کد خبر: ۱۷۳۹۰۳
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۳

طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از ارائه طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی به هیأت رئیسه مجلس خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مجلس شورای اسلامی، علی ایرانپور اظهار داشت: طرح استیضاح صادق خلیلیان، وزیر جهاد کشاورزی با ۳۴ امضا، تقدیم هیأت رئیسه مجلس شد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مهمترین علت استیضاح وزیر جهاد کشاورزی، نابسامانی در بازار کالاهای اساسی و همین طور نبود حمایت های لازم از کشاورزان است که وی باید نسبت به این مسایل پاسخگو باشد.

وی اظهارداشت: با توجه به مشکلات بوجود آمده در حوزه محصولات کشاورزی و دامی و نابسامانی در بازار این کالاها، در ماه های اخیر تذکرات کتبی و شفاهی بسیاری از سوی نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی داده شده است.

این نماینده مجلس نهم، تأکید کرد: با توجه به تذکرات کتبی و شفاهی متعددی که از سوی نمایندگان طی ماه های اخیر به وزیر جهاد کشاورزی داده شده و نمایندگان نیز با بی اعتنایی وزیر روبرو شده اند، بنابراین طرح استیضاح خلیلیان با ۳۴ امضا تنظیم و تقدیم هیأت رئیسه مجلس شده است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه طرح استیضاح وزیر جهاد کشاورزی از سوی کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تقدیم هیأت رئیسه شده است، انتظار می رود هیأت رئیسه پس از بررسی های لازم، آنرا در دستور کار صحن علنی قرار دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
0
آقای وزیر اصلا ناراحت نباش که این امضا جمع کردنا همش الکیه.....تا دم در مجلس میری ولی سین جیم نمیشی....قبلش با آقای عباسی هماهنگ باش........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
0
نكنه يك وقت نگران باشي خداييش ما مردم امي هم إيمان اورديم كه اين نماينده ها خيلي بي بخار تر از اين حرفها هستند ماشاالله شما كه سياستمداريد و حرفه اي يا قبلش از متد عباسي استفاده كن( سكه هديه بده) يا هم از سيستم حسيني( بگو من بچه روستايي عاشق خدمتم و أودم نوكري مردم را كنم و از اين حرفها و يك كوچولو لاريجاني را ببين)اونوقت همه چيز حله حله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
0
این نمایندگان کبریت بی خطر هستند و در استیضاح جدی نیستند فقط چن نفر بلند میشن استیضاح رو علم میکنن تا از وزیر امتیازهای شخصی و حوزه انتخابیه ای بگیرن. بعد هم که خرشون از پل گذشت شتر دیدی ندیدی!! امضاشون رو پس میگیرن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
0
مردم سرکارنداین هم مثل استیضاح وزیرورزش ورئیس دولت و.. پوچ وبیهوده است.خاکی ازاین دیواربفرموده هانمیریزد(((حالو)))
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۶
0
0
این ها که کاری برای مردم نمی کنند امروز امضا می کنند وفردا پس می گیرند حقوقی که می گیرند حرام نمی شود چون دو کار می کنند اول امضا دوم پس کرفتن امضا علاوه بر اینکه حقوق حلال می شود اضافه کاری هم باید به آنها تعلق بگیرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۷
0
0
در این 7 سال مردم احساس می کنند چیزی به نام مجلس و قوه قضاییه ندارند. احمدی نژاد یکه تازی می کند و اصلا بالاتر از خودش را قبول ندارد. .....
آخه این چه توجیهی است که رییس مجلس برای لغو استیضاح می اورد؟ مگه بحران اقتصادی پس از جلسه استیضاح بوجود آمده که نمایندگان متوجه شدند؟ بحران اقتصادی پس از انحلال سازمان برنامه و بودجه و پول افشانی استان رییس جمهور آغاز شد که همه از راس تا ذیل براش کف می زدند. چطور شد الان مجلسیان متوجه آن شده اند؟
فقط باید تاسف خورد ........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۳۰
0
0
سینا از شیراز
نمایندگان نه توان استیضاح واقعی را دارند و نه جربزه آن را.
این مانورهای موقتی هم برای گرفتن امتیازهای شخصی و حوزه انتخاباتی است. امتیاز رو که گرفتن امضاشون هم پس می گیرن.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین