کد خبر: ۱۸۲۳۰۷
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۸

فتح‌الله‌زاده: کار نکونام درست نبود/ اگر برج داشتم تمام واحدهایش را می‌بخشیدم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی فتح‌الله‌زاده درباره مسایل این روزهای باشگاه استقلال و حرف و حدیث‌هایی که درباره اختلاف جواد نکونام و مهدی رحمتی در این تیم مطرح شده بود، گفت: در تیم ما اصلا بحثی درباره کاپیتانی وجود ندارد، همان طور که ابتدای فصل بازوبند را به نکونام دادیم و او آن را به رحمتی سپرد. همچنین در بازی با آلومینیوم مهدی رحمتی بازوبند را به دست جباری بست. ما حتی به بازیکنان گفته ایم که وقتی در بیرون از تیم چنین بحث‌هایی پیش می‌آید بهتر است کاپیتانی را به یکدیگر تعارف کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی ادامه داد: برخی از اختلافات بازیکنان ما به عملکرد خود و رسانه‌ها باز می‌گردد وقتی ما اینقدر درباره نیمکت نشینی بازیکنان اخبار و گزارش منتشر می‌کنیم و این مساله را این چنین بزرگ می‌کنیم نتیجه‌اش این می‌شود که وقتی یک بازیکن نیمکت نشین می‌شود، ناراحت شود. در حالی که ممکن است او در آن بازی در تاکتیک مربی جایی نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، فتح‌الله‌زاده که در برنامه «ورزش و مردم» صحبت می‌کرد در پاسخ به این سوال که اگر نکونام هنوز در اوساسونا بازی می‌کرد، باز هم می توانست به مربی اش بگوید که دلش شاد نیست و تمرین نمی‌کند؟ گفت: این کار صحیح نیست، اما نگرش بازیکن خیلی مهم است. به هر حال نکونام چند سال در اروپا بازی کرده و حساسیت‌های خاصی دارد که باعث می‌شود برخی از شوخی‌ها را جدی بگیرد. خودم احساس کردم که کسانی می‌خواهند با صحبت‌هایشان بازیکن خوب ما را از ما بگیرند‌، به همین دلیل با او صحبت کردم و او راضی شد که به سر تمرین برود، اما پس از رفتن او به تمرین دیگر تشخیص مربی است که او را بازی بدهد یا نه.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره مساله ابهام قرارداد فرهاد مجیدی گفت: مگر این همه بازیکنی که با ما دعوا می‌کنند و می‌روند جایشان خالی می‌ماند؟ ما یک بازیکن را به نام ردی از لیست خارج ‌کرده‌ایم و به کمیته‌ انضباطی هم تعهد داده‌ایم که اگر پولش را ندادیم و شکایت کرد، عواقبش را خودمان می پذیریم. ضمن این که علاوه بر او توزی هم از لیست خارج ‌کرده‌ایم و بنابراین عقد قرارداد مجیدی مشکلی ندارد و ما می‌توانیم همین فردا کارت بازی او را بگیریم. تازه شکایت‌هایی که علیه رقیب ما یعنی پرسپولیس شده است خیلی بیشتر بوده است.

فتح‌الله‌زاده افزود: به جرات می‌توانم بگویم که پس از انقلاب تا به امروز همیشه بودجه رقیب ما بیشتر بوده و امکانات بیشتری داشته و اسنادش هم موجود است، البته ما گله ای نداریم، چون کار مدیریتی انجام می‌دهیم، همین حالا خیلی از بازیکنان از ما پول می‌خواهند و من مجبور شده ام در این مقطع از دو نفر به ترتیب ۸۳ و ۸۵ میلیون تومان قرض بگیرم. همچنین از آقای پرهام ۸۰۰ میلیون تومان گرفته‌ام و هشت ماه بعد باید پس بدهم که البته ریالی هم اضافه نخواهم داد،‌ اما به من تهمت‌های ناروا می‌زنند. اکنون هم از فرط استرس دستم سر شده است!

وی ادامه داد: فردی که به تازگی یک مجتمع تفریحی بزرگ ساخته است، از من خواست که برای بازدید به آنجا بروم. من هم به او گفتم که کافی است یک بار به آنجا بیایم که همه بگویند آن مجتمع مال من است. مثلا برج مسکونی هست که یک واحدش برای من و یک واحد دیگر برای دخترم است، اما معروف شده که تمام آن برج برای علی فتح‌الله‌زاده است.

در این لحظه بهرام شفیع به فتح‌الله‌زاده گفت: من هم تاکنون فکر می‌کردم که این برج برای شماست و فتح‌الله‌زاده در واکنش به این حرف با خنده گفت: اگر این برج مال من است،‌ همین جا تمام واحدهایش را به شما و همکارانتان می‌بخشم، ولی از شما می‌خواهم که یکی از واحدهایش را به من بدهید تا در آن زندگی کنم.

در ادامه فتح‌الله‌زاده به مساله اعتراض چند تن از هواداران به بازگشت فرهاد مجیدی اشاره کرد و گفت: باید در انتقال اخبار دقت کنیم. از حدود ۵۰ هوادارای که برابر دفتر من تجمع کرده بودند فقط هفت نفر علیه مجیدی شعار دادند. خانواده حجازی هم پس از آن گفتند که این افراد نسبتی با آنها ندارند. مطمئنم اگر ناصرخان حجازی هم زنده بود از مجیدی می‌خواست که به استقلال بیاید. این را نیز باید بگویم که بحث مکتب را داخل فوتبال کنیم. مکتب به مسایل اعتقادی مربوط است. ما در فوتبال اسطوره داریم. حجازی اسطوره بزرگ فوتبال ماست و استقلال نیز یک باشگاه بزرگ است و دیگر نگوییم مکتب حجازی یا مکتب استقلال.

فتح‌الله‌زاده در ادامه از علیرضا فغانی، داور تیمش برابر آلومینیوم تمجید کرد و گفت: با وجود این که وی دو پنالتی برای ما نگرفت و گل صحیح مان را مردود اعلام کرد باز هم می گویم که او یکی از بهترین داوران ماست و حتی اگر اشتباهاتش باعث باخت ما می‌شد هم همین حرف را می‌زدم.

به گزارش ایسنا،‌ فتح‌الله‌زاده در ادامه با تمجید از عملکرد امیر قلعه‌نویی در فصل نقل و انتقالات، گفت: زمانی که آقای قلعه‌نویی در نیم فصل فهرستی را به ما داد که بر طبق آن بازیکن جذب کنیم، برخی از دوستان به من گفتند که آیا نمی‌خواهیم بازیکنان بهتری جذب کنیم و من هم گفتم اگر قلعه‌نویی چنین فهرستی داده حتما می‌داند که چه می‌کند. مطمئنا استقلال در آینده حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن خواهد داشت و اگر هواداران برای حمایت تیم بیایند، مطمئن باشند که امسال یک جام به آنها تقدیم می‌کنیم.

مدیرعامل استقلال در ادامه، گفت: هر سال که به استقلال می‌آیم چند رشته ورزشی را در تیم ایجاد می‌کنم. امسال ما در رشته‌های بسکتبال و فوتسال بانوان و سپک تاکرا تیم تشکیل داده‌ایم و تیم اسکی‌مان هم دو سال است که قهرمان می‌شود. البته متاسفانه به دلیل محدودیت‌های مالی نمی‌توانیم روی این تیم‌ها متمرکز شویم.

فتح‌الله‌زاده در پایان از تشکیل ستاد آسیایی در باشگاهش خبر داد و گفت: این ستاد برای حضور هر چه بهتر ما در لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین