کد خبر: ۱۷۶۳۱۰
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۳

قتل مديرعامل با چوبه دار گره خورد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تحقيقات براي دستگيري متهم فراري از صبح پنجشنبه 8 ارديبهشت 90 پس از اعلام خبر قتل مديرعامل يک شرکت در بزرگراه جلال آل احمد آغاز شد.

ماموران پس از حضور در محل حادثه با پيکر خونين پويان 32 ساله روبه رو شدند. همسر مقتول که در محل حضورداشت به ماموران گفت: قاتل همسرم يکي از کارگران اخراجي شرکت است. سجاد کارگر شرکت بود که شوهرم هميشه کمکش مي کرد. اين اواخر نيز مقداري پول از شوهرم قرض گرفته و چک بلامحل هم کشيده بود. به همين خاطر شوهرم اخراجش کرد. صبح امروز من هم در شرکت بودم که سجاد وارد شرکت شد. او با تهديد اسلحه دست و پاي منشي مديرعامل را بست و سپس وارد اتاق همسرم شد و مقابل چشمان وحشت زده من با شليک گلوله اي پويان را کشت و بلافاصله گريخت.

کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي با رديابي هاي ويژه، چند ساعت بعد سجاد را در کرمانشاه شناسايي و دستگير کردند.

متهم نيز در نخستين بازجويي ها به قتل پويان اعتراف کرد. پس از تکميل تحقيقات پرونده با صدور کيفرخواست به دادگاه کيفري استان تهران فرستاده شد و متهم صبح ديروز در شعبه 74 دادگاه کيفري استان تهران پاي ميز محاکمه قرار گرفت.

در ابتداي جلسه اصغري روشن نماينده دادستان با تشريح کيفرخواست گفت : با توجه به اعترافات متهم و بازسازي صحنه قتل از سوي او ، تقاضاي مجازات قانوني را دارم. در ادامه اولياي دم در جايگاه حاضر شده و براي قاتل تقاضاي مجازات قصاص کردند.

قاضي عبداللهي رئيس دادگاه با تفهيم به سجاد از او خواست به دفاع از خود بپردازد. پسر جوان با حضور در جايگاه گفت : با مقتول اختلاف حساب داشتم و با تهيه اسلحه اي سراغ پويان رفتم. او تصور مي کرد اسلحه تقلبي است به همين خاطر تهديدهايم را جدي نگرفت. ابتدا يک تير هوايي شليک کردم و گلوله بعدي به سينه پويان خورد. من قصد کشتن او را نداشتم و نمي دانم چرا اين اتفاق رخ داد.

پس از آخرين دفاعيات متهم و وکيل مدافعش قضات دادگاه براي صدور حکم وارد شور شده و او را به قصاص محکوم کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین