کد خبر: ۱۷۵۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۱ - ۲۲:۳۷

علم‌الهدی: دروغگویی غرب با مسدود کردن شبکه‌های ایران در ماهواره‌ها، علنی‌تر شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار شد با اشاره به فرا رسیدن ماه ذی‌الحجه و موسم حج اظهار داشت: باید محور حج برائت از مشرکین و دشمنان ناپاکی که به پیامبر اسلام(ص) توهین کردند باشد و برائت از این دشمنان ناپاک، نجس‌العین و شیطانی برای ما لازم و ضروری است.

وی با اشاره به دو خصوصیت حج برای مسلمانان گفت: مسائل توسعه ارتباطات بین مسلمین در حج به عنوان یک نوع اولویت است، هم‌چنین حج یک اهرم ارتباطی است که هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند در مساله توسعه ارتباطات با اسلام مقاومت کند و هیچ ارتباطی نیز نمی‌تواند جلودار رابطه مسلمانان در حج شود.

وی افزود: علی‌رغم این که سرزمین مکه و مدینه به دست عناصر ناپاک و صهیونیست است اما نتوانسته‌اند‌ ارتباطات بین مسلمین را از بین ببرند، و همین ارتباطات در موسم‌های حج باعث گسترده شدن انقلاب ما به سایر جوامع اسلامی شده است.

وی ضمن محکوم کردن قطع شبکه‌های ایران در ماهواره‌های غربی گفت: دشمن در مقابل این توسعه ارتباطی جامعه ما آخرین شگرد شیطانی‌اش را اجرا کرده و پخش برنامه‌های برون مرزی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از ماهواره‌ها را منع کرده است.

خطیب نمازجمعه مشهد با اشاره به این که دشمن تا کنون هر اقدامی علیه ما داشته به یک فرصت برای کشور ما تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: با مسدود شدن شبکه‌های ایران در کانال‌های ماهواره‌ای، دروغ‌گویی و نفاق اینها بر مردم عالم علنی شد و کسانی که دم از آزادی بیان می‌زنند با این حرکت شیطانی‌شان نشان دادند که ضدآزادی بیان هستند.

وی گفت: توسعه ارتباطات کره زمین را تبدیل به یک دهکده جهانی می‌کند و اینها با مسدود کردن کانال‌های ایران به یک حرکت ارتجاعی ضدارتباطات دست زدند و به عنوان یک عنصر عقب‌گرا می‌خواهند جهان را به سمت قرون وسطا ببرند.

وی در ادامه گفت: جنگ نابرابری که در هشت سال دفاع مقدس بر ما تحمیل کرده‌اند نمایشگاه ایثار، قدرت، و مقاومت این مردم در برابر جهانیان بود، هم‌چنین فتنه سال 88 نتیجه‌اش به وحدت و یکپارچگی ملت ما انجامید و تحریم‌هایی که بر ما تحمیل کردند با رهبری‌های حکیمانه مقام معظم رهبری به توسعه دانش بنیان مبدل شد.

به گزارش ایسنا، وی در پایان افزود: ممانعت از پخش شبکه‌های برون مرزی باعث شد که دنیا به اخبار ما تشنه‌تر شود و گرایش به شنیدن معارف نظام و انقلاب ما داشته باشند، که این برای ما به یک فرصت مبدل شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
0
0
و دروغگویی ما با افزایش روزافزون پارازیت ها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
0
0
مشکل ما اینکه با کل دنیا کار داریم بعد انتظار داریم با ما کار نداشته باشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۹
0
0
پس پارازیت انداختن ما دروغگویی محسوب نمیشه جناب علم الهدی امام حسن (ع) می فرماید که هر چه بر خود نمی پسندی بر دیگران ندیز نپسند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین