کد خبر: ۱۷۷۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۸

آیت الله موسوی اردبیلی با انتقاد از اداره کشور: مسجد را هم اینگونه اداره نمی‌کنند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آیت الله العظمی سید عبدالکریم موسوی اردبیلی قبل از ظهر یکشنبه در دیدار سردار احمدی مقدم فرمانده انتظامی کشور با وی، طی سخنانی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشورعنوان کرد: مردم نگران گرانی‌ها هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه نباید کشور را بدین شکل اداره کرد، افزود: ‌یک مسجد را هم اینگونه اداره نمی‌کنند.

استاد حوزه علمیه قم در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات عنوان کرد: با توجه به وضعیت گرانی و معیشتی مردم چگونه باید از آنها درخواست کرد که پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

وی با اشاره به اینکه قطعا مسئولان از وضعیت اقتصادی و گرانی مردم مطلع هستند، ادامه داد:‌ چرا رئیس جمهور در چنین وضعیت اقتصادی با تعداد زیادی همراه به سفرهای خارج از کشور می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر،آیت الله موسوی اردبیلی در ادامه از تلاش‌های نیروی انتظامی در ایجاد امنیت در کشور تشکر و قدردانی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
این حلقه دانشگاه علم و صنعت که الان اداره کشور را در دست گرفته، حتی توانمندی اداره دانشکده خودشان را هم ندارند! حتی با بودجه‌های میلیاردی و عجیبی که به دانشگاه شان سرازیر کردند هم هنوز نمی‌توانند به گرد پای شریف برسند. اینهایی که دانشکده خودشان را بلد نیستند اداره کنند، از همان سال ۸۴ هم معلوم بود که اداره کشور را به طریق اولی نخواهند توانست انجام دهند. از همان سال ۸۴ برای دانشگاهیانی که این آقایان بیسواد عاشق میز و مقام و پول را می‌شناختند روشن بود که مدیریت این تیپ‌ها جز مفسده و غرق شدن نتیجه دیگری نخواهد داشت.

باشد که درس بگیریم کار را به باسوادها بسپاریم. اگر کارهای بزرگ را به بیسوادها بسپاریم مثل روز روشن است که نتیجه‌اش خرابکاری و تباهی خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
0
0
موافقم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین