کد خبر: ۱۷۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۸۴ - ۲۱:۰۵

بدحجابی ؛اعتراضی سازماندهی شده برای مقابله با نظام

آفتاب‌‌نیوز :

مرتضي فضل‌‏علي افزود: در زمينه بحث حجاب كمبود قانوني وجود ندارد كه به تصويب قانوني جديد در اين رابطه نياز داشته باشيم.
 
وی با تاكيد بر برخورد جدي‌‏تر ضابطان و مسوولان نهادهاي متولي برخورد با بدحجابي در جامعه، گفت: البته بايد توجه داشت كه كارهاي مقطعي همواره با شكست مواجه مي‌‏شود و متاسفانه در جامعه ما نيز همواره برخوردها به صورت افراط و تفريط است، در حالي‌‏كه بايد اين روند به صورت مستمر و تعديل شده باشد. 

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس هفتم، گفت: بدحجابي موجب مزاحمت براي خانواده‌‏ها و ناقض امنيت اجتماعي است؛ زيرا حضور زنان و دختران نيمه‌‏عريان در سطح جامعه نظم اجتماعي و فرهنگي را بهم مي‌‏زند. 

وي، بدحجابي را يكي از مصاديق تخلف دانست و گفت: بي‌‏حجابي و بد حجابي جرم نيست؛ بلكه تخلف از مقررات عمومي است اگر چه در برخي موارد نيز مي‌‏توان آن را جزو مصاديق جرم محسوب كرد. 

عضو كميسيون اجتماعي افزود: تمام نهادهاي دخيل بايد به صورت هماهنگ در ساماندهي امر حجاب فعاليت كنند و نمي‌‏توان انتظار داشت نهادهاي فرهنگي در حق مردم كم كاري كنند و تنها نيروي انتظامي به شدت در برخوردهاي خود بيافزايد. 

وي افزود: در صورت وجود تعادل در اجراي وظايف هر يك از نهادهاي متولي حجاب، مي‌‏توان با مواردي كه قصد دهن كجي به اعتبار مردم و جامعه را دارند برخوردي جدي‌‏تر كرد،البته  ماهواره نیز به عنوان يك وسيله ارتباط جمعي مخرب، نقش مهمي در كشاندن جوانان به اين گونه بي بند و باري‌‏ها دارد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۸۴/۰۷/۱۶
0
0
آخرش ما نفهميديم بايد با تعادل با اين مساله برخورد كرد يا با شدت....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین