کد خبر: ۱۷۶۱۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴

پیشنهاد بی‌شرمانه به بانوان ‌بسکتبالیست

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی بسکتبال بانوان صابری تهران که برای جذب اسپانسر به یک شرکت مراجعه کرده بود، با پیشنهاد بی شرمانه‌ی آنها مواجه شد.

زهره صابری در خصوص این که آیا تیم بسکتبال صابری تهران اسپانسر دارد؟ اظهار کرد: گروهی از تیم‌های لیگ برتر بسکتبال بانوان مانند مهرآمین قزوین، دانشگاه آزاد، آرارات، وحدت آریا و استیل آذین اسپانسر دارند اما بعضی از تیم‌ها مثل تیم ما و نیکان ترابر بدون اسپانسر در لیگ شرکت کرده اند.

وی افزود: ما به سختی تیم را تا این مرحله رسانده‌ایم و الان که در رده دوم جدول قرار داریم، دیگر دلمان نمی‌آید، تیم را رها کنیم. ما پول روی‌هم می‌گذاریم و سعی می‌کنیم تیم را در جدول نگه داریم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان صابری تهران در خصوص میزان دستمزد بازیکنان این تیم، گفت: ما نه تنها به بازیکنان پولی بابت دستمزد پرداخت نمی‌کنیم بلکه بازیکنان ما برای اینکه بتوانند بازی کنند، باید مبلغی را نیز پرداخت کنند.

صابری با بیان اینکه برای پرداخت ورودی مسابقات باید وام بگیریم، افزود: یک تیم بسکتبال بانوان برای اینکه بتواند ورودیه مسابقات را پرداخت کند و لباس بازیکنان را تامین کند، باید رو به اسپانسرهایی بزند و با پیشنهادات بی شرمانه‌‌‌‌ی اسپانسرها مواجه شود. اینجاست که می بینیم باید دستمان تو جیب خودمان باشد.

به گزارش پانا،وی ادامه داد: شرکت‌هایی که برای حمایت مالی از تیم، با آنها صحبت کرده‌ام، می‌گویند که خانم، شما با ما کمی مهربان‌تر و لطیف‌تر باش و چهارتا مهمانی با ما بیا.

صابری اضافه کرد: ما می‌خواهیم ورزش را در کشور رواج دهیم و جوانان را از فساد دور نگه داریم اما برای این که یک اسپانسر مالی داشته باشیم که بتوانیم مخارج فوق العاده ضروری تیم را تامین کنیم، با دام‌های فساد مواجه می‌شویم. آیا من باید به بازیکنانم بگویم که فلان شرکت چنین پیشنهادی داده است؟

وی خاطرنشان کرد: این تنها مشکل زهره صابری با اسپانسرها نیست و بسیاری از مربیان دیگر نیز به دلیل اینکه از عنوان کردن این موضوع دردناک شرم دارند، چیزی نگفته‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان صابری تهران افزود: در همین راستا یکی از اسپانسرها هفته گذشته برای حمایت از تیم قول مساعد داد و ساعت 10 و نیم شب با من تماس گرفته و می‌گوید آخر هفته کجایید؟ با چند بازیکن تیمت بیا و در ازای این کار، 200 میلیون تومان به تیمت کمک می کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
1
خانم صابری ادم های کثیف همیشه در همه جا هستند . خدا کمکتان کند تا به قله ارزوها برسید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
0
1
خوش باشید که تازه همدرد شدید
ناشناس
|
Germany
|
۰۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
0
1
درود بر این بانوی شرافتمند که اخلاق ورزشی را با غیرت و مسئولیت یکجا دارد. مدیران ورزشی باید خجالت بکشند . وا اسفا بر جامعه ای که ثروتمندانش اینقدر بی شرم و بی رحم هستند !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
0
1
سلام :
من برای خانم صابری و اعضاء تیمش دعا میکنم و امیدوارم که هیچ وقت از راه راست خارج نشودو همچنین برای بازیکنانش.اگر من وضعیت مالی خوبی داشتم حتما به این تیم کمک میکردم،ولی من همیشه خدا را شکر میکنم که پولدار نشدم ،شاید اگر پولدار میشدم منم مثل این از خدا بی خبر ها میشدم .خواهرم خانم صابری خدا کمک میکنه خیلی احتیاط کن(انشاءالله)خانم هایی مثل شما روی سر من جا دارند.همیشه پیروز باشی
من هر کمکی که بتونم براتون انجام میدم ،اگر مایل بودید.به من ایمیل بزنید. یا حق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
1
جامعه اسلامی یعنی همین شخصیت اجتماعی یعنی همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
1
جناب رویانیان و فتح اله زاده شما دو مدیر ورزشی دولتی هستید اگر می شود شما ها یک کمک به این بانوان بنمائید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
0
1
این نتیجه فقر و نداری است . کلاهتان را بالاتر بیندازید!!!بمیریم و این حرفها رانشنویم . کار ورزش ایران - زن ایرانی و شخصیت ایرانی بکجا رسیده است !! بی عدالتی و تبعیض و اختلاف طبقاتی و سرمایه داری نتیجه اش این است .اسلام گفت تعادل نه ثروت اندوزی . ثروت اندوزی وسرمایه داری آدمها را بدمست می کند .ازانسانیت و تقوا دورمی سازد . این چه فرهنگی است که پیاده کرده اید!!؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین