کد خبر: ۱۸۰۲۹۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۸

آخرین وضعیت ترافیک جاده هراز اعلام شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی نوری‌پور بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک محور هراز به دلیل ممنوعیت عبور ماشین‌های سنگین و کامیون‌ها روان بوده و تردد در آن عادی است.

وی با اعلام اینکه ریزش برف از صبح امروز در جاده شریانی هراز آغاز شده و کماکان ادامه دارد، افزود: صبح امروز ریزش برف شدید بوده ولی هم‌اکنون خفیف گزارش شده است.

نوری‌پور با اشاره به اینکه به علت تعمیرات در ورودی و خروجی تونل‌ها و چهار خطه کردن مسیر، هراز از یک‌شنبه تا چهارشنبه مسدود بوده است، تصریح کرد: مسافران و گردشگران زیادی نیز از پایتخت کشور به علت تعطیلات تهران به خاطر آلودگی هوا و تداوم آن با تعطیلات پایان هفته جاری به سوی استان‌های شمالی آمده‌اند.

وی از رانندگانی که قصد تردد در محور مواصلاتی هراز را دارند خواست تا از سیستم حرارتی خودروی خود آگاهی کامل داشته باشند و با به همراه داشتن زنجیر چرخ در مواقع اضطراری خود را از ماندن در مسیر نجات دند.

به گزارش فارس،نوری‌پر اضافه کرد: همچنین رانندگان با رعایت حق تقدم، مقررات راهنمایی و رانندگی و گوش سپردن به اوامر ماموران راهداری، پلیس راه و نیروهای انتظامی می‌توانند سفر خوب و خوشی را برای خود و دیگر مسافران رقم بزنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۴
0
2
با سلام می خواستم وضعیت جاده تهران به هراز را بدانم؟
سلمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۶
0
0
با سلام می خواستم وضعیت جاده تهران به هراز را بدانم؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین