کد خبر: ۱۹۰۳۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۲

قلعه‌نویی:مجیدی را از لیست کنار گذاشتیم

سرمربی استقلال گفت: مجیدی را با نظر تیم پزشکی از لیست 18 نفره کنار گذاشتیم.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی فردا استقلال و الهلال عربستان گفت: همیشه بازی‌های استقلال و الهلال جذاب است. الهلال تیم قدرتمندی است که فوتبال خوبی بازی می‌کند. اگر از سرمایه آنچنانی آنها بگذریم؛ قطعا یکی از تیم‌های خوب خلیج‌فارس هستند.

وی ادامه داد: نیمه اول فینال بازی با الهلال را در عربستان پیروز شدیم و می‌خواهیم فردا با حضور هوادارانمان با ارائه یک بازی خوب و تاکتیکی برنده باشیم. الهلال در جناح چپ خود بسیار قدرتمند و بازیکن شماره 24 آنها مهره خطرناکی است. در بازی گذشته با استفاده از منتظری در دفاع راست و حضور علی حمودی در نیمه دوم توانستیم این نقطه قوت الهلال را هم مهار کنیم هرچند هنوز چیزی تمام نشده و ما باید بازی گذشته را فراموش کنیم و  فکر بازی فردا باشیم.

سرمربی استقلال در رابطه با علت خط خوردن فرهاد مجیدی از لیست 18 نفره این تیم عنوان کرد: مجیدی در بازی مقابل سپاهان گویا در دقایقی از بازی از ناحیه کمر دچار مصدومیت شد و به خاطر همین موضوع هم نتوانست پنالتی بزند و به جای امیرحسین صادقی پنالتی زد. فردای بعد از بازی مجیدی با کادر پزشکی تماس گرفت و اعلام کرد که نمی‌تواند از جایش تکان بخورد به خاطر همین در بازی گذشته همراه تیم به عربستان نیامد و برای این بازی هم با نظر تیم پزشکی در لیست 18 نفره حضور ندارد.

قلعه‌نویی درباره حضور هواداران استقلال در بازی فردا و تاثیرشان روی روند تیم آبی‌پوشان تاکید کرد: به نظر من هواداران یار دوازدهم نیستند بلکه یار اصلی هستند و حضورشان می‌تواند به هر دو تیم انگیزه دهد. طرفداران استقلال همیشه از نظر رفتاری و  فرهنگی در سطح بالایی بودند. از هم اکنون از هوادارانی که فردا به ورزشگاه می‌آیند تشکر می‌کنم و از آنهایی هم که نمی‌آیند می‌خواهم برای تیم دعا کنند.

خبرنگاری از آرش برهانی که در این نشست حضور داشت، در مورد این مسئله که آیا پاداش‌های بازیکنان استقلال که  فتح‌الله‌زاده قول آنها را داده بعد از بازی با الهلال پرداخت شده یا خیر که قلعه‌نویی به جای مهاجم تیمش جواب داد: امروز جلسه خوبی را در این زمینه برگزار کردیم و قرار شد فردا بخش خوبی از قراردادهای بازیکنان پرداخت شود. البته این مبلغ، مبلغ زیاد بالایی نیست اما باز هم خوب است. همین جا از تمام کسانی که باعث شدند این مبلغ فردا به حساب بازیکنان واریز شود تشکر می‌کنم. در مورد پاداش‌ها هم باید بگویم بخشی از پاداش‌های مربوط به بازی الهلال در عربستان به بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت شد اما فعلا قصد داریم بخشی از قراردادها را پرداخت کنیم و پول پاداش‌ها را هم بعدا بدهیم.

قلعه‌نویی درباره معطل شدن اعضای تیم الهلال گفت: بحث انگشت‌نگاری مربوط به پلیس است و این مسئله دست ما نیست و از اختیار باشگاه خارج است. در سایر بخش‌ها باشگاه نهایت تلاشش را انجام داده است.

این مربی گفت: از بازیکنان تشکر می‌کنم که تا اینجای کار شرافتمندانه و به خاطر عشق به مردم و تعصب به پیراهن پای کار ایستادند و این مبلغ از شیر مادر هم برایشان حلال‌تر است. فردا درصدی از قرارداد بازیکنان پرداخت خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم که پرسید چه کارهایی کرده‌اند تا بازیکنان در باد پیروزی دیدار رفت قرار نگیرند گفت: بسیار ممنون هستم که این سوال خوب را پرسیدید. اتفاقا امروز هم بحث اصلی ما همین مسئله بود که بازیکنان باید از فکر آن بازی خارج شوند. این بازی هم ‌می‌تواند برای ما خطرناک باشد و هم آسان. اگر نفس اماره بر ما حاکم شود به مشکل می‌خوریم ولی اگر فنی نگاه کنیم با قدرت تاکتیکی‌مان می‌توانیم بازی خوبی انجام دهیم. محور صحبت‌های من در این چند روز بیش از اینکه فنی باشد پیرامون همین موارد بود.

قلعه‌نویی درباره اینکه چرا دیروز با دوربین برنامه 20:30 مصاحبه نکرد گفت: جای تاسف دارد که دوستان شما اینگونه صحبت می‌کنند. آن خبرنگار یک ساعت از تمرین فیلمبرداری و با همه صحبت کرد ولی من گفتم که تمرکزم روی تمرین است و امروز شرایط صحبت کردن ندارم. یک جمله‌ را می‌گویم که شاید شما ناراحت شوید اما شما وقتی میکروفن دستتان است انتظار دارید هر حرفی که درباره آدم می‌زنید ناراحت نشوید ولی اگر کسی با شما صحبت نکند ناراحت می‌شوید.

او در ادامه با اشاره به انتقادهایی که به کاروان 80 نفره استقلال شد اظهار داشت: افراد سیاسی وقتی به سفر می‌روند یک هواپیما همراه با خود می‌برند ولی تلویزیون ارزشی شما به این مسائل رسیدگی نمی‌کند اما برای یک سفر معنوی 80 نفر با خود برده بودیم و هیچ هزینه‌ای نداشته اینگونه صحبت می‌کنند. چطور 20:30 شما نمی‌گوید هواپیما چاتر 350 میلیونی را 150 میلیون گرفته‌ایم و 200 میلیون به نفع بیت‌المال صرفه‌جویی کردیم کاش قدرت داشتیم تا 800 نفر را به این سفر می‌بردیم اگر کار فرهنگی نکنیم می‌گویند که چرا این کار را نمی‌کنید وقتی انجام می‌دهیم اینگونه برخورد می‌کنند بالاخره نفهمیدیم چه کار کنیم.

سرمربی استقلال با بازگشت به صحبت‌هایش درباره مصاحبه نکردن در تمرین گفت : آن روز آمادگی صحبت نداشتم و آن فیلمبردار یک ساعت از تمرین ما فیلمبرداری کرد و گفتم که با همه هم مصاحبه کنند و هیچ ایرادی ندارد ولی من تمرکزم روی تمرین بود اما چون میکروفن دارید فکر می‌کنند که حق با شماست. وجدانا باید بگویم آن گزارش را ندیده‌ام.

قلعه‌نویی ادامه داد: ما 80 نفر را با خود به این سفر بردیم در حالی که هواپیمای ما چارتر بود فرق نمی‌کرد چند نفر را می‌بردیم. ویزا گرفتن برای این افراد مشکل بود اما این کار را باشگاه انجام داد و در عربستان هم توافق کردیم که الهلالی ها هم این تعداد همراه با خودشان به ایران بیاورند.

به گزارش تسنیم،او همچنین درباره صحبت‌های رئیس باشگاه الهلال گفت: اولا رئیس باشگاه الهلال شیطنت کرده است. من دو سوال دارم یکی اینکه چرا دوستان پس از باخت این صحبت‌ها را انجام داده‌اند و اینکه تلویزیون عربستان 90 دقیقه میرشاد ماجدی را به جای من به عنوان سرمربی نشان نداد و نفهمیدند که مربی چه کسی است. بنابراین آنها از کجا می‌دادند که من این صحبت‌ها را کرده‌ام. همانطور گفتم که ما توافق کردیم که آنها هم 80 نفر را با خود بیاورند در هتل آزادی که فکر می‌کنم یکی از بهترین هتل‌های ایران است حضور پیدا کنند.باشگاه در زمینه‌ای که تحت اختیارش است مهمان نوازی خودش را انجام داده و بحث قانونی به ما مربوط نمی‌شود گویا دستگاه انگشت‌نگاری فرودگاه خراب شده بود و معطل شدند. ما هم در فرودگاه معطل شده ‌بودیم و دو سه ساعت انگشت‌نگاری کردند ولی گله‌ای نکردیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
مشتون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
5
5
خيلي رو دارين، كار فرهنگيه كاريه كه باعث آبرو ريزي نشه. كار فرهنگي انجام داديد؟ خيلي رو داري
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
باز از ته جدولیها صدا در اومد؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین