کد خبر: ۱۷۴۰۱۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۲

نقدی: منشاء همه بدبختی‌های بشر دوری از حقيقت ولايت است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رييس سازمان بسيج مستضعفين ، منشاء همه بدبختي هاي بشر را دوري از حقيقت ولايت و نپذيرفتن آن دانست.

به گزارش ايسنا، محمد رضا نقدي كه در همايش غدير سخن مي‌گفت، افزود: پيامبر اعظم (ص) وصيت نمودند كه واقعه غدير را حاضران به غايبان و آيندگان و پدران به فرزندان بازگو كنند، اما به اين وصيت پيامبر به خوبي عمل نكرديم.

نقدي با تشكر از سازمان اردويي و راهيان نور بسيج تصريح كرد: نمايش بازسازي اين واقعه سال گذشته در 70 شهر كشور اجرا شده و امسال 100 شهر به صورت داوطلبانه اين واقعه را بازسازي مي كنند.

وي غدير را نقطه عطف تاريخ دانست و عنوان‌ كرد:بايد براي تعليم غدير از هنر و زيبايي‌ها و لطافت‌هاي هنري استفاده كنيم.

وي در خصوص قول « ان الحكم الا الله » تصريح كرد: خداوند متعال حاكم است، لذا جلوه زميني حكومت الله بايد در اختيار كسي باشد كه بالاترين مظهر اسماء و صفات الهي باشد.

رييس سازمان بسيج مستضعفين افزود: خدايي ترين فرد روي زمين بايد حكم الهي را اجرا نمايد. يعني كسي كه بهترين صفات الهي در وجودش تجلي يافته است.

وي با اشاره به كتاب ولايت فقيه حضرت امام خميني (ره) گفت: ولايت فقيه از بديهيات است كه تصور آن موجب تصديق مي گردد، اما برخي همين امر بديهي را مي خواهند رد كنند كه يا جاهل هستند يا مغرض.

وي ولايت امام علي عليه السلام را بديهي ترين مسئله دانست و خاطر نشان كرد: منكرين ولايت يا عقل ندارند و يا مغرض و دشمن هستند و منشا همه بدبختي هاي بشر نيز دوري از حقيقت ولايت و نپذيرفتن آن است.

نقدي با اشاره به رسالت بسيج در اين امر گفت: اگر بتوانيم حقيقت ولايت را به بشريت نشان دهيم بزرگترين خدمت را به بشر كرده ايم كه بازسازي صحنه غدير از مصاديق آن است.

وي با اشاره به اجراي موفق نمايش غدير در 2 سال گذشته بيان كرد: بايد در احياي روز غدير و اجراي نمايش آن از ظرفيت هاي مردمي استفاده كرد هماهنگونه كه مردم ولايتمدار ما در ايام محرم و نيمه شعبان حضوري فعال دارند.

رييس سازمان بسيج مستضعفين در پايان استفاده از ظرفيت هاي رسانه اي را ضروري دانست و افزود: متاسفانه رسانه هاي ملي ما به دليل برخي محدوديت ها و مسائلي كه نمي دانيم، برنامه سال گذشته را به خوبي پوشش ندادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین