کد خبر: ۱۷۷۰۳۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۶

گره‌گشائی ‌از ماجرای ‌امضاهای‌ حذف‌ شده‌ از سوال

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی های معاون پارلمانی دولت با طراحان سئوال از رئیس جمهور هفته قبل از تعطیلات گفت: در نامه ای که 10 آبان ماه به معاون فروزنده ارائه دادیم انصراف خود از طرح سئوال را اعلام کردیم اما این نامه پیش از اعلام وصول طرح سئوال به هیئت رئیسه ارائه نشد.

حسین گروسی اظهار داشت: 10 آبان ماه با رایزنی های دهکردی معاون لطف الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای که به وی دادم انصراف خود را از طرح سئوال از رئیس جمهور را اعلام کردم.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با این حال نامه من و تعدادی دیگر از نمایندگان برای انصراف پیش از اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور به هیئت ارائه نشده بنابراین امضا های ما از طرح سئوال حذف نشده است.

به گزارش مهر،وی اظهار داشت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی انصراف نمایندگان از طرح سئوال باید قبل از اعلام وصول طرح سئوال از رئیس جمهور در صحن علنی مجلس صورت گیرد و پس از اعلام وصول طرح نمایندگان نمی توانند امضاهای خود را پس بگیرند.

به گزارش خبرنگار پیش از این نیز عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با بیان اینکه 4 امضا از طرح سئوال از رئیس جمهور مخدوش است، گفت: مقامات دولتی که طرح سئوال به آن ارائه شده اعلام کرده اند طرح سئوال از رئیس جمهور دارای 73 امضا بوده و فاقد اعتبار است زیرا امضاهای 4 نفر از نمایندگانی اعلام کرده بودند از طرح سئوال از رئیس جمهور انصراف داده اند در طرح سئوالی که به دولت ابلاغ شده وجود دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین