کد خبر: ۱۸۰۰۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵

احمدی‌نژاد: هوای ‌بچه‌های ‌قدیم‌ را‌ داشته ‌باشید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سخنرانی رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح های صنعتی فولاد مبارکه با حاشیه های قابل توجهی همراه بود که در زیر بخشی از آنها آمده است.

محمود احمدی نژاد که امروز با روحیه ای متفاوت تر از سفرهای گذشته خود به اصفهان سفر کرده بود در میان سخنان خود سخنانی را مطرح کرد که ذکر آنها خالی از لطف نیست.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود وقتی از راه اندازی متروی اصفهان سخن می گفت با اشاره به اینکه آلودگی هوا باعث شده تا در اصفهان کمیته ای با عنوان کمیته بحران آلودگی هوا تشکیل شود اظهار داشت: این آلودگی هوا باعث شده تا کودکستان های اصفهان تعطیل شود.

رئیس جمهور با انتقاد از تعطیلی مهدکودک ها ادامه داد: این موضوع باعث می شود تا پدر و مادر این کودکان که عمدتا کارمند هستند به دردسر بیفتند.

احمدی نژاد ادامه داد: بد نیست شما هوای بچه های قدیم را نیز داشته باشید و چرا فقط مهدکودک ها تعطیل شود!

رئیس جمهور در این بخش از سخنان خود اظهار امیدواری کرد تا در نهایت روزی شاهد هوایی فاقد هر گونه آلودگی باشیم.

به گزارش مهر احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود که در خصوص مشکلات ورزشگاه نقش جهان سخن می گفت خطاب به مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت همانطور که شما برای خرید این ورزشگاه اعلام آمادگی کرده بودید ما این ورزشگاه را به شما می فروشیم البته شما کمی گرانتر بخرید تا مشکلات اصفهان مرتفع شود و تائید این موضوع را نیز به طور ضمنی از او گرفت.

رئیس جمهور همچنین در بخشی از سخنان خود با اشاره به آماری که بیش از جلسه به او داده بودند که روزانه دو هزار دستگاه اتوبوس رسالت جابجایی کارکنان فولاد مبارکه را بر عهده دارند نیز اشاره کرد و گفت: فعالیت این حجم نیرو و تردد اتوبوس ها قابل توجه است و اگر در هر اتوبوس به طور میانگین ۳۰نفر باشند در مجموع می شود ۶۰ هزار نفر و اگر ما کل صنایع و کارگاهها، نیروهای شیفت و .... را نیز حساب کنیم شاید این جمع درست شود و احتمالا اتوبوس های شما کمی از اتوبوس کوچکتر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین