کد خبر: ۱۸۲۵۳۹
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶

نماینده مجلس:‌ نمایندگان حق توهین به دیگران را ندارند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید رمضان شجاعی کیاسری در خصوص نطق های میان دستور برخی نمایندگان مجلس اظهار داشت: برخی نطق ها خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است.

کیاسری در همین راستا تاکید کرد:‌ قرائت نطق میان دستور حقی است که برای هر نماینده وجود دارد اما نمایندگان باید در نطق هایشان برخی مسائل را درست بیان کنند.

وی ادامه داد:‌ نطق ها باید در راستای مسیر ضرورت انقلاب و نظام، آرمان های امام (ره) و حل مشکل مردم باشد. افراد نباید از نطق های میان دستور و زمانی که در اختیار دارند برای توهین به افراد استفاده کنند.

نماینده ساری اظهار داشت:‌ چراکه ‌به هر کسی از تیریبون مجلس توهین شود آن فرد حق دارد، پاسخ دهد. اما این پاسخ دادن ها فضای کشور را به هم می ریزد و به گونه ای می شود که وقت مجلس را می گیرد.

کیاسری تاکید کرد: نمایندگان حق اظهار نظر دارند اما حق توهین به دیگران را ندارند و این گونه نطق ها هم فضای کشور را ملتهب می کند و مهم تر اینکه خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری است.

به گزارش ایلنا، وی در پایان گفت:‌ اگر ادعای ولایت مداری داریم باید در راستای منویات و فرمایشات رهبری حرکت کنیم نه اینکه به زبان بگوییم ولایت مداریم و در عمل به گونه دیگری عمل کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
0
0
عجب نماینده فهمیده ااااااااااای !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
0
0
امثال آقای رسایی و کوچک زاده توهین نکنن چکار کنن نکنه انتظارداری بیان بیفتن دنبال مشکلات مردم////
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۱
0
0
قابل توجه نماینده مؤدب تهران آقای رسایی
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین