کد خبر: ۱۹۰۹۲۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۲ - ۲۰:۲۰

مایلی‎کهن: ارزش ساختن استادیوم کمتر از احداث مسجد و مدرسه نیست

سرمربی گهر معتقد است احداث ورزشگاه کمتر از ساختن مسجد و مدرسه نیست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمد مایلی‎کهن در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم هرمزگان گفت: ابتدا جا دارد به مناسب شهادت حضرت زهرا(س)عرض تسلیت داشته باشم. بازی فردا برای ما بسیار سخت‎تر از تیم آلومینیوم است زیرا ما روز جمعه بازی کرده‎ایم و حتی فرصت ریکاوری هم نداشتیم اما تیم آلومینیوم حداقل 7 روز است که بعد از بازی با ملوان استراحت و تمرین کرده است.

وی با بیان این‎که کاردوست و قاسمی در بازی با استقلال سه اخطاره شده‎اند، افزود: این مسئله بر مشکلات ما می‎افزاید. در خط دفاع به شدت مشکل داریم و حتی اگر از بین شما کسی آماده باشد می‎تواند در این پست بازی کند. در بازی با استقلال هم با وجود تمامی مشکلات بازی خوبی ارائه دادیم و فردا هم اینگونه خواهد شد.

سرمربی گهر با بیان این‎که هرچند نتیجه بازی فردا برای ما اهمیتی ندارد، تأکید کرد: وظیفه ما این است که از نتیجه بازی صیانت کنیم خصوصاً برای سایر تیم‎هایی که در خطر سقوط قرار دارند.

مایلی‎کهن در مورد فاصله کم دیدار گهر با استقلال و آلومینیوم گفت: در کشورهای پیشرفته هم هر سه روز یک بازی نمی‎گذارند، اگر چنین اتفاقی هم بیفتد در آنجا هم فاصله شهرها کم است هم امکانات‎شان زیاد است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید از پذیرفتن هدایت گهر پشیمان نیست، گفت: از پذیرفتن هدایت گهر ناراضی نیستم اما اگر به گذشته بر می‎گشتم سعی می‎کردم از ابتدا خودم تشکیلاتی به‎وجود آورم.

به گزارش ایسنا، سرمربی گهر در مورد سرنوشت پولی که به ورزشگاه دورود کمک کرده و این‎که این پول به دست چه کسانی می‎رسد، اظهار کرد: این کمک وظیفه‎ام بوده اما اگر به یادداشتم رجوع کنید در آنجا هم گفته‎ام که این مقدار پول کافی نیست و خیرین شهری، استانی و حتی کشوری باید بیایند و کمک کنند تا این ورزشگاه آماده شود. فکر می‎کنم ساختن ورزشگاه کمتر از ساختن مسجد و مدرسه نیست. بعضی جاها به نظر می‎رسد که من متهم شده‎ام و بعضی از پیمانکاران گفته‎اند پول کجاست در حالی که قرار نیست این پول به پیمانکار قبلی داده شود.

وی ادامه داد: حتی اگر شده خودم می‎آیم کمک می‎کنم تا ورزشگاه آماده شود اما اگر همه دست به دست هم ندهیم، این پول را در کار خیر دیگری هزینه می‎کنم و با کسی هم رودربایستی ندارم، باید همه بیایند و کمک کنند از مسوولان استانی گرفته تا ملی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
2
9
اين حرف حسابه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
3
0
اقا این همه بازیکن خوب داره،گیر داده به فقط به چند تا بازیکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
1
5
سخن كاملا متين و به جايي بود. ما كه خيلي آقاي مايلي كهن را دوستش داريم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
0
5
بله نبایدبه نشاط و علاقه های مردم بی توجه بود!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۶
2
1
بابا اینم حالا یه پولی بخشیده پدر همه را درآورده هی میگه پول واسه استادیوم. تازه اون پولی هم که بخشیده نفت ریخته وقف مسجد کرده
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین