کد خبر: ۱۷۷۳۸۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵

دستگیری بیش از یک هزار مجرم در بوشهر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید عبدالحسین موسوی صبح امروز در نشستی خبری اظهار داشت: پلیس پیشگیری استان ‌در عملیات‌های مختلف پلیسی در تیرماه سال جاری، یک هزار و 466 نفر مجرم را در ‌ارتباط‌ با جرائم مختلف شناسایی و دستگیر کرد.

وی افزود: طی این مدت تعداد 3 هزار و 230 فقره پرونده قضایی تشکیل و 23 هزار و 510 مورد اجرای احکام و ابلاغ اوراق قضایی انجام شد.

موسوی، آموزش را از مهم‌ترین مقوله‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌های جامعه برشمرد و گفت: پلیس پیشگیری در مهرماه سال جاری 381 مورد جلسه آگاه‌سازی و همچنین 173 مورد جلسه تعامل با ادارات دورن و برون سازمانی برگزار کرده است.

این مقام انتظامی در ادامه از توقیف 2 هزار و 485 دستگاه موتورسیکلت و خودرو متخلف خبر داد و افزود: پلیس در این عملیات‌ها موفق به کشف 35 دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه شد.

رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان بوشهر در پایان به کشف انواع موادمخدر، اسلحه، انواع فشنگ، مشروبات الکلی خارجی و داخلی، کالای قاچاق اشاره کرد.

سارق اینترنتی در بوشهر دستگیر شد

‌به گزارش فارس، رئیس پلیس فتای بوشهر گفت: با تلاش و هوشیاری پلیس فتا استان بوشهر یک نفر سارق اینترنتی در بوشهر شناسایی و دستگیر شد.

جواد جهانشیری نیز به خبرنگاران گفت: پلیس فتا استان بوشهر در پی شکایت فردی به نام «ر» مبنی بر اینکه بصورت اینترنتی مقداری وجه نقد از حساب بانکی وی برداشت شده است بلافاصله وارد عمل شد.

وی افزود: پس از بررسی های لازم مشخص شد در 22 نوبت مبلغی بالغ بر 42 میلیون ریال از حساب وی بصورت اینترنتی خرید شده است. جهانشیری گفت: پلیس فتا استان بوشهر در تحقیقات گسترده شبانه روزی خود، فردی به نام «ع» را شناسایی و دستگیر می‌کند.

شایان ذکر است، متهم در بازجویی‌های انجام شده توسط پلیس به برداشت از حساب بانکی شاکی اعتراف کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین