کد خبر: ۱۹۱۶۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷

اتوبان رفاقت مایلی‌کهن باپروین دوطرفه شد

در قسمتی از مراسم علی پروین و محمد مایلی کهن وقتی با هم روبرو شدند با یکدیگر خوش و بش طولانی انجام دادند، ظاهرا شب گذشته اتوبان رفاقت مایلی‌کهن و پروین 2 طرفه شده بود!
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: اولین همایش چهره‌های ماندگار باشگاه پرسپولیس شب گذشته در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد. در این مراسم از 12 نفر از بهترین بازیکنان دهه 40 و 50 باشگاه پرسپولیس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایسنا،این مراسم با حدود 40 دقیقه تاخیر و از ساعت 20:40 آغاز شد و حواشی جالبی را در برداشت؛ از حضور حبیب کاشانی و علی فتح‌الله‌زاده تا خوش و بش طولانی محمد مایلی کهن و علی پروین. حضور ستاره‌هایی از نسل‌های مختلف پرسپولیس هم از نکات جالب این برنامه بود. حاشیه های این مراسم را به نقل از تسنیم بخوانید:

* مراسم با تلاوت قرآن کریم و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی به صورت رسمی آغاز شد.

* جواد خیابانی مجری این برنامه بود که البته بارها و به شکل‌های مختلف اعلام کرد که طرفدار تیم رقیب پرسپولیس یعنی استقلال است که با واکنش هواداران پرسپولیس روبرو شد.

* حضور علی فتح‌الله‌زاده و حبیب کاشانی و خوش و بش آنها با رویانیان از نکات جالب این جشن بود، در کنار این 2 نفر و در غیاب برادران (عباس و محمد حسن) انصاری فرد، اکبر غمخوار هم از چهره‌های ویژه مراسم بود.

* زمانی که محمد رویانیان برای سخرانی روی سن رفت، هواداران پرسپولیس به سبک تشویق‌های استادیومی، مدیر عامل باشگاه خود را تشویق کردند.

* رویانیان در صحبت‌های خود تاکید کرد که باشگاه پرسپولیس دیگر فقط معطوف به تیم فوتبال نیست و قرار است به صورت یک باشگاه حرفه‌ای اداره شود، همچنین مدیرعامل پرسپولیس از تشکیل تیم بوکس این باشگاه خبر داد.

* وقتی حسین کلانی و همایون بهزادی برای سخنرانی روی سن رفتند یاد مرحوم ناصر حجازی را هم زنده کردند.

* در قسمتی از مراسم و بعد از اجرای موسیقی زنده، از کتاب جامع پرسپولیس توسط محمد رویانیان، جعفر کاشانی، علی پروین و محمد مایلی کهن رونمایی شد.

* در مراسم شب گذشته چند پیشکسوت پرسپولیس به نمایندگی از پیشکسوتانی که عضو شرکت پیشکسوتان کهن پرسپولیس هستند روی سن رفتند و سهام شرکت و بیمه  خود را دریافت کردند. این مزایا به تمام پیشکسوتان پرسپولیس تعلق خواهد گرفت.

* حضور بازیکنان متعدد از نسل‌های مختلف پرسپولیس باعث شد در چند نوبت از مهمانان حاضر نام برده شود.

* هواداران پرسپولیس هنگام شمارش معکوس برای رونمایی از کتاب جامع این تیم و زمانی که عدد به 6 رسید، شعار معروف 6 تایی‌ها را سردادند که این مسئله با واکنش جواد خیابانی روبرو شد.

* در قسمتی از مراسم علی پروین و محمد مایلی کهن وقتی با هم روبرو شدند با یکدیگر خوش و بش طولانی انجام دادند، ظاهرا شب گذشته اتوبان رفاقت مایلی‌کهن و پروین 2 طرفه شده بود! همچنین مایلی‌كهن با محمد رویانیان و علی فتح‌الله‌زاده نیز روبوسی كرد.


*مایلی‌كهن در سخنرانی خود حرف جالبی زد و گفت: «فوتبال برای صلح و دوستی است. ولی ما این بخش از فوتبال را یادمان رفته. همه ما باید یادمان باشد كه فوتبال با این چیزهایش قشنگ است. از علی فتح‌الله‌زاده هم به خاطر حضور در این مراسم تشكر می‌كنم. من سال 54 با 10 هزار تومان پیش قرارداد و ماهی هزار تومان حقوق به پرسپولیس آمدم. جا دارد از همه پرسپولیسی‌ها تشكر كنم اما یك نفر در این مراسم هست كه می‌خواستم دستش را ببوسم اما او اجازه نداد این كار را انجام بدهم. بیوك وطنخواه همان كسی است كه می‌خواستم دستش را ببوسم و حالا از راه دور می‌خواهم دست او را ببوسم.»

* وقتی رویانیان از حضور فتح‌الله‌زاده در مراسم خبر داد، اعلام کرد که مدیرعامل استقلال پرسپولیسی بوده که این صحبت با استقبال حضار روبرو شد. فتح‌الله زاده هم با درخواست خیابانی خیلی کوتاه به صحبت پرداخت.

* در این مراسم ابتدا از مدیران، مربیان و سرپرستان تمام ادوار پرسپولیس تجلیل شد؛ از اکبر غمخوار و حمید درخشان تا گل‌محمدی و شیرینی و البته فتح الله زاده.

* از خانواده درگذشتگان پرسپولیس هم تجلیل شد و نام ستارگانی چون، ایرانپاک، سلیمانی، شاهرخی، سبزی، گنجاپور، مرادی و لیدر فقید پرسپولیس در سالن طنین انداز شد.

*  12 چهره برگزیده این مراسم همایون بهزادی، حسین کلانی، کاظم رحیمی، هادی طاووسی، بیوک و رضا وطن‌خواه، ابراهیم آشتیانی، علی پروین، فریدون معینی، جعفر کاشانی، محمود خوردبین و حمید جاسمیان بودند که از آنها با اهدا یک "سردیس" و هدایایی تجلیل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
پرسپولیسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
0
10
روبرو آماده باش : به احترام سردار ........
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۱
0
6
کاش اجازه بدن این روال پرسپولیس ادامه داشته باشه!
بخدا به نفع این مملکت و مردم خستش خواهد بود !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین