کد خبر: ۱۷۸۳۲۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۳

ترابیان: از فوتبال می‌روم و پشت سرم را نگاه نمی‌کنم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عباس ترابیان که سالهاست در بخش‌های مختلف فدراسیون فوتبال فعالیت کرده و در جام جهانی به عنوان رئیس کمیته فوتسال حضور داشت، پس از شکست تیم ملی برابر کلمبیا و حذف تیم ملی ایران از رقابت های جام جهانی مورد انتقادات بسیاری قرار گرفت.

رئیس کمیته فوتسال در مورد انتقادات روزهای اخیر در مورد انتخاب علی صانعی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال، ضمن بیان مطلب فوق گفت:‌ وقتی می‌خواستیم صانعی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم، نظرات بسیاری از دوستان که امروز منتقدان تیم ملی هستند، را حویا شدیم.

وی در توضیح این صحبت اضافه کرد: بنده از آقای شمس به کرات در مورد انتخاب صانعی سوال کردم و ایشان اعلام کرد آقای صانعی بهترین گزینه است. حتی نفراتی همچون محمدحسن انصاریفرد، صالح مدرس فیفا، رعدی و ... همگی تاکید داشتند صانعی بهترین گزینه در شرایط فعلی برای هدایت تیم ملی فوتسال است.

رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد، افزود: امروز برخورد کردن با صانعی به این شکل، با توجه به صحبت‌ها و تاییدهای دوستان در گذشته، درست نیست و این یعنی طهارت ظاهر و باطن رعایت نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه امروز برخی‌ها نمی‌توانند قراردادهای ۳۰۰ میلیون تومانی ببندند، در مورد لرزش صدایش تاکید کرد: ۱۰ سال است در فوتبال ایران زحمت می‌کشم اما یک گروه ۳-۴ نفره می‌خواهند تمام زحمات من را زیر سوال ببرند، به همین دلیل دیگر در فوتبال باقی نخواهم ماند. آقایان از این ناراحت هستند که دیگر نمی توانند قراردادهای ۳۰۰ - ۴۰۰ میلیونی ببندند.

ترابیان تاکید کرد: باید مدیریت فوتبال و فوتسال را بررسی کنیم و نباید به خاطر یک باخت تمام نکات مثبت را زیر سوال ببریم. شما ببینید همین کلمبیای ضعیف از نظر دوستان، اوکراین را می‌برد و به جمع ۴ تیم دنیا صعود می‌کند اما آقایان اصلاً به این موضوع اشاره نمی‌کنند. این افراط و تفریط درست نیست و ما باید همه چیز را فنی بررسی کنیم.

وی با عذرخواهی مجدد از تمام مردم ایران به خاطر شکست تیم ملی فوتسال، ادامه داد: ما حق نداریم شادی مرد را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم. ۱۰۰ درصد نتیجه تیم ملی خوب نبود اما تمام مسایل را باید به صورت فنی و منطقی بررسی کرد. به همین دلیل است که روز سه شنبه جلسه کمیته فنی گذاشتیم تا در این خصوص بحث و بررسی کنیم.

به گزارش مهر، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در پایان در مورد اینکه حضور "خسوس" سودی برای تیم ملی فوتسال نداشت،‌ گفت: شما به استراتژی جدید کلمبیا مقابل ما نگاه کنید، هرچند کثیف بازی کردند اما این هم یک رویه است. آنها با همین روش دو گل از روسیه خوردند، ما و اوکراین را بردند و حالا در جمع ۴ تیم برتر هستند. باید این را بررسی کنیم که از کجا چنین لطماتی خوردیم نه اینکه زحمات افراد را به راحتی زیر سوال ببریم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
0
0
آقای ترابیان ، اگر این کار رو بکنی ، بزرگترین خدمت رو به مردم کشورت کردی . چون یکی از علل اصلی ناکامی فوتبال و فوتسال خود شما هستید.آقای کی روش و خسوس رو کی به ایران آورد؟اینها اگر مربی بودند تو کشور خودشون بیکار نمی موندند. مربی های درجه ی دو ما هم از اینها بهتر نتیجه می گرفتند. چرا به حرف کارشناسان دلسوز توجه نکردید؟ زحمت بدون دانش مثل دوستی خاله خرسه می مونه . قسم به جان هر کی رو دوست دارید شما و آقای کفاشیان همین امروز ازین فوتبال برید تا کمی غرور جریحه دار شده ی این ملت تسکین پیدا کنه . گرچه می دونم با جرثقیل هم نمیشه شما ها رو از جاتون بلند کرد .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
0
0
کاش همه ی مسوولین دیگر هم که اطمینان از ناکارآمدی خود دارند همینطور جسارت به خرج دهند و بروند. دعای یک ملت برای همیشه بدرقه ی راهشان خواهد بود..
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
0
0
مگه تا به حال چه گلی بر سر کشور زدی که حالا با توپ پر می روی مردک
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین