کد خبر: ۱۸۹۷۴۱
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۱

جاده هراز امروز سه‌شنبه یک طرفه می‌شود

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران اعلام کرد: محور هراز با توجه به ترافیک سنگین از ساعت 15 امروز سه شنبه یک طرفه خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سرهنگ ˈمهران کرانیانˈ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این محور از ساعت 13 تا 24 ورود انواع وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور هراز، رودهن به آمل (از تهران به شمال) ممنوع است اما خودروهای موجود درون مسیر می توانند به راه خود ادامه دهند.

وی گفت: از ساعت 15 تا 24 تردد (ورود به راه) از آب اسک تا رودهن به صورت یک طرفه انجام می شود و فقط وسایل نقلیه ایی که مواد سوختی و فاسد شدنی دارند می توانند از این مسیر تردد کنند.

به گفته فرمانده پلیس راه شرق استان تهران همچنین تا ساعت 24 امشب ممنوعیت تردد انواع کامیون و تریلر در محور هراز و فیروزکوه کماکان ادامه دارد.

وی افزود: محور هراز یکی از محورهای پر تردد کشور محسوب می شود که با توجه به حجم ترافیک آن همزمان با پایان یافتن تعطیلات نوروزی، پیش بینی می شود در مسیر بازگشت به تهران شاهد افزایش تردد خودرو باشیم.

سرهنگ کرانیان از مردم خواست در مسیر بازگشت به تهران با توجه به حجم ترافیک با شکیبایی رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه محور هراز تاکید کرد: جابه جایی ده ها مسافر درهر سفر درون و برون شهری و ضرورت حفظ سلامت آنان، رانندگان را در زمره گران بهاترین سرمایه و امانت داران ارزشمند جامعه قرار می دهد، بنابراین رعایت اصول ایمنی در هنگام رانندگی از موارد حائز اهمیتی که باید رعایت کنند.

ویبا اشاره به ارتباط و اثرگذاری ایمنی جاده در سفر از رانندگان خواست با رعایت حقوق دیگران، حق تقدم، رعایت فاصله و برخورداری از سرعت مطمئن سفر ایمن و لذت بخشی را به مسافران و سرنشینان خویش هدیه کنند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین