کد خبر: ۱۸۲۲۲۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵

بادامچیان: حرمت افرادی که منتخب ولی امر هستند رعایت شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اسدالله بادامچیان صبح امروز(پنج‌شنبه) در حاشیه همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران درباره تعامل این تشکل با جبهه پایداری و آیت‌الله مصباح یزدی، اظهار کرد: یک حزب باید ضوابط حزبی و قوانین و مقررات را رعایت کند اما به هر ترتیب باید دانست که منحصر کردن آیت‌الله مصباح در یک حزب به نفع ایشان و استفاده‌های مردم از چنین شخصیتی نیست.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح متعلق به همه است نه متعلق به یک حزب، گفت: حیف است که آیت‌الله مصباح را محدود کنیم آن هم به جبهه‌ای که از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مجوز نگرفته است.

بادامچیان خاطرنشان کرد: شخصیتی روحانی و فقیه همچون آیت‌الله مصباح یزدی را ولو در موتلفه نباید محدود کرد؛ اگرچه ما در موتلفه با آیت‌الله مصباح ۴۵ سال است که رابطه صمیمانه داریم و در اوایل هم در موتلفه با هم کار می‌کردیم.

خبرنگاری از این نماینده مجلس هشتم درباره نطق رسایی درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرسید که وی اظهار کرد: معتقدم وقتی انسان می‌خواهد حرف‌هایش را به هر کسی بزند باید با نهایت ادب و متانت باشد و حرمت افراد و کسانی که منتخب ولی امر در یک مسوولیت مهم هستند باید رعایت شوند.

به گزارش ایسنا، این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ‌این نوع برخوردهای مشکل‌زا نه به نفع آقای رسایی و نه به نفع دیگران است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
مهرداد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۸
0
0
با سلام
تازه به دوران رسيده ها و افراطي ها نميتوانند جايگاه مردمي و شخصيت بزرگ مرداني همچون آقاي هاشمي و آقاي خاتمي و ... را کم کنند و يا لطمه اي به آن بزنند بلکه برعکس، هر چه دست و پا بزنند بيشتر از قبل در باتلاقي که خودشان درست ميکنند فرو ميروند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین