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن امروز عرصه اقتصادی را هدف خود قرار داده است و در این ارتباط سعی دارد با فشارهای معیشتی مردم را از نظام ناامید کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین