کد خبر: ۱۹۰۱۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۶

هشدار خزانه دار کل کشور به مرتضوي

به محض رويت خودروهاي دولتي متعلق به اين وزارتخانه در جاده هاي کشور، اقدام به توقيف و انتقال اين خودروهاي پلاک قرمز به پارکينگ حتي در صورت داشتن برگه ماموريت کنند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: يکي از وزراي اقتصادي در نامه اي به نيروي انتظامي، از فرمانده آن خواسته بوده که به محض رويت خودروهاي دولتي متعلق به اين وزارتخانه در جاده هاي کشور، اقدام به توقيف و انتقال اين خودروهاي پلاک قرمز به پارکينگ حتي در صورت داشتن برگه ماموريت کنند.وي همچنين از رييس دفتر خود خواسته است شخصا با توجه به عدم نياز به تردد اين گونه خودروها در ايام نوروز، علت صدور برگه هاي ماموريت را در اين ايام بررسي و رسيدگي کند.

هشدار خزانه دار کل کشور به مرتضوي

به گزارش خراسان،بر اساس نامه چندي پيش خزانه دار کل کشور به سعيد مرتضوي، از وي خواسته شده است با توجه به اقدام خلاف قانون ادارات کل تامين اجتماعي مبني بر برداشت مطالبات اين سازمان بابت حق بيمه و خسارات تاخير و جريمه هاي مربوط به حق بيمه از برخي حسابهاي دولتي، هرچه سريعتر نسبت به توقف اين رويه اقدام کند. خزانه دار کل کشور در نامه خود هشدار داده است که اين اقدام سبب ايجاد اختلال در نظام مالي دولت شده و بعضا باعث تاخير در اجراي عمليات هاي عمراني کشور نيز مي شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
1
6
احتمالا می خواهند به راننده خودرو از محل ذخائر تامین اجتماعی پاداش و مدال افتخار اعطا کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۸
0
1
آقای خزانه دار کل کشور که اطلاعتی از قوانین سازمان تامین اجتماعی ندارند بدانند که هر موسسه یا نهادی حتی دولت وقوه قضائیه نیز از بابت حق بیمه کارمندان خود به سازمان تامین اجتماعی بدهکار باشند پس از طی شدن مراحل قانونی اعم از اخطار واعلام بدهی وعدم وصول بدهی درمرحله اجرا ،سازمان مجاز است طی بخشنامه معروف به ماده 70 نسبت به برداشت بدهی اقدام نماید چون حق بیمه طبق قانون حق الناس است وبیت المال محسوب نمی شود.واین تنها قانونی است که حتی سازمان تامین اجتماعی را مجاز به بازداشت حساب دادگستری هم می کند البته به شرط داشتن بدهی حق بیمه.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین