کد خبر: ۱۹۱۴۹۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۷

پدر مظنون بمبگذاری در بوستون: فرزندم یک فرشته واقعی است/نحوه کشته شدن مظنون اول

پدر مظنونان بمبگذاری در مسابقه دو ماراتن در بوستون آمریکا فرزند تحت تعقیب خود را دانشجویی تیز هوش و یک فرشته واقعی نامید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: آنزور تسارنایف گفت فرزند کوچکترش که هنوز تحت تعقیب است و تنها 19 سال دارد دانشجوی سال دوم پزشکی در آمریکا بوده و بسیار تیزهوش است و رفتار او مانند یک فرشته بوده است.

او که از طریق تلفن و از شهر ماخاچکالا در جمهوری داغستان روسیه با آسوشیتدپرس مصاحبه می کرد از شنیدن خبر کشته شدن فرزند بزرگترش تامرلان تسارنایف متاثر شد.

فرزند 26 ساله این مرد صبح جمعه در درگیری مسلحانه با پلیس در منطقه واترتون بوستون زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان کشته شد.

 زوخار تسانایف فرزند کوچک تر این مرد چچنی همچنان فراری است و پلیس عملیات گسترده ای را برای یافتن و دستگری او در واتر تون بوستون به راه انداخته است.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،آنزور، پدر زوخار در ادامه گفت: پسرم یک فرشته واقعی است. زوخار دانشجوی سال دوم دانشکده پزشکی است. او پسر بسیار باهوشی است. ما در تعطیلات چشم به راه او بودیم که به اینجا بیاید.

نحوه کشته شدن فرزند بزرگتر

دادستان ناحیه میدِلسِکس آمریکا گفت دو مظنون تحت تعقیب اواخر روز پنجشنبه افسر پلیسی را در محوطه مؤسسه فناوری ماساچوست (اِم آی تی) به قتل رسانده و سپس با تهدید اسلحه وارد خودرویی شده و به همراه راننده از محل متواری می شوند، آنها نهایتا اجازه می دهند که راننده سالم بماند.

طبق بیانیه دفتر دادستانی میدلسکس و پلیس کمبریج، افسر پلیس دانشگاه اِم آی تی شامگاه پنجشنبه هنگامی که قصد داشت برای رسیدگی به تماسِ درخواست کمک رسیدگی کند، چندین بار هدف اصابت گلوله قرار گرفته است.

بر اثر تیراندازی متقابل پلیس و مظنونان، یکی از دو مظنون به بمگذاری زخمی می شود و پس از انتقال به بیمارستان می میرد. هویت این مرد بلافاصله شناسایی شده و به عنوان تامرلان تسارنایف 26 ساله اهل چچن معرفی می شود.

مظنون دیگر که مشخص می شود برادر کوچکتر او زوخار تسارنایف است اکنون متواری است و پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) عملیات وسیعی را با انتشار تصاویری واضح و جدید از او در سراسر بوستون و ایالت ماساچوست آغاز کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
30
5
من نمیخوام جانبدارانه چیزی بگم
ولی این داستان خیلی مبهمه آخه کسی که بمب میذاره پلیس میکشه چرا راننده نمیکشه!
بعد طرف میخواد در بره سعی میکنه بی سر وصدا فرار کنه نکه پلیس بکشه!
من فکر میکنم دسیسه ای در کار باشه آخرش بخیر کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
ننویس ناشناس ، بنویس موسیو پوآرو
در ضمن کی آخرش رو بخیر کنه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
وقتی کسی می خواد فرار کنه پلیس میاد جلوش میکشه دیگه بوسش که نمیکنه!!
اگه می شد همیشه بی سرو صدا در رفت دیگه کسی دستگیر نمیشد دره سازمانای اطلاعاتی هم باید تخته می شد.
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
این تئوری توطئه کمی میخواد از ذهن ما بره؟؟؟ همه ش فکر می کنیم یک نفر داره یک جایی علیه ما توطئه می کنه... همه ش یک دشمن خیالی تو ذهنمون هست و ما باید ازش حذر کنیم یا باهاش بجنگیم!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۳۱
1
2
اخه این شد نظر
همش فکر میکنید یه توطئه ایی در کاره
یه کم دست از فکرهایی بیمارگونه برداریم
در پشت هر اتفاقی پیچیده ترین تحلیل ها انجام میشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین